Supertom
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)
ooievaar principe )
. Voel bloed nog steeds door mijn benen pompen, dus goed teken. Volgende keer paar dingen iets zwaarder pakken en bij sommige oefeningen zoals Rear lunges even op de techniek letten. De techniek hierbij is even wennen, maar dat komt wel.
altijd de grootste compounds vooraan omdat je dan nog meer energie hebt.Zou die volgorde veel uitmaken ? Ik voel het vandaag namelijk nog steeds goed in de benen. Niet echt een spierpijn, maar nog steeds een vol gevoel in de beentjes. ..
volgens mij is het bij beiden "af te raden". Sta je niet stabieler zonderblokken?Btw .. squat gaat met blokjes onder me pootjes om iets stabieler te staan. Zou dat bij Romanian Deadlift ook aan te raden zijn? Aangezien er erg ver door de knieen gezakt wordt
18fitie zei:volgens mij is het bij beiden "af te raden". Sta je niet stabieler zonderblokken?
dat is het probleem dus
Op de een of andere manier heb ik kromme poten, maar ik maak de squat mooier met een blok of een kleine verhoging onder mijn hakken. Iemand op de sportschool raadde me het aan toen hij zag dat ik mijn squat niet mooi maakte. Met een blokje was het ineens voorbij
uncLez zei:Bij Romanians heb ik ze echter niet nodig. Het is puur om bekken-kanteling onderin te voorkomen bij diepe squats, waardoor je onderrug snel bol gaat staan.
Nog nooit romanian deadlifts gedaan namelijk, maar misschien merk ik dat volgende week wel
niet vooruit te branden 

Borst en Biceps:
Daarom Incline flyes.
12'n ??Santino88 zei:Je hebt wel een sterke borst zeg
Volgende week moet je eens 12'n met bb curl echt gruwlijk![]()