Fitness Seller

Logje to di bone

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag de borst aangepakt, niet erg tevreden.

Bench Press
10 x 30 kg, 5 x 40 kg, 5 x 60 kg, 2 x 70 kg
5 x 5 x 72 kg

-> 2 kg verhoogd buiten vorige week. Het ging moeizaam.

Peck Deck
12 x 20 kg, 10 x 40 kg
3 x 8 x 50 kg

-> Zelfde gewicht als vorige week, maar het ging wel gemakkelijker naar mijn gevoel.

Incline Dumbbell Press
12 x 18 kg
3 x 8 x 24 kg (2e set, 8e rep was een fail, maar dan meteen de 22 kg gepakt, en daar nog een repje mee gedaan)

-> Vanaf hier begon het moeilijker te gaan. Waar de peck deck gemakkelijker ging, ging dit veel moeizamer. De laatste rep van de 3e set duurde volgens mij 10 seconden tegen dat ik hem gelockt had. Doodgaan!

Dips
8 x BW
7 x BW
7 x BW

-> Ook zwakker dan vorige week. hmmm :(

Skull Crusher (gewicht excl. EZ-bar)
13 x 10 kg
3 x 8 x 16 kg

-> Same weight als vorige week, maar het ging ook moeizamer!

Training afgerond met wat techniek oefenen op deadlift.

Conclusie: Bwaaaaaaa, niet zo'n goed gevoel over deze training.

Voeding vandaag, ik ga vanavond nog uit dus iets anders dan normaal.

Meal1: Pancake (80 gr havermout + 250 ml cocovite + 1 ei) + 10 gr amandelschilfers + appel + groente (tomaat/wortel)
Meal2: 50 gr brinta + 90 gr makreel + 10 gr notenmix + groente (broccoli)
Meal3: 120 gr rijst (ongekookt gew) + 200 gr kalkoenrollade + 10 gr amandelschilfers + groente (tomaat)
Pre-workout: Banaan
Post-workout: 25 gr dextrose
Meal4: 60 gr rijst + 50 gr volkorenbrood + blikje tonijn + groente (tomaat/wortel)
Meal5: 50 gr volkorenbrood + 150 gr kalkoenrollade + groente (komkommer/tomaat)
Meal6: 50 gr brinta + 500 gr kwark + 10 gr notenmix
Deze maaltijd is rond 7 uur en dan vertrek ik naar mijn vriendin. Ik ga misschien een wheyshake meenemen want anders zit ik 10 uur ofzo zonder eiwitten. Misschien ook een (choco)melkje kopen in een nachtwinkel
Meal7: 500 gr kwark + 15 gr zonnebloempitten

Vannamiddag worden de beentjes hard (naar mijn normen dan) aangepakt. Ook heb ik exclusive whey protein besteld die ik 's ochtends dan zal gebruiken voor mij uit katabole toestand te brengen, aangezien er nu toch rap tussen wakker worden en maaltijd 1 een uurtje zit en met een wheyshake kan ik dat verkorten naar 5 minuten :D

Laatst bewerkt:
waar blijft die benentraining?:D

niet teveel drinken als je uitgaat hoor;)

Toch een mooie training neergezet hoor!

Succes met de legs!

waar blijft die benentraining?:D

niet teveel drinken als je uitgaat hoor;)

'K ga ze eens beginnen overtypen :) Ik ben namelijk voor sommigen hier een irritant mannetje die in de gym geregeld met zijn gsm bezig is (maar dan wel alleen om mijn sets in te typn :p)

Mijn 'geluk' is dat ik echt niets van alcoholische dranken lust :p Ik stort me volledig op de G**, minder katabool toch ofniet :D?

wat is G**?:D

ik zit tijdens mijn setjes wel eens te smsen hoor, dat is het nadeel van een vriendin hebben:rolleyes:

zo ff bijgelezen serieus logje dit goede voeding ook!

