- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmmm ok ach wat dan nog scheelt maar 1,5kgBarbell+2x25+2x15+2x10+2xklem a 2,5kg....die lullige schijfjes heb je volgens mij niet gebruikt toen.

Thnx Mike, en mijn OH squats dan?

Hmmm ok ach wat dan nog scheelt maar 1,5kg
Thnx Mike, en mijn OH squats dan?![]()

Balans is echt lastig, zeker als je full squat doet. Je moet je armen dan ook goed op slot zetten en het gewicht goed naar achteren houden.Die overhead squats zijn wel echt hardcore, ben benieuwd hoe snel die zich in gewicht gaan ontwkkelen hier

Ik voelde mijn hams flink trekken. Maar gestrekte beentjes is erg lastig hoor. Ik moet mijn kont flink naar achteren duwen om mijn torso horizontaal te brengen. Volgens mij is het dan vrijwel onmogelijk de benen gesterkt te houden.Goodmornings! hardcore man, echt een heerlijke oefening! bijna gestrekte beentjes?
Zal ik zeker doen, ik bouw het langzaam op. Thnxeerst de techniek dan komen de gewichten vanzelf bij de O-Squats
geef jezelf de tijd
netjes die 10x123
Goede training , goodmornings moet je net als bij de overhead squat je balance vinden maar dat komt vanzelf
Ik voelde mijn hams flink trekken. Maar gestrekte beentjes is erg lastig hoor. Ik moet mijn kont flink naar achteren duwen om mijn torso horizontaal te brengen. Volgens mij is het dan vrijwel onmogelijk de benen gesterkt te houden.
Al het begin is lastig.Goede training , goodmornings moet je net als bij de overhead squat je balance vinden maar dat komt vanzelf
Tuurlijk ik probeer die benen zo min mogelijk te buigen. Dat ik al aangaf dat ik het in mijn hams voelde zegt denk ik genoeg. Binnenkort als je komt moet je maar eens de uitvoering beoordelen.+1 rustig opbowen inderdaad dan komt het vanzelf, benen gewoon zo gestrekt mogelijk houden. Jij hebt me toch binnenkort een gigantisch brute corestrength met je overheadsquats, goodmornings enz..
Thnx
Dan doel je denk ik op mijn 1RM max?Ben benieuwd waar je nu weer met je squats zal eindigen door deze rep outs![]()
Zoals je kunt zien doe ik de halting deads momenteel niet meer. Heb ze een cycle toegepast en deze werkte heel goed. Die pumps zijn idd extreem.he chick
om ff terug te komen op die halting deads. jij doet ze na je normale dead, maar ik doe na me normale dead al romanian dead, dus vandaar dat ik gewoon apart halting doe in een training. heb jij ook wel s van die smerige backpumps? gister was niet normaal![]()

Ja helemaal horizontaal. Ik wil geen zwakte in de beweging hebben door de rom te beperken. Mijn onderrug had er nu totaal geen problemen mee. Maar zoals je kunt zien was dit de eerste keer dat ik de oefening deed.Ga je echt helemaal horizontaal met je UB, of blijf je er iets boven?
En trekt je onderrug het wel als je zwaar gaat?
Hahaha, ik zei het al éh?!Overhead squat nieuw
6x30kg
2x10x20kg
Echt een lastige oefening. Bij de eerste set verloor ik balans. Heb dus maar met minder gewicht de oefening afgemaakt.