FuzZyBeeR
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 33
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Ik kon totaal niet stil zitten. Had echt het gevoel dat ik moest blijven lopen. Moet er wel redelijk wazig uitgezien hebben voor die personen die bij het stadhuis aan het wachten waren. Daarna weer als een speer terug op de feits naar huis. Werken en na het werk. Tegen kwart over 10 savonds nog even gaan hardlopen want het was cardio dag. Ik heb toen het dubbele aan afstand gelopen in dezelfde tijd als ik het normale stuk loop. Hierna had ik nog wel energy, maar geen zin om nog 4 van ndie stukken te lopen
. Spoorde echt niet. Toen ik om 12.00 in me nest lag, dacht ik dat ik nooit zou slapen, maar ik was vrij snel vertrokken en sliep door een paar smsjes heen, waar ik normaal gesproken altijd wakker van zou worden.
Voortaan maar alleen gebruiken op cardio dagen en niet net voor mijn krachttraining om 19.00. Anders slaap ik echt voor geen meter.

. Laat de dubmell row waarschijnlijk wel in het nieuwe schema. Vind hem wel lekker