Ik heb abbo genomen succes bro

ik zit tijdens mijn setjes wel eens te smsen hoor, dat is het nadeel van een vriendin hebben:rolleyes:

Lol, de mijne weet al dat ze zo rond 5-7 uur zowieso niet moet sturen :cool:. Kleg mijn GSM altijd in mijn kastje :'), mjah train meestal met vrienden en tussendoor staan we soms wel zwaar te lullen :o

idem hier:D

alleen tijdens het trainen moeten ze mij gerust laten, tijdens het uitvoeren van setjes etc moet je geen grapjes uithalen

idem hier:D

alleen tijdens het trainen moeten ze mij gerust laten, tijdens het uitvoeren van setjes etc moet je geen grapjes uithalen

Same , het trainen zelf moet altijd serieus genomen worden. Had zo'n maat die altijd begon te praten tijdens het trainen , ben gewoon van uren verandert daardoor :o. Tussen 2 sets door is er tijd genoeg om te zeveren :)

Beentjes vandaag. Niet ontevreden.

Squat (smith, gewicht excl. bar)
15 x stang, 12 x 10 kg, 10 x 30 kg
4 x 5 x 46 kg, 6 x 46 kg

-> Verhoging van 2 kg buiten vorige week, en het ging beter dan ik had verwacht.

Dumbbell Split Squat
12 x 5 kg
3 x 8 x 24 kg

-> Ik vind dit echt een abnormaal lastige oefening, waarschijnlijk omdat ik een gewone losse squat niet gewoon ben (er is gewoon geen squatrek). Verhoging van 2 kg. Tevreden :D

Leg extensions
12 x 20 kg, 10 x 30 kg
2 x 8 x 60 kg, 10 x 60 kg

-> Zweten voor dood en mijn quads ('t is toch de juiste spier e dak bedoel:D?) waren goed aan het branden!

Seated Hip Abduction
15 x 30 kg, 12 x 40 kg
3 x 8 x 50 kg

-> Serieus alles uit de kast mogen halen, maar toch gelukt:)

Dumbbell Incline Curl (bankje 45°)
15 x 7 kg
3 x 8 x 12 kg (2e set, 8e rep: fail)

-> Dit ging al beter dan vorige week, maar de laatste repjes waren toch niet allemaal even proper uitgevoerd.

En dan nog even wat onderarmoefeningen, serieuze pomp erin. Op naar volgende week :D

---------- Toegevoegd om 16:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:01 ----------

GBL, erg gezond voor de slokdarm enzo is het niet, maar bij de goede dosis is het te vergelijken met goed dronken zijn ;) En de volgende dag niets van kater :D

---------- Toegevoegd om 16:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:03 ----------

Same , het trainen zelf moet altijd serieus genomen worden. Had zo'n maat die altijd begon te praten tijdens het trainen , ben gewoon van uren verandert daardoor :o. Tussen 2 sets door is er tijd genoeg om te zeveren :)
Helaas zijn al mijn maten zo als ze ook gaan. Das echt verschrikkelijk irritant. Daarom hoop ik meestal dat ik er niemand ken :D

---------- Toegevoegd om 16:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:05 ----------

zo ff bijgelezen serieus logje dit goede voeding ook!

Ik heb abbo genomen succes bro
Voeding is geen probleem voor mij als ik maar genoeg kan eten. In de cut kan dit wel eens problemen opleveren :p

ik drink alcohol omdat het wel eens lekker is, niet voor het effect;)

wel mooie training, alleen spijtig van dat squaten:(
een squatrack ga je toch vroeg of laat nodig hebben.

is er geen free/power rack?
hoe doe jij je military presses dan?
altijd cleanen?

ik drink alcohol omdat het wel eens lekker is, niet voor het effect;)

wel mooie training, alleen spijtig van dat squaten:(
een squatrack ga je toch vroeg of laat nodig hebben.

is er geen free/power rack?
hoe doe jij je military presses dan?
altijd cleanen?

Jip, squaten is het grote probleem bij mij. Er is inderdaad geen free- of powerrack, dus moet ik, zoals jezelf zegt, altijd cleanen. Gelukkig is het met het gewicht dat ik nu gebruik voor de MP nog geen probleem. Ik ga toch eens rustig moeten uitkijken voor een andere gym

idd...cleanen verspilt toch flink wat energie;)

en squaten moet zeker!

