Fitness Seller

Logje FuzZyBeeR

• Topic Starter Topic Starter
@ Santino88 Deze training wel ja. Heb normaal nog lunges ertussen zitten, maar geen puf voor vandaag. Is het te weinig?

@ Santino88 : Heb je tips voor kuiten? We hebben niet vele op de sportschool behalve een apparaat voor standing calve raises.

Squat heb ik op dit moment er nog even uit, aangezien ik leggpress fijner vind om voluit te gaan. Misschien overwegen om ze weer toe te voegen in het schema.

Hmm die seated gaat niet lukken :( Hebben we geen apparaten voor en met een barbell op mijn knieen lijkt het me ook niet optimaal. Misschien een dumbbell erin gooien.

Training zal wel een stuk langer worden in dat geval van toevoeging squat en leg curls.

Misschien dan gewoon 1 keer cardio schrappen en die tijd gebruiken om mijn benen etra te trainen.

Split wordt volgende week omgegooid, maar geen radicale verandering.

Het wordt nu:
Maandag: Borst, Biceps
Woensdag: Rug, Triceps
Vrijdag: Benen, Schouders

Donderdag werken van 9.00 tot 21.15 dus kan savonds niet trainen. Alleen hardlopen om 22.00 of 22.30

Dinsdag ATM ook hardlopen. Wil het eigenlijk zo houden dat ik 3 keer in de week in de sportschool sta met elke keer na mijn training een cardio sessie van 20 minuten

Denk dat ik het helemaal om ga gooien en de dinsdag er wel bij pak. Wil mijn buikspieren namelijk ook nog hard aanpakken.

Nieuwe opsteling:
Maandag:Rug en Triceps
Dinsdag: Quads + Hams + Kuiten ( hele training alleen benen )
Woensdag: Borst en Biceps
Vrijdag:Schouders en Buik ( training net voor het weekend niet al te lang maken ivm weekend drang )

Het wordt dan 1 keer cardio skippen, maar verder na elke training 20 minuten cardio. Hardlopen op Dinsdag wordt dus cardio van 20 minuten op de sportschool. Waarschijnlijk gewoon fietsen, aangezien de andere cardio die we hebben een stepmachine is ( niet kewl na benen trainen ) of roeien ( trek ik geen 20 minuten)

nice mp zeg, en hoevele reps doe je bij de oef. want er staat gewoon het gewicht

@ 18fittie: MP was deze keer 8-6-6-4 reps.
Had deze keer mijn trainingmaatje voor 1 van de laatste keren mee. Hij vond dat de 70 wel kon. Werden er uiteindelijk maar 4 reps, maargoed. Volgende keren zit er misschien meer in

Trouwens nog een kleine aanpassing op het nieuwe schema.

Nieuwe opsteling:
Maandag:Borst en Biceps
Dinsdag: Quads + Hams + Kuiten ( hele training alleen benen )
Woensdag: Rug en Triceps
Vrijdag:Schouders en Buik ( training net voor het weekend niet al te lang maken ivm weekend drang )

Maandag en woensdag omgedraaid. Aangezien ik ook Squat in eht schema toe ga voegen lijkt me dat niet geweldig om dat na een rugdag te doen. Heb namelijk vaak nogal spierpijn van de deadlift.

Nah :D ik probeer het eerst even zo :D een iets lichtere training voor het weekend lijkt me wel wat. Mocht het niet werken, dan kan ik het altijd nog omgooien :)

Hmm i get your point .. dan zou ik mijn bene te weinig rust geven .. door deadlift op maandag en benen op dinsdag :)

:D gaat helaas niet lukken. Moet donderdags werken van 9.00 tot 21.15 ... En de sportschool gaat om 22.00 dicht :( Denk dat ik de rug en triceps naar vrijdag gooi en buik en schouders op woensdag knal

Danku danku :) Thanx for yer help ;)

Gister (maandag) was het dan zover :) Begin van mijn nieuwe schema.
Gister was het de beurt aan de borst met de biceps.

Borst:
Bench press
6x75
5x80
5x75
5x70

Incline Dumbbell press
6x32
6x30
6x30
6x28

Flyes
8x19
8x19
7x19
6x19

Cable Crossover (om het af te maken was toen al redelijk leeg)
8x15
8x12,5
10x10
8x12,5

Biceps:

Barbell Curl
8x30
8x30
8x30
8x30

Close-Grip EZ Bar Drag Curl
8x30
8x30
8x30
8x30

Alternate Incline Dumbbell Curl
10x10
10x10
10x12
10x10

Uiteraard nog 20 minuutjes cardio erachter aan op de stepmachine.

Kort uitwijden over de training: Ik had eindelijk sinds tijden weer eens het gevoel dat ik echt wat gedaan heb. Of het nu komt doordat het toch gescheiden is ( borst biceps ipv borst triceps ) of omdat er een extra oefening bij zit, dat weet ik niet. Het voelde heerlijk :D De pomp zat er weer goed in gister. Had alleen een beetje moeite met in slaap komen, omdat ik mijn armen nogal erg voelde, maar daar heb ik nu niet zoveel last meer van.
Op naar vanavond: Een hele training alleen benen. Kijken wat dat gaat worden

Volgende keer pak ik de Cablke crossover helemaal vanaf beneden, maar kon hem deze keer met iemand meedoen ;) anders moest ik wachten :)

@ Tantino88: Thanx kerel. Eindelijk het gevoel weer terug :D Bedankt voor je advies nogmaals :thumbsup:

jep neete training kerel

Ze waren om het laatste nog even eruit te persen :) Niet zwaar qua gewicht, maar had niet veel meer over om superzwaar te gaan. Er zat alleen nog genoeg in om nog iets te doen voor het gevoel en voor het idee :). Train mezelf liever leeg, dan heb ik het idee dat ik wat gedaan heb

zeker goede training, incline db press is lekker zwaar.

@ luppie & 18fitie: Thanx :)

Waarschijnlijke schema voor vanavond ( Alleen benen )

Squat

Standing calves raises
Seated barbell calves raises

Thigh Abductor (even de wijven oefeningen tussendoor 1 )
Thigh Deductor (even de wijven oefeningen tussendoor 2 )

leg extention
lying leg curl

Legg press om alles even leeg te halen .. laag gewicht, hoge reps

Uiteraard nog 20 minuutjes cardio, maar wordt denkik met me luie reet op zo'n fietsje :D

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven