XXL Nutrition

Logje to di bone

Krachtverlies is ook geen drama iig. Denk dat het ook een beetje persoonlijk ligt. Ik zit nu gemiddeld altijd op 2300 kcals, trainings & rustdagen. En ben nog geen kracht verloren, wel vet iig. Is imo geen indicatie dat je cut slecht zou gaan. Vorig jaar stond je er na je cut ook gewoon goed droog bij, kracht doet er eigenlijk niet zoveel toe.

pff...3x80kg smithpress..doe eens even gewoon:P

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.023
Krachtverlies is ook geen drama iig. Denk dat het ook een beetje persoonlijk ligt. Ik zit nu gemiddeld altijd op 2300 kcals, trainings & rustdagen. En ben nog geen kracht verloren, wel vet iig. Is imo geen indicatie dat je cut slecht zou gaan. Vorig jaar stond je er na je cut ook gewoon goed droog bij, kracht doet er eigenlijk niet zoveel toe.
Inderdaad, maar het blijft gewoon vet om veel schijven aan de bar te hangen, no matter welke oefening :D Dusja, nog even doorzetten en dan terug bulken :D
pff...3x80kg smithpress..doe eens even gewoon:P
Valt wel mee hoor :D Ik reken 20 kg als bar, dus 60 kg eraan.

Gisteren mij nog eens gewogen en wtf, ik ben al veel kwijt. Kweeg nog maar 86.5 kg. Het was wel even een schok. Nog paar weken doorzetten en dan terug lichtjes beginnen cleanbulken. Kdenk dat ik er volgende bulk veel meer ga uithalen dan dit jaar gewoonweg door met periodisatie te trainen en verstandiger te eten. Vorige winter ****ing veel moeten kotsen en misselijke trainingen gehad, dus dat proberen te vermijden. Kheb er al zin in :D Ook gaan we er terug een stevige bulk van maken en gaan we deze keer de 100 kg proberen aantikken hé :D

Brute plannen :thumbs:

Grappig trouwens dat pure cacao je PWO is :P

• #2.027
Zo moet het, nu ik die muayboran gezien heb, is het echt zoiets dat ik op TERMIJN wil bereiken!
Hehehe :D
Grappig trouwens dat pure cacao je PWO is :P
SUperhealthy e man :D

Training van dernet: LB-1

Squat
3 x 140 kg
3 x 150 kg
3 x 155 kg
2 x 160 kg
-> Yosh zegt dat ik zeker parallel ga, dus daar ben ik meer dan tevreden over, ook mijn knieen bleven naar buiten bij de meeste reps. Dus zeer tevreden al bij al!

Deadlift
5 x 60 kg
5 x 80 kg
5 x 90 kg
5 x 100 kg
3 x 110 kg
3 x 120 kg
3 x 130 kg
3 x 140 kg
2 x 150 kg
-> Samen met yosh gedeadlift, kheb het moeten afleggen voor hem :D Rug bleef wel altijd mooi recht.

Lunges
30 passen met 20 kg db's
24 passen met 30 kg db's
18 passen met 36 kg db's
12 passen met 40 kg db's
-> Abnormaal heavy, bij sommige sets enkele drops.

Lying legcurls
15 x 40 kg
15 x 50 kg
9 x 60 kg

Hyperextensions
15 x bw
16 x bw
17 x bw

Seated calfraises
5 x 100 kg
2 x 5 x 110 kg
2 x 5 x 115 kg

Seated toepress
3 x 6

En dan nog wa buik.

Heavy ass weights weer man nice.Alleen die calf raises vallen wat tegen?

super training kerel! mooie squats en deadlifts!

Marcel en de calfraises:roflol:

• #2.030
Heavy ass weights weer man nice.Alleen die calf raises vallen wat tegen?
Kuiten zijn gewoon een zorgekindje. Nu eens op de manier van grotesjaak proberen. één keer in de week zwaar en low reps, en één keer in de week 12 tot 25 reps. En sjaak zijn kuiten zijn naar het schijnt niet van deze planeet.
super training kerel! mooie squats en deadlifts!

Marcel en de calfraises:roflol:
Hahaha, helaas heeft hij wel gelijk :( Tevreden ook over die. Kheb het gevoel dat ik me zo voel groeien als ik deze 2 oefeningen doe :D

Nice Raah!! Lekker bezig, sjaakstyle is taking over. :D

HoppaThee! nice ouwe, mooie workout. ik ga binnenkort ook weer overstappen naar gemixte LB trainingen, zodat ik 2x p/w squats en deads kan doen. keep it going!

Vind je het niet klote om er 9 maanden per jaar wat 'vetter' bij te lopen en maar 3 maanden echt goed droog?
Btw geen gehaat ofzo

Laatst bewerkt:
Man, man, wat een training! Heavy squats, pretty heavy deads...maar dan die dumbbell lunges..met ****ing 40kg!:eek:

Big wheelS!

• #2.039
Ik kan er niks aan doen dat jullie allemaal van die pussyweights pakken..:(
SOrry Marcel :(
Scheeld dat ik die gewichten ook niet nodig heb, mijn kuiten zijn friggin huge:D
Maak me nog wat jaloers, ja :D
+1!
Nice Raah!! Lekker bezig, sjaakstyle is taking over. :D
Hahaha, nu ik nieuwe pics van hem gezien heb, ben ik nog meer overtuigd van zijn visie op de sport!
HoppaThee! nice ouwe, mooie workout. ik ga binnenkort ook weer overstappen naar gemixte LB trainingen, zodat ik 2x p/w squats en deads kan doen. keep it going!
Squats en deadlifts is al a man needs :p
Vind je het niet klote om er 9 maanden per jaar wat 'vetter' bij te lopen en maar 3 maanden echt goed droog?
Btw geen gehaat ofzo
Haha, nee, het is nu ook niet dat ik er echt vet bijloop dan. En het kan me ook totaal niets schelen.
:D

Jemig wat een lunges ouwe, na die squats nog, sick shit. Is het dat je altijd maximaal bent gegaan op je frontwheels dat je squat zo dik is vergeleken met je DL? Want die doe je ook op kracht toch?
Deadlift ben ik nu terug geleidelijk aan het oppakken, om de simpele reden dat dat de oefening is waar ik 'the day after' nog altijd redelijk wat last van ondervind van men rug (hernia), bij squats enzo is dat zo goed als nihil, hoe zwaar ik ook ga.
Man, man, wat een training! Heavy squats, pretty heavy deads...maar dan die dumbbell lunges..met ****ing 40kg!:eek:

Big wheelS!
Die lunges waren echt KILLING!

Training van eergisteren

Pushpress
2 x 3 x 75 kg
1 x 80 kg
-> kracht wordt serieus minder hierop

Pullups
2 x 8 x bw (V-grip)
2 x 8 x bw (hammergrip)

Incline db press (45°)
8 x 32 kg
8 x 36 kg
10 x 40 kg
6 x 44 kg
8 x 36 kg

Cheated db rows
12 x 48 kg
10 x 65 kg
10 x 75 kg
8 x 85 kg (kwestie van punt A naar punt B brengen, no mather how)

Dips (normaal en chest, beetje afwisselen)
15 x bw
15 x bw + 20 kg
10 x bw + 30 kg
-> Dipbelt is besteld, wordt tijd voor heavy dips!!

Side raises
15 x 10 kg
15 x 12 kg
15 x 14 kg
12 x 16 kg

Pushdowns
15 x 30 kg
2 x 12 x 40 kg

pull-ups en db presses:)

Goed bezig Rah rah!

Terug
Naar boven