remco51092
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 127kg
Lekker voor de explosiviteit al die plyometrische sprongen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik volg, lekkere gewichten en trainingen! Wel leuk om te zien hoe iemand krachttraining gebruikt voor een sport.

Op de WG zijn we wat minder streng, maar als je gewoon binnen de regels een NR gooit, ga ik hem opnemen in de overzichten. Verder zijn alle Games gewoon open, maar is enige ervaring wel gewenst. Je kan je voorstellen dat als je voor het eerst een caber moet tillen, je wel altijd moet waken voor de veiligheid van atleten én publiek.
Nieuwe atleten starten automatisch in de B-klasse. De kwalificatie voor de A-klasse ligt nu op 6.500 punten op basis van PR/NR*1000 (declathon-systeem). Hiervoor moet je dus gemiddeld bepaalde afstanden gegooid hebben voor alle onderdelen exclusief caber. E.e.a. staat ook op de website

Hey Remco jij ook hier weet niet of je me nog kent maar we hadden tegelijk kracht training bij PAC toen ze bij RA met de baan bezig waren geloof ik is alweer 2 jaar terug en ondertussen ben ik ook alweer 2 jaar gestopt met atletiek.
Maar ik zie dat je al lekker progressie aan het boeken ben zie op FB wel eens je afstanden voorbij komen en volgde het kogelstoten ook via de livestream. Hopelijk kan je deze stijgende lijn door trekken en wie weet zien we je in rio over 3 jaar.
groetjes
Wesley (die jongen met de p*ssy weights)

leuk ga je volgen! ben ook begonnen met kogelstoottrainingen, hopelijk over een jaar of wat ook eens een wedstrijd meegooien![]()

ik train bij Haag Atletiek sinds vorige weekWelkom![]()
Waar train je? Laat maar weten waar je gaat stoten dan, als leuke wedstrijd is en het in mn schema pas doe ik ook misschisn wel mee![]()

Heey Wesley,
Tuurlijk ken ik je nog, wist alleen niet dat jij ook op forum zat![]()
Hoe is het met je?
Train nog altijd op maandag bij Pac, maar die p*ssy weights valt toch ook wel mee. Ken genoeg mensen die zwakker zijn![]()
Wie weet, maar 2016 dan moet ik nog wel stappen maken hoor. EK in 2016 is meer reëel dan OS.
Maar niet geschoten is altijd mis
ja gaat goed hoor met mij ga vanavond toevallig weer een 100 meter doen bij PAC mis het wel eigenlijk dus even kijken voor de grap hoe ik loop na 2 jaar alleen maar te bodybuilden xD
nouja toen ik nog bij pac zat was me max met banken 75 kg en jij deed series van 100 haha voelde me zeer zwak toen hoor haha.
Hoop het voor je dat je je doel kan halen en je rug je je niet weer in de steek laat.
ik volg je log wel vind wel leuk om te lezen hoe het gaat met je trainingen enzo.
succes en misschien zie ik je wel weer is bij pac geef er alleen op de woensdag en zaterdag training
ik train bij Haag Atletiek sinds vorige week
doe HG maar probeer mijn techniek te verbeteren met behulp van tips die ik daar krijg![]()
ja gaat goed hoor met mij ga vanavond toevallig weer een 100 meter doen bij PAC mis het wel eigenlijk dus even kijken voor de grap hoe ik loop na 2 jaar alleen maar te bodybuilden xD
nouja toen ik nog bij pac zat was me max met banken 75 kg en jij deed series van 100 haha voelde me zeer zwak toen hoor haha.
Hoop het voor je dat je je doel kan halen en je rug je je niet weer in de steek laat.
ik volg je log wel vind wel leuk om te lezen hoe het gaat met je trainingen enzo.
succes en misschien zie ik je wel weer is bij pac geef er alleen op de woensdag en zaterdag training

t*ring! Goeie gewichten zeg! Er is best interesse hier voor gooitechniek, en welke oefeningen om sneller en verder te gooien.. Nog tips?

Bedoelde meer oefeningen die de beweging imiteren voor het gooien.