Fitness Seller

Logboek

• Topic Starter Topic Starter
10:00 wakker geworden, nu lekker ontbijten: 500gr magere kwark, 1banaan, whey shake

Vandaag wordt extreme bulkdag! Heb er zin in.:)

Ging net even bumpen...

Bulk the pain away! :fire:

Had maandag gezien dat hij al een tijd niets meer gepost had, dus dacht ik vandaag om zijn log te 'bumpen'. Toen zag ik dat hij ondertussen toch al iets gepost had...

In mijn hoofd klonk het logisch :o

Yoo mat en supersized! Inderdaad tijd niet meer gelogd, maar natuurlijk wel getraind! Cool dat ik je gister tegen kwam in de gym supersized.

Nieuwe stats: 1.92, 86 kilo,
Alles 'raw'
Incline BP: 2x80
Fr SQ: 2x110
Overhand deadlift: 2x150

Vandaag lekker rustdag.
Fijn weekend iedereen en mat en supersized thnx mates!

Net: behind the neckpress losse barbell 3x70kg

lekkere stats al, begint goed op te komen nu ;)

Stats blijven vooruit gaan, he.

Netjes ! :rocknana:

Zaterdag wel trainen he, zo,ma,di en wo ochtend zijn ze gesloten! M*F*KRS

supersized;6531da595 zei:
Zaterdag wel trainen he, zo,ma,di en wo ochtend zijn ze gesloten! M*F*KRS

Pff 4 dagen dicht, dat is wel erg overdreven voor de carnaval, zaterdag ben ik er dan ook 100%.

Ga zo naar de gym voor kuiten+core trainen.

Mijn kcal inname is nu steady minimaal 6000.

6000?? Veel bro, Leroy zit daar niet eens op :P Kan je beter wat omlaag gooien, 4000 is voor jou al meer als voldoende, waarschijnlijk red je het zelfs met 3500.

Wat is je doel/rede hiervan?

Enne btw, heb je xbox ofzo thuis?

Ik heb playstation 3.

Ben nu fotos aan hetmaken in de kleedkamer van de gym en word raar aangekejen haha

Ik heb ook een tijdje op 6000kcal gezeten, nu ik een goed schema heb gain ik beter op 4500-4800.
Dus zou je eten is onder de loep nemen!

Hmm ja daar hebben jullie wel gelijk in dat het veel is, maar ben niet zo bang om vet te worden. En zal dus eigenwijs hiermee doorgaan

De fotos wat ik net gemaakt heb zijn niet goed, vind het niet werken om fotos van mezelf te maken, gelukkig komt morgen mijn vriendin dus morgen post ik foto.

Training van net ging lekker, kuiten zitten goed vol, bedankt nog voor de tip killy om calf raises zittend en staand te doen, heb dit dan ook net gedaan.

---------- Post toegevoegd Thu 16 Feb 2012 om 13:31 ----------

Hmm ja daar hebben jullie wel gelijk in dat het veel is, maar ben niet zo bang om vet te worden. En zal dus eigenwijs hiermee doorgaan

De fotos wat ik net gemaakt heb zijn niet goed, vind het niet werken om fotos van mezelf te maken, gelukkig komt morgen mijn vriendin dus morgen post ik foto.

Training van net ging lekker, kuiten zitten goed vol, bedankt nog voor de tip killy om calf raises zittend en staand te doen, heb dit dan ook net gedaan.

Ik heb liever dat jij Pics maakt voor ons van je vriendin dan andersom :trollface:

6000? :eek:
Het is al cardio om al dat eten bij elkaar te krijgen :p

Probeer maar uit en doe waar je je goed bij voelt! Benieuwd naar de foto's btw...

Terug
Naar boven