Tyran
Cool Novice
- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je de oefeningen goed en geconcentreerd uitvoert, zijn jouw gewichten al 'serieus'. Je traint voor jezelf, niet voor anderen.Gaat heel goed dus, het enigste wat minder is, is dat ik mijn trainingen niet log... Dit ga ik doen zodra de gewichten wat serieuzer gaan worden.
Gr
Je blijft op oefeningen vooruitgang boeken, gaat omhoog in gewicht zonder dat je veel vet aanzet en geen pijntjes of blessures. Het is pas enkele dagen geleden, maar het moet er nog eens uit; echt super bezig, gast! Ik blijf je volgen.
Als je de oefeningen goed en geconcentreerd uitvoert, zijn jouw gewichten al 'serieus'. Je traint voor jezelf, niet voor anderen.
Neem het er maar van dit weekend!
sluit ik me bij aan, al tijdje serieus bezig zie ik graag. Veel zie je komen en gaan maar jouw discipline blijft aanhouden. wel leip als je die DL zo gaat pakken, misschien nog wat extra oefeningen voor grip ofzo erbij doen. Je hebt van die tangetjes die je dicht kan knijpen, weet ff niet hoe die dingen heten, heb je 2 handvaten die overlopen in een veer, hoe dikker de veer hoe harder je moet knijpen.. Zie je volgende week wel weer in de gym heb deze week ochtenddienst dus ben er dan vooral savonds. later!!
Ja kunnen we doen, maar je gaat vooral 's ochtends toch? Ivm werk kan ik pas vanaf 4 uur, volgende week train ik 's ochtends dan zie ik je denk wel vaker.
ja had het gezien, werd hoog tijd ook. Die dingen voor je grip heten trouwens heavy grip, moet je maar ff googelen. Nog een vraagje, drink je wel eens caffeine? Cola,koffie,thee?
ja omdat je aan de crea zit toch? of ben je er mee gestopt..caffeine onderdrukt namelijk creatine..
ja jammer man maar geen probleem, deze week train ik veel sochtends dus kom je wel tegen. heb je filmpje trouwens getjeckd van skaten, shitt je was goed man..!
shut up man, krijg honger haha. Hoop morgenvroeg te kunnen trainen, k*tgriep. Hou nu ook een logje bij btw