AndroidHealthClinic

Logje to di bone

Ben ook wel benieuwd hoe je er nu bijstaat, nice workout weer btw.:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.002
hoe doen jullie dat toch die frontsquats, en dan ook nog zo zwaar xD
Haha, ik gebruik crossed grip btw. Gewoon de barbell op je schouders leggen en gaan! Het gewicht went wel.
dikke trainingen nog hoor kerel...mooi om te zien hoe je het schema gebruikt voor jezelf. als je trouwens 2x p/w calves traint moet je eens proberen om de ene training low volume (3sets), high rep (12-25), strict te doen en de andere training, high volume (4-6sets), low rep (6-10), heavy
Kga vanaf volgende week wel minder volume draaien op de mainlifts, want die 8 sets zijn wat te zwaar voor mijn herstel, zeker in de cut. Waarschijnlijk gewoon 3 a 5 sets triples, doubles of singles. Oke, volgende weken eens die manier proberen voor mijn kuiten. Jij bent namelijk de calfbaas :D!
Yup 3 gaatjes en 10*40 :p, ben benieuwd hehe :D. Je moet onderhand toch echt al een serieus beest zijn :p.

Dikke FS ook :D.
3e gaatje gaat me niet lukken :D Kdenk zelfs dat er maar een rep of 6 zal in zitten dan, maar kga keer proberen. Das toch bijna 60 graden dan? Qua beest zijn valt het wel mee. Nooit tevreden hé :D
Ben ook wel benieuwd hoe je er nu bijstaat, nice workout weer btw.:)
Als er eens iemand een fototoestel mee heeft en geen volk is, wil ik wel eens een fototje laten schieten. Yosh, of Bea als hij in eke komt trainen?! :D

• #2.003
Net 1/4de zakje rijst, half blikje tonijn, 1 ei, 10 gr noten, broccoli en asperges op. Straks voor de eerste keer een HIIT-looptraining. Eens zien wat het geeft.

geeft? beter neemt het iets...zoals vet :p

die 8 sets...waar haal je die vandaan eigenlijk? 3-5 sets is prima op de main lifts. je moet de intensiteit juist laten rouleren man. de ene week 5x3/3x3, week erna 3x2, dan weer eens 2/3x1 en een repout erbij - je weet zelf wel hoe het werkt, dus gewoon afwisseling erin gooien zolang de focus op kracht blijft bij de main lifts

• #2.006
geeft? beter neemt het iets...zoals vet :p

die 8 sets...waar haal je die vandaan eigenlijk? 3-5 sets is prima op de main lifts. je moet de intensiteit juist laten rouleren man. de ene week 5x3/3x3, week erna 3x2, dan weer eens 2/3x1 en een repout erbij - je weet zelf wel hoe het werkt, dus gewoon afwisseling erin gooien zolang de focus op kracht blijft bij de main lifts
Haha, serieus afgezien! 3 minuutjes opwarmen, dan 8 keer 30 sec sprinten met 1min30 rust en dan terug 3 minuutjes cooling down. 20 minuten bezig geweest!

Ik had eens gelezen dat je zo altijd redelijk tegen je max traint, maar ook veel volume draait. Kweet niet echt de theorie erachter, maar harpep geloofde erin. Het is waarschijnlijk meer voor de bulk. Ga beginnen afwisselen inderdaad!
Waarom eigenlijk? Staat je herstel alleen maar in de weg zo'n HIIT sessie.
Omdat ik aan het cutten ben? En tot nu deed ik alleen maar lage intensiteit cardio. Dus voor mijn lichaam te doen schrikken dagje hiit erin. Wel 10 gr bcaa's erna genomen.

Omdat ik aan het cutten ben? En tot nu deed ik alleen maar lage intensiteit cardio. Dus voor mijn lichaam te doen schrikken dagje hiit erin. Wel 10 gr bcaa's erna genomen.

Ja;)

Wat bedoel je met schrikken? Het zijn gewoon kcal die je verbrand, kan me niet voorstellen dat je lichaam 'schrikt' van een HIT sessie.

Yuw, van de vakantie pak ik hem mee :D.

• #2.009
Ja;)

Wat bedoel je met schrikken? Het zijn gewoon kcal die je verbrand, kan me niet voorstellen dat je lichaam 'schrikt' van een HIT sessie.
Mijn lichaam is deze vorm van cardio niet gewoon. Dus voor de sleur van de lage intensiteit cardio beetje te breken, doe ik dit. Ik vind je stelling beetje kort door de bocht van gewoon kcals verbranden.
Yuw, van de vakantie pak ik hem mee :D.
Oke, dan moet ik normaalgezien redelijk droog staan. Hopelijk rond de 10 a 12 procent. Dan kunnen we ons eens naast elkaar stellen hé :p

• #2.010
Hmmm kracht begint minder te worden.

Benchpress
3 x 100 kg
2 x 3 x 105 kg
1 x 110 kg
-> Spotter stak altijd zijn handen er veel te snel onder, zodat ik meer bezig was met 'kga hem nog hebben', dan echt mij te focussen. 110 was wel loeizwaar!

