AndroidHealthClinic

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.861
Volgens mij niet hoor. Ik gebruikte die 1,25kg en 0,5kg schijfjes. Die mogen ze wel roze verven. :D

Barbell+2x25+2x15+2x10+2xklem a 2,5kg....die lullige schijfjes heb je volgens mij niet gebruikt toen.

toch nog goede squats Mc.

Hmmm ok ach wat dan nog scheelt maar 1,5kg :roflol:

Thnx Mike, en mijn OH squats dan?:D

veelste haastig gelezen :rolleyes:
zeker veel oefenen nog? lijkt me erg lastig om te doen.

en over die goodmornings
ik had ook de 1e keer dat ik die oefening deed gigantische spierpijn in mijn hams de dag erna, maar verder heb ik er nooit geen spierpijn meer in gehad. ze werken wel goed dus

Lekkere training MC!
Waarom gebruik je eigenlijk wraps met dit gewicht? Word meestal toch alleen gebruikt bij sets met gewichten rond de 90/100%

Laatst bewerkt:
  • #3.867
Ik gebruik ze altijd als ik tot een grens ga dus ook bij lagere gewichten dan 90/100%.
Een repout is ook een flinke belasting op mijn knie. Misschien binnenkort eens alleen met sleeves squatten.

Die overhead squats zijn wel echt hardcore, ben benieuwd hoe snel die zich in gewicht gaan ontwkkelen hier

Skoftig getraind weer Mac. Nice!

Goodmornings! hardcore man, echt een heerlijke oefening! bijna gestrekte beentjes?

eerst de techniek dan komen de gewichten vanzelf bij de O-Squats
geef jezelf de tijd
netjes die 10x123

• #3.872
Die overhead squats zijn wel echt hardcore, ben benieuwd hoe snel die zich in gewicht gaan ontwkkelen hier
Balans is echt lastig, zeker als je full squat doet. Je moet je armen dan ook goed op slot zetten en het gewicht goed naar achteren houden.
Skoftig getraind weer Mac. Nice!
:D
Goodmornings! hardcore man, echt een heerlijke oefening! bijna gestrekte beentjes?
Ik voelde mijn hams flink trekken. Maar gestrekte beentjes is erg lastig hoor. Ik moet mijn kont flink naar achteren duwen om mijn torso horizontaal te brengen. Volgens mij is het dan vrijwel onmogelijk de benen gesterkt te houden.
eerst de techniek dan komen de gewichten vanzelf bij de O-Squats
geef jezelf de tijd
netjes die 10x123
Zal ik zeker doen, ik bouw het langzaam op. Thnx

Goede training , goodmornings moet je net als bij de overhead squat je balance vinden maar dat komt vanzelf

Goede training , goodmornings moet je net als bij de overhead squat je balance vinden maar dat komt vanzelf

+1 rustig opbowen inderdaad dan komt het vanzelf, benen gewoon zo gestrekt mogelijk houden. Jij hebt me toch binnenkort een gigantisch brute corestrength met je overheadsquats, goodmornings enz..

Stevige squats weer :D

Ben benieuwd waar je nu weer met je squats zal eindigen door deze rep outs;)

he chick

om ff terug te komen op die halting deads. jij doet ze na je normale dead, maar ik doe na me normale dead al romanian dead, dus vandaar dat ik gewoon apart halting doe in een training. heb jij ook wel s van die smerige backpumps? gister was niet normaal :eek:

Ik voelde mijn hams flink trekken. Maar gestrekte beentjes is erg lastig hoor. Ik moet mijn kont flink naar achteren duwen om mijn torso horizontaal te brengen. Volgens mij is het dan vrijwel onmogelijk de benen gesterkt te houden.

Ga je echt helemaal horizontaal met je UB, of blijf je er iets boven?
En trekt je onderrug het wel als je zwaar gaat?

• #3.879
Al het begin is lastig.
+1 rustig opbowen inderdaad dan komt het vanzelf, benen gewoon zo gestrekt mogelijk houden. Jij hebt me toch binnenkort een gigantisch brute corestrength met je overheadsquats, goodmornings enz..
Tuurlijk ik probeer die benen zo min mogelijk te buigen. Dat ik al aangaf dat ik het in mijn hams voelde zegt denk ik genoeg. Binnenkort als je komt moet je maar eens de uitvoering beoordelen.
Thnx
Ben benieuwd waar je nu weer met je squats zal eindigen door deze rep outs;)
Dan doel je denk ik op mijn 1RM max?
Hoewel het leuk is om te maxen vind ik het reppen toch nog steeds heel belangrijk. Daar wordt je ook sterk van. En bij een stm-event moet je zowel kracht als spierconditie hebben.
he chick

om ff terug te komen op die halting deads. jij doet ze na je normale dead, maar ik doe na me normale dead al romanian dead, dus vandaar dat ik gewoon apart halting doe in een training. heb jij ook wel s van die smerige backpumps? gister was niet normaal :eek:
Zoals je kunt zien doe ik de halting deads momenteel niet meer. Heb ze een cycle toegepast en deze werkte heel goed. Die pumps zijn idd extreem. :D
Ga je echt helemaal horizontaal met je UB, of blijf je er iets boven?
En trekt je onderrug het wel als je zwaar gaat?
Ja helemaal horizontaal. Ik wil geen zwakte in de beweging hebben door de rom te beperken. Mijn onderrug had er nu totaal geen problemen mee. Maar zoals je kunt zien was dit de eerste keer dat ik de oefening deed.

Overhead squat nieuw
6x30kg
2x10x20kg
Echt een lastige oefening. Bij de eerste set verloor ik balans. Heb dus maar met minder gewicht de oefening afgemaakt.
Hahaha, ik zei het al éh?!
Ik deed toen (een/wat) setje(s) met 60kg, en dacht te gaan verongelukken...
Flink moeilijke oefening, maar wel een goed vermoed ik!
Goed bezig Mc. :thumbs:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven