MuscleMeat

Strongerman logje Calippo

• Topic Starter Topic Starter
26-02
Nog niet top maar koort is weg, dus maar gaan trainen en de longen leeg proberen krijgen.

bp 4*6*115kg
dl tot 5*1*150kg

Niet te intensief maar ik zat nu al met hartslag tegen 120 en buiten adem. Latere sets voelden wel beter dan de eerdere.

27-02
bp 4*4*125kg
rollouts 3*15
lunges 3*15

28-02
bp 4*2*135kg/1*150kg
Assisted pullups tot 90lbs 4*6
biceps cable curl tot 180lbs.

Morgen rust, zondagochtend bp en sq. Nog steeds ziek maar al pak beter.

02-03

bp 4*4*125kg
squats 5*5 tot 75kg

Voelde niet goed, nog steeds gesukkel met griep die in lijf blijft zitten. Zie er ook ziek/uitgeput uit volgens ouders.

03-03

bp 4*6*120kg
ass pull ups 4*6 tot 80lbs
bicep curls 3*8 tot 190lbs, fail op rep 6.

Goed gegeten voor bday-feestje zondag dus dat hielp pak, eindelijk nog eens wat pump. Stilaan beter van ziekte ook, is geëvolueerd naar snotvalling. Vandaag terug bp en dl, morgen en overmorgen opnames op werk dus geen tijd om echt te trainen buiten ms 6 uur in de ochtend of in de avond thuis lunges/abs.

04-03
Bp 4*2*140kg
1*155kg
dl 5*1*160kg

6-03

bp 4*4*130
'snelle' training van half uurtje tussen de lunch op werk.

08-03
bp
4*2*140kg
1*155kg
alles pauzed en ging nog snel. Kracht lijkt wat terug te komen op 115kg BW.

Asspull up 4*6 tot 110lbs
cable biceps curl 3*8 tot 160lbs

09-03
bp 4*4*125kg

squat 1*5*40kg
Iets in rug geschoten tijdens de opwarmingset en mijn been onder mijn knie is nog steeds voos, bail. Ga ermee stoppen, voelt echt continue slecht en mogelijk nu fuckup, nog warm van de training dus we zien wel.

11-03

Wat rust en een bbq en restobezoek later goed vol zout en refeed. Rug doet pijn maar met ibu gaat het nog voorlopig.

Bp 4*2*145kg
1*160kg
Ging allemaal zeer goed, wat een verschil met tijdens het cutten, eindelijk terug iets van pump en gewrichten voelen veel beter. 160kg was easy al voelde borst wat raar aan erna, hopelijk geen voorbode voor een blessure.

Asspull ups 4*6 tot 90lbs
biceps cable curl 3*8 tot 160lbs

Afhankelijk van hoe rug voelt morgen deadlift en volumewerk bench, donderdag terug etentje met werk/braziliaans buffet dus terug veel zout en vlees. In principe nog 1 week in meso, 170kg is sowieso max voor maart.

Laatst bewerkt:
12-03
Standing military press 5*5 tot 80kg
Deadlift 5*1*170kg

Rug was ok, pec daarentegen lijkt toch geblesseerd dus is het weekje of 2 rustig shoulder pressen. Ms wat overbelast of verrekking/klein scheurtje, niks te serieus maar gezien de vuyle filmpjes op youtube toch niet overdrijven en rusten.
Zit rond mijn max zonder straps en pronated grip. Al bij al nog goed, kracht in benen moet wel beter.

14-03
Rug niet te best, waarschijnlijk ook door het weer. Op het werk tijdens de middagpauze korte training.

standing military press 5*5 tot 85kg
triceps pushdowns 3*8 tot 100lbs

Die laatste set op 85kg fuckete mijn schouders, oof. Te snel willen gaan zonder genoeg rust waarschijnlijk.
Pec blijft pijnlijk als ik op de specifieke plek duw, voelt ook hard aan dus guessen of het contractuur/scheur of verrekking is.

Morgen biceps/lats/legs.

15-03
gamenightje gehad gisteren met goed wat cava/gin gini light, vandaag niet 100% maar rustige training dus:

asspull ups 4*6 tot 80lbs assist
leg press 4*8 tot 220lbs
biceps cable curl 3*8 tot 170lbs

Ging goed allemaal, kan nog wat verder opbouwen. Leg press probeer ik zoveel mogelijk rug te sparen.
Straks ms nog lunges en ab rollouts, maandag evalueren hoe borst voelt.