Pullups (widegrip)
10 x bw
9 x bw
2 x 8 x bw

Smith shoulderpress
12 x 50 kg
10 x 68 kg
7 x 70 kg
3 x 80 kg

T-bar rows
12 x 50 kg
10 x 65 kg
10 x 75 kg
8 x 85 kg

Db fly
12 x 15 kg
12 x 20 kg
8 x 24 kg
5 x 26 kg + 3 negatieven en dan gewoon pressen

Lateral rear raise met cable liggend op incline bankje
15 x 10 kg
12 x 12.5 kg
10 x 15 kg

Db curl
12 x 12 kg
12 x 15 kg
10 x 17 kg
8 x 20 kg

Schouders blijven toch wel bruut :D. Nuja die waren sowieso eigenlijk al serieus buff :).

ik zeg altijd tegen diegene die me spot. handjes eraf zolang hij nog omhoog gaat.

maare klasse training man!

yeps idd een klasse training!

Misschien wat meer carbs(na je training) en nog minder vetten proberen? Of wat minder volume..

Btw Hannes geen zin om deel te nemen aan de contest? Moest jij meedoen dan zou ik eigenlijk ook wel durven :p.

Hannes en Jonas moeten mee doen!

Wie was er u aant spotten? Train je vandaag of morgen, hoe laat?

ik zeg altijd tegen de spotter...je mag ingrijpen als de stang omlaag gaat wanneer hij omhoog zou moeten gaan en als ik 'nee' zeg. dat scheelt vaak een hoop getwijfel. hoe zit je qua voeding trouwens? i.v.m cutten, cardio en bijkomend krachtverlies wat je nu aangeeft

Hoe komt het dat je kracht minder wordt?Desalniettemin een degelijk workout hoor.:)

• #2.019
Schouders blijven toch wel bruut :D. Nuja die waren sowieso eigenlijk al serieus buff :).
Schouders kunnen nooit bruut genoeg zijn, alleen mogen mijn side delts serieus wat ronder/groter. Met de tijd komt dat wel in orde :D
ik zeg altijd tegen diegene die me spot. handjes eraf zolang hij nog omhoog gaat.

maare klasse training man!
Thx Tymen, ik zei het ook hoor, maar je ziet als het een beetje moeilijk wordt toch subiet die handjes eronder.
yeps idd een klasse training!
Merci Bartjeee!
Misschien wat meer carbs(na je training) en nog minder vetten proberen? Of wat minder volume..
Bwaa, vorig jaar goed gereageerd op redelijk low carbs, dus blijf het zo doen. Het is nu ook geen drama, alleen jammer.
Btw Hannes geen zin om deel te nemen aan de contest? Moest jij meedoen dan zou ik eigenlijk ook wel durven :p.
Hmmm, kga der k over denken :D
Hannes en Jonas moeten mee doen!

Wie was er u aant spotten? Train je vandaag of morgen, hoe laat?
Haha we will see! Redelijk oude kerel, en ie wou ook benchen en we deden dan maar elksom beurt.
Morgenavond train ik terug, vandaag chillen!!!
ik zeg altijd tegen de spotter...je mag ingrijpen als de stang omlaag gaat wanneer hij omhoog zou moeten gaan en als ik 'nee' zeg. dat scheelt vaak een hoop getwijfel. hoe zit je qua voeding trouwens? i.v.m cutten, cardio en bijkomend krachtverlies wat je nu aangeeft
Mja ik geef ook altijd richtlijnen, maar sommigen snappen het gewoon niet :D Heb het liefst dat Yosh mijn spotter is, voel me er ook het meest op mijn gemak bij. Voeding is momenteel op trainingsdagen: 2921 kcals, 317ei, 200 kh, 90 vet (exclusief groente). Op trainingsdagen komt er dan ook nog eens cardio bij in de vorm van het heen en terug fietsen naar de gym (18 km in totaal). Rustdagen: 2450 kcal, 256 ei, 165kh, 80vet. En op één rustdag doe ik nu ook een HIIT-sessie. Kzal subiet eens de hele voeding posten, misschien kan je me er enkele tips op geven.
Hoe komt het dat je kracht minder wordt?Desalniettemin een degelijk workout hoor.:)
Wss door de cut, kben al aan het denken hoe ik mijn volgende bulk ga aanpakken hahaha :D

• #2.020
Trainingdagen:

ontbijt: 60 gr oats, 100 gr frambozen, 40 gr whey, 10 gr pure cacao, komkommer
Meal2: 50 gr oats, 250 ml cocovite, 2 ei, 10 gr pure cacao (pancake)
Meal3: 170 gr zalm, 2 ei, komkommer/broccoli
Meal4: 62.5 gr zilvervliesrijst, 155 gr tonijn, ei, 5ml olie, broccoli
Pre-workout 1: 20 gr pure cacao
*cardio: 9 km fietsen*
Pre-workout 2: 10 gr bcaa's
Post-workout: 10 gr bcaa's
*cardio: 9 km fietsen*
Meal5: 50 gr brinta, 175 gr kip, broccoli/spruiten
Meal6: 500 gr kwark, 10 gr pure cacao, 20 gr noten

Rustdagen:
ontbijt: 60 gr oats, 100 gr frambozen, 40 gr whey, 10 gr pure cacao, komkommer
Meal2: 50 gr oats, 250 ml cocovite, 2 ei, 10 gr pure cacao (pancake)
Meal3: 170 gr zalm, 2 ei, komkommer/broccoli
Meal4: 31.25 gr zilvervliesrijst, 77.5 gr tonijn, ei, 10 gr noten, broccoli
Meal5: 31.25 gr zilvervliesrijst, 77.5 gr tonijn, ei, 10 gr noten, spruiten
Meal6: 500 gr kwark, 10 gr pure cacao

Voila

Terug
Naar boven