Fitness Seller

Logje FuzZyBeeR

• Topic Starter Topic Starter
@ supertom : Ja ik weet het :D Volgende week maar eens proberen. Deze week niet al te ver gegaan, aangezien ik 3 dagen achter elkaar kracht had .. Door dat knaken prijzencircus opbouwen ;)

@18fitie: Thanx .. maar er zit waarschijnlijk nog meer in :)

Vanmorgen weer een vetmeting gedaan en de weegschaal mocht er ook aan geloven.
Gewicht: 91.5
Vetpercentage: 10.93 (was vorige week nog 12.42 )
Vetvrije massa: 81.5 (was vorige week nog 80.5)

Zal zo op mijn stage even een post van gister maken .. cafeine gestuiter gister was best apart.

Gister Cafeine pillen binnen gekregen. 250 MG per pil, dus dacht ik neem er maar één om te kijken wat het effect is.
Ik heb het geweten:eek:

Om half 2 smiddags nam ik hem en ben daarna op de fiets mijn paspoort gaan halen. Fietsen ging supersnel zonder ook maar enige vorm van uitputting of buiten adem raken ???
Op het stadhuis moest ik even stilzitten. Een half uurtje, want ambtenaren hebben geen cafeine op ;). Ik kon totaal niet stil zitten. Had echt het gevoel dat ik moest blijven lopen. Moet er wel redelijk wazig uitgezien hebben voor die personen die bij het stadhuis aan het wachten waren. Daarna weer als een speer terug op de feits naar huis. Werken en na het werk. Tegen kwart over 10 savonds nog even gaan hardlopen want het was cardio dag. Ik heb toen het dubbele aan afstand gelopen in dezelfde tijd als ik het normale stuk loop. Hierna had ik nog wel energy, maar geen zin om nog 4 van ndie stukken te lopen :eek:. Spoorde echt niet. Toen ik om 12.00 in me nest lag, dacht ik dat ik nooit zou slapen, maar ik was vrij snel vertrokken en sliep door een paar smsjes heen, waar ik normaal gesproken altijd wakker van zou worden.

Al met al .. prachtig spul, maar mijn lichaam reageert er wel heftig op :) Voortaan maar alleen gebruiken op cardio dagen en niet net voor mijn krachttraining om 19.00. Anders slaap ik echt voor geen meter.

hehe goed spul zo te zien, waarh eb je het gehjaald

bij xxlnutrition . 12 euro per pakkie van 200 tabletten

okk thx, mss ook eens bestellen, lijkt wel goed om in te nemen voor een training. Na hoe lang voelde je het effect al?

Erm eigenlijk na 10 minuten al, maar als je laat gaat trainen ( savonds ) dan weet ik niet of het goed is voor je rust ;)

2 uur smiddags nam hij het in en savonds bij het trainen was hij nog hyperactief:D

Het is weer maandag. Het weekend weer voorbij , dus weer tijd voor een training. Vandaag weer de Borst en triceps

Borst
Bankdrukken (Geen maatje vandaag dus weer in smiths)
70-75-75-75 (10x8x6x6)
Incline dumbbell press
28-28-30-30 (5x5x6x6) Beetje vreemd dat de 30 wel 6 keer ging.
Dumbbell Flyes
19-19-19-19 (6x6x6x6)
Cross Over - With Bands ( maar dan helemaal van onder )
10-10-7,5-10 (10x8x16x8)

Triceps
Triceps Pushdown - V-Bar Attachment
30-35-40-45 (45 kg new PR ) (10x10x8x6)
Cable Triceps Extension (staand met touw - Geen idee hoe die precies heet)
25-25-30-25

Weer wat wat vooruitgang. Gaat lekker zo, Volgende keer hoop ik dat mijn traningsmaatje eindelijk weer een keer meegaat op een borst / triceps dag. Dan hoop ik de 32 kilo incline dumbbellpress te pakken. Misschien de triceps pushdown en de cable triceps extention iets hoger inzetten volgende week.

Nu eerst even eten maken voor de hele week en kwark kanen :)

Untill next time take care of yourself .. and eachother

Inclines zijn weer erg netjes, net als je flyes. goede training.

Gisteravond om half 11 nog even een stukkie hard gelopen van 45 minuten. Racend op de cafeine weer ..

Vandaag weer een dagje Rug en Biceps. De dag dat je wel alleen kan trainen en het trainingsmaatje is er weer bij. Waarschijnlijk vanaf volgende week geen trainingsmaatje meer, dus nieuwe spotters zoeken :rolleyes:

Deadlift
120-130-140-140 (6x6x6x4)
Wide-Grip Lat Pulldown (schuin van boven)
75-80-85-90 (PR)
One-Arm Dumbbell Row
22-24-26-28

Biceps
Alternate Incline Dumbbell Curl
10-10-12-12
Close-Grip EZ Bar Curl
25 KG 21en Heerlijk

Uiteindelijk nog 20 minuutjes op de stepmachine.

Niet echt spectaculair vandaag. De Dubmell row was wel lekker en liet me wel hevig zweten en de deadlift zit ook vooruitgang in.

Volgende week mijn schema eens omgooien en ipv
Ma - Borst Triceps
Wo - Rug Biceps
Vr - Schouders Benen

Maak ik er
Ma - Borst Biceps
Wo - Rug Triceps
Vr - Schouders Benen
van.
Ik hoop dat ik door deze verandering iets beter mijn biceps / triceps kan pakken en het zorgt voor de afwisseling. Zit al een maandje of 2 op deze manier en vorig jaar ookal. Tijd voor verandering dus :rolleyes:

deadlift goed, pull down ook goed, maar rows kunnen hoger, niet?

Yup .. working on that .. doe de rows bijna nooit met dumbbell en was kapot na de Wide-Grip Lat Pulldown . Kon bijna niet in positie komen, aangezien het gewicht even groot is als mijn eigne lighaams gewicht .. Eraan hangen helpt dan niet meer :(. Laat de dubmell row waarschijnlijk wel in het nieuwe schema. Vind hem wel lekker

goede deadlift en pulldown zeg !!! doe ik je niet na

@ 18fitie : Thanx :o , maar iedereen kan daarop komen en ervoorbij natuurlijk :D .. Nog werk aan de winkel, aangezien dit niet mijn top blijft :)

Gisteravond weer een half uurtje cardio en vanmorgen was het weer tijd voor een vetmeting. Resultaat is er weer.

Vorige week:
Gewicht: 91.5
Vetpercentage: 10.93 (was vorige week nog 12.42 )
Vetvrije massa: 81.5 (was vorige week nog 80.5)

Deze week:
Gewicht was: 91.6 KG
Vetpercentage was : 9.9 %
Vetcrije massa: 82.5

Procentje vet eraf en een Kilo vetvrije massa erbij. Gewoon doorgaan dus:)

Vandaag een dipdagje. Niet vooruit te branden zeg :(
Beentjes en schouders trainen ging niet oprimaal, maargoed. Volgende week weer een week.

Schouders
Military press
55-60-65-70 (4 keer)
One-Arm Side Laterals (met kabel)
10-10-10-10
Front Two-Cable raise
12,5-15-17,5-15

Beentjes
Lunges geschrapt vandaag. Geen puf voor
Leg Press
130-140-150-160-->
Standing Calf Raises