17-03
Bp 3*3 140kg
vertical leg press tot 170kg(machine press apparaat broken)
pushdown 3*8 tot 110lbs
rollouts 3*15
bw lunges 3*15

18-03
asspull up tot 4*6 tot 70lbs
cable curl 3*8 tot 180lbs

19-03
Niet goed geslapen en dat scheelt in de gewrichten, ochtendtraining.
bp 3*3*142.5kg
deadlift 5*1*180kg
grip broke down met regular grip, na rep 1 omgewisseld naar mixed grip. Heel mn form breekt down dus terug naar 150kg max volgende week en vooral op techniek en snelheid werken, en straps aanschaffen.

21-03
bp 3*3 145kg
leg press tot 3*8 tot 120kg
push down 3*8 tot 130lbs(fucked up, moest 120 zijn zie ik nu)

Morgenochtend ergens asspullups en cable curls, moet rechtover de fitness zijn.

Ik moest echt twee keer denken: hoe doe je dan asspushups, tot ik me realiseerde dat je assisted bedoelde 🙈.

Straps besteld inmiddels?

Ik moest echt twee keer denken: hoe doe je dan asspushups, tot ik me realiseerde dat je assisted bedoelde 🙈.

Straps besteld inmiddels?
Ye, ik vind de naam gewoon beter, net zoals mijn titel tijdens mijn stage vroeger assman was.

Straps nog niet binnen, maar gezien ik deload naar 150kg niet echt dringend. Ik heb ergens nog een paar xxl lifting straps maar dat is volgens mij nog van voor mijn verhuis dus als ik ze niet tegenkom deze week is het bestellen.

23-03
bp 3*3 147.5kg
leg press tot 120kg(moest meer zijn maar fucked up)
single arm pushdown 3*8 tot 100lbs gezien het goede cable-apparaat stuk is

Gisteren stak afsluitingsdraad van 1.50 uit mijn fietszak dus dat had ik beter na de training gaan kopen. Morgen dus snelle training in de middagpauze voor asspullups en biceps.

halve kater door gisteren de voetbal te kijken samen met genoeg gin.

24-03
asspullups 4*6 tot 50lbs
Doet nog weinig die assist, het zijn eerder echt pullups nu, dus einde van die cyclus. Seated dumbbell rows wordt volgende oefening.

leg press 3*8 tot 127kg
biceps cable curl 3*8 tot 190lbs

Morgen terug bench rond de middag, met nog sessie leg press. Herstel ik redelijk snel van lijkt, ook nog niet near mijn max, volgens mij kan ik de machine maxen voor 8 reps maar we gaan opbouwen. Woensdag dan deadlift en die rows in Brussel, en donderdagochtend terug bench als ik recovered ben, anders is het vrijdag.

25-03
Volgens mij slecht op mijn schouder gelegen deze nacht. Met zeurende pijn opgestaan, stroefheid en gekrak. Ik hoopte dat het na de opwarming beter was maar nee. Dus bp 2*140kg voor laatste opwarmingsset en dan gestopt, beter dan iets forceren. Hoop dat het dat maar is en dat het morgen beter is. Volgende maand sowieso nog eens 25 dagen TB-500 voor de rug en de andere blessures eens in orde te krijgen voor de zomer.
leg press 3*8 tot 134kg

26-03
dl 5*1*150kg
Techniek 4/5 goed, ik moet vooral letten dat ik hinge als ik mijn grip neem.
legpress 3*8*141kg

27-03
Training om half 6 's morgens
BP 3*3*150kg
triceps cable pushdowns tot 3*8 140lbs
Ik heb de indruk dat het gefixete cable machine anders werkt nu, voel veel minder resistance vanboven en veel meer onderin. Laatste set was tegen failure aan wel.

Morgen lats, leg press, biceps en later op de dag rollouts en lunges. Muscle memory in de benen goes brrrr dus benieuwd hoeveel ik bijgekomen ben.

Laatst bewerkt:
28-03
seated lying dumbbell rows geprobeerd, maar ik zit met gezicht in het kussen en mijn kruis geplet op bankjes die ik niet vertrouw. Laat dan maar voor nu.

Machine seated rows 4*6 tot 160lbs
Serieus wat kracht in de pull bijgenomen, 160lbs ging zoals niks terwijl het in het begin zowat max is.
Legpress 3*8 tot 147kg
biceps cable curl 3*8 tot 200lbs(full stack)
Nu doe ik er extra gewichtjes bij, denk dat dit mijn vroegere max ook was.

Voelde me zeer sterk vandaag, eens goed geslapen(Ramadan al gedaan? Anders is het hier altijd lawaai de hele nacht door) en gisterenavond en deze ochtend goed gegeten. Ga morgen maar de rollouts doen na bp in de ochtend als ik vandaag goed slaap. Nog tot 1 april beetje intuitive eating ook, dan weeg ik mij terug en gaat de cut terug verder.

Terug
Naar boven