XXL Nutrition

Logboek

• Topic Starter Topic Starter
Dit weekend is rustweekend voor mij, spierpijn laten herstellen en veel eten Hehe

Je blijft op oefeningen vooruitgang boeken, gaat omhoog in gewicht zonder dat je veel vet aanzet en geen pijntjes of blessures. Het is pas enkele dagen geleden, maar het moet er nog eens uit; echt super bezig, gast! Ik blijf je volgen.

Gaat heel goed dus, het enigste wat minder is, is dat ik mijn trainingen niet log... Dit ga ik doen zodra de gewichten wat serieuzer gaan worden.

Gr
Als je de oefeningen goed en geconcentreerd uitvoert, zijn jouw gewichten al 'serieus'. Je traint voor jezelf, niet voor anderen.

Neem het er maar van dit weekend!

sluit ik me bij aan, al tijdje serieus bezig zie ik graag. Veel zie je komen en gaan maar jouw discipline blijft aanhouden. wel leip als je die DL zo gaat pakken, misschien nog wat extra oefeningen voor grip ofzo erbij doen. Je hebt van die tangetjes die je dicht kan knijpen, weet ff niet hoe die dingen heten, heb je 2 handvaten die overlopen in een veer, hoe dikker de veer hoe harder je moet knijpen.. Zie je volgende week wel weer in de gym heb deze week ochtenddienst dus ben er dan vooral savonds. later!!

Je blijft op oefeningen vooruitgang boeken, gaat omhoog in gewicht zonder dat je veel vet aanzet en geen pijntjes of blessures. Het is pas enkele dagen geleden, maar het moet er nog eens uit; echt super bezig, gast! Ik blijf je volgen.

Als je de oefeningen goed en geconcentreerd uitvoert, zijn jouw gewichten al 'serieus'. Je traint voor jezelf, niet voor anderen.

Neem het er maar van dit weekend!

Hey mat. Bedankt voor compliment, ben van plan deze progressie voortzetten. Ik neem het er van dit weekend Dankje, moet jij ook doen Hehe gr

---------- Post toegevoegd Sun 15 Jan 2012 om 14:18 ----------

sluit ik me bij aan, al tijdje serieus bezig zie ik graag. Veel zie je komen en gaan maar jouw discipline blijft aanhouden. wel leip als je die DL zo gaat pakken, misschien nog wat extra oefeningen voor grip ofzo erbij doen. Je hebt van die tangetjes die je dicht kan knijpen, weet ff niet hoe die dingen heten, heb je 2 handvaten die overlopen in een veer, hoe dikker de veer hoe harder je moet knijpen.. Zie je volgende week wel weer in de gym heb deze week ochtenddienst dus ben er dan vooral savonds. later!!

Yoo thnx bro, heb al veel van jou geleerd. Anders tijd afspreken voor samen te trainen?

Ja kunnen we doen, maar je gaat vooral 's ochtends toch? Ivm werk kan ik pas vanaf 4 uur, volgende week train ik 's ochtends dan zie ik je denk wel vaker.

Ja kunnen we doen, maar je gaat vooral 's ochtends toch? Ivm werk kan ik pas vanaf 4 uur, volgende week train ik 's ochtends dan zie ik je denk wel vaker.

Yoo, ja ik ga meestal sochtens/ vroege middag, ben nu net terug van de gym. Anders gaan we volgende week samen als je ook sochtends gaat.

Ohja het Cardio gedeelte is veranderd en aantal nieuwe apparaten waaronder liggende legcurl, beter he toon

Laatst bewerkt:
ja had het gezien, werd hoog tijd ook. Die dingen voor je grip heten trouwens heavy grip, moet je maar ff googelen. Nog een vraagje, drink je wel eens caffeine? Cola,koffie,thee?

ja omdat je aan de crea zit toch? of ben je er mee gestopt..caffeine onderdrukt namelijk creatine..

ja omdat je aan de crea zit toch? of ben je er mee gestopt..caffeine onderdrukt namelijk creatine..

Yo ok weer wat geleerd, thnx, tijd voor wat karma voor jou.en ik ben nog bexig met de creatine stop pas ermee als de pot leeg is haha. Toevallig dat ik je net tegen kwam in de gym .

Training vandaag:

SQ: 5x40
Fr SQ: 5x40
SQ: 5x60
Fr SQ: 5x60
SQ: 5x80
Fr SQ: 5x80
Sq:5x100
Fr SQ: 5x100 VPR

Fr SQ 60kgx veel herhalingen niet geteld maar bove 20 en nog zon setje.

Walking lunges bw+32kg totaal 60m ongeveer.

Standing calf raises 3sets 10+ hh

Vandaag rustdag, spierpijn aanwezig.

Vandaag niet bij mijn sportschool gaan trainen, sorry toon van onze afspraak om vanmorgen same te trainen. Ik was onverwacht van vrijdag tot zaterdag in eindhoven.. bij van der valk hotel, vandaag na een mega dik ontbijt in hotel gaan trainen, eg ideaal als hotel gym heeft, er waren paar waterpoloers aant trainen die blijkbaar het ek in de tongelreep hadden, wel sterke gasten waren dát. Was echt fijn om eens ergens anders te trainen.

ja jammer man maar geen probleem, deze week train ik veel sochtends dus kom je wel tegen. heb je filmpje trouwens getjeckd van skaten, shitt je was goed man..!

ja jammer man maar geen probleem, deze week train ik veel sochtends dus kom je wel tegen. heb je filmpje trouwens getjeckd van skaten, shitt je was goed man..!

Thnx bro, ik ben over half uurtje in de gym.....

Dalijk borst, ga de nadruk op de bovenkant proberen te leggen, mischien triceps nog erbij.

Net lekker ontbeten: magere yoghurt met 2scheppen whey, 2 harde broodjes met tonijnsalade, 1banaan, 1glas melk met 1schep whey.

Vandaag rustdag, dalijk naar de gym ff in de sauna chillen.

shut up man, krijg honger haha. Hoop morgenvroeg te kunnen trainen, k*tgriep. Hou nu ook een logje bij btw

Heb goede gainings, mijn strakkere shirts passen nu niet meer. Ik ben echt blij.

Dalijk om 11:00uur theorieexamen voor motor (5de keer) hopelijk gaat het nu lukken.

Terug
Naar boven