Nu aan de brinta en kwark. 'k ga dan aanzetten naar mijn vriendin.
Kslaap thuis dus vanacht nog een kwarkje met zonnebloempitten en morgenvroeg nog een havermoutpannekoek. Morgenmiddag zal het brood of rijst met tonijn/ham/paarderookvlees zijn en vanaf dan hopelijk niet te katabool want dan ga ik het weekend volmaken bij mijn vriendin. Maandag zal hier het verslagje van mijn weekend volgen. Iedereen een goed weekend gewenst:D

Voeding dit weekend. Ik heb niet getraind.
Zaterdag:
Meal1: Pancake (80gr havermout, 250 ml cocovite, ei) + 10 gr amandelschilfers + appel + groente
Meal2: 60 gr rijst (ongekookt gew) + blik tonijn + 3 volkoren boterhammen + 150 gr zalmgehakt + groente
Meal3: 3 grote glazen melk en een beetje chocomelk
Meal4: Meergranenbrood met kalkoenfilet en melk
Meal5: 2 volkoren boterhammen + 100 gr paarderookvlees + 50 gr kalkoenrollade + ei
Meal6: 150 gr kwark + brood met kalkoenfilet + melk

Zondag:
Meal1: Meergranenbrood + kalkoenfilet/gerookte ham + 4 grote glazen melk
Meal2: Aardappelen + Bloemkool in een witte saus + 400 gr kalkoenrollade
Meal3: 50 gr walnoten (schatting!)
Meal4: blik tonijn + 90 gr makreel + paar lepels gebroken lijnzaad + groente

--> In het weekend was ik niet thuis, dat is de reden waarom ik er geen aantal of grammen bijzet en al bij al is mijn voeding redelijk clean gebleven.

Laatst bewerkt:
Voeding vandaag:

Bij ontwaken: 20 gr whey
Meal1: Pancake (80gr havermout + 250 ml cocovite + 1 ei) + 10 gr amandelschilfers + appel + groente (paprika/tomaat)
Meal2: 50 gr brinta + 90 gr makreel + 10 gr notenmix + broccoli
Meal3: 120 gr rijst (ongekookt gew) + blik tonijn + 10 gr gebr. lijnzaad + sperziebonen
Pre-workout: Banaan
Post-workout: 25 gr dextrose
Meal4: 60 gr rijst (ongekookt gew) + 50 gr volkorenbrood + 200 gr rundersteak + sperziebonen
Meal5: 50 gr brinta
Meal6: 50 gr volkorenbrood + 100 gr paarderookvlees + 10 gr notenmix + groente (tomaat/wortel/komkommer/paprika)
Meal7: 500 gr kwark + 15 gr zonnebloempitten.

En vandaag worden de schouders aangepakt, met als belangrijkste oefening de shoulderpress waarin ik hoop een 5 x 5 x 52 kg te drukken.

Laatst bewerkt:
5x5 met 52 kg zou zéér mooi zijn:eek:

succes bro

Schouders gedaan today. It was a good day :D

Shoulder Press
10 x stang, 5 x 20 kg, 5 x 40 kg
4 x 5 x 52 kg, 7 x 52 kg

-> Zo strict mogelijk uitgevoerd. 2 kg verhoogd buiten vorige week, dus ik ben een tevreden man!

Cable Upright Row (Handen 10 a 20 cm van elkaar)
12 x 20 kg, 10 x 30 kg
3 x 8 x 60 kg

-> 5 kg verhoogd buiten vorige week. Ging goed.

Dumbbell Side Raises
12 x 5 kg, 10 x 7 kg
3 x 8 x 9 kg

-> Dit was echt lastig! Bij mijn werksetjes soms even paar seconden moeten rusten, maarja... Wel niet gecheat.

Plate Front Raise
12 x 5 kg, 10 x 10 kg
3 x 8 x 15 kg

-> Oke. Evenveel als vorige week.

Triceps Push Down
12 x 20 kg, 10 x 25 kg
2 x 8 x 35 kg, 6 x 35 kg + 2 x 30 kg

-> Het ging al veel vlotter dan vorige week, maar toch kapot na deze oefening.

Crunches
15 x BW
12 x 5 kg op borst
10 x 10 kg op borst
8 x 15 kg op borst

Conclusie: Verhoogd op de shoulder press, dus ben zeer tevreden. Het ging veel vlotter dan gedacht :D

zéér zette shoulder press makker, lekkere pr;)

Terug
Naar boven