TheMistery
Huge Freak
- Waardering
- 356
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind het verschrikkelijk al die highrep setjes. Toen ik weer begon met highreps kwam de verzuring al na rep 4-5 maar nu pas na rep 8-10. Maar er staat tegenover dat je nog steeds wel heel makkelijk low in reps kan trainen daar ga ik tenminste niet op achteruit. Zo zie ik het tenminste![]()
De oefening bevalt goed. Vind het wel fijn op de grond te liggen, en blijven liggen en...

Dat is niet te zeggen. Start gaat altijd via een loting, dus daar moet een nummertje getrokken worden.lekker pompuh afgelopen vrijdag![]()
ff tussendoor; enig idee hoelaat je moet touwtje trekken de 24e?
Ik blijf bij de RE op 12 reps zitten, misschien ga ik nog wat hoger naar de 15 reps.haha lotgenoot! leuk is het niet dat gepomp met 12 reppers. ik heb nog 1 training te gaan en dan mag ik naar de 8jes!
Ik vind het verschrikkelijk al die highrep setjes. Toen ik weer begon met highreps kwam de verzuring al na rep 4-5 maar nu pas na rep 8-10. Maar er staat tegenover dat je nog steeds wel heel makkelijk low in reps kan trainen daar ga ik tenminste niet op achteruit. Zo zie ik het tenminste![]()
maar ook weer gewent naar paar weken.Vind ik juist lekker. In die over gang van low naar high reps mega pomp. Al moet je wel zielige gewichten gebruiken omdat alles boven de 3 a 5 reps gewoon niet wilmaar ook weer gewent naar paar weken.
---------- Toegevoegd om 20:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:52 ----------
Gefeli met je pr's!
Is het gewicht wat je met een log kan vergelijkbaar met het gewicht waar je mp's mee kan?
Thnx. Eindelijk die boom wat hoger. Kijken of ik op de NCC nog een pr kan zetten.netjes mark, mooie PRs. die stones gaan zeker meevallen op NCC, moeten nog een stuk lager ook namelijk. je gaat al een stuk sneller want volgens mij had je vorige keer 2x die 90kg stone in 45 sec.
keg race wordt kotsen idd!
Heb altijd met hoog volume getraind maar nu een tijdje niet meer. Ff doorbijten en dan komt het goed.Vind ik juist lekker. In die over gang van low naar high reps mega pomp. Al moet je wel zielige gewichten gebruiken omdat alles boven de 3 a 5 reps gewoon niet wilmaar ook weer gewent naar paar weken.
---------- Toegevoegd om 20:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:52 ----------
Gefeli met je pr's!
Is het gewicht wat je met een log kan vergelijkbaar met het gewicht waar je mp's mee kan?
Is inderdaad niet te vergelijken met elkaar.Nee, want het is een grotere voorwerp en de meeste gebruiken hun benen, dus de press is opzich aan de ene kant makkelijker (qua gewicht en het in beweging krijgen) maar aan de andere kant is het lastiger (vooral mentaal door de vorm van de log), kortom het is een wereld van verschil.

Dat kun jij wel zeggen, maar volgens mij heb jij nooit gelezen dat ik een dikke boom veel fijner vind om te drukken.ligt er aan welk log je gebruikt. als het die smalle is dan is het alsof je met een barbell pressed, maar dan nog makkelijker. En dan zou je inderdaad net zoveel moeten kunnen als met een barbel. Als je opeens ergens een dikker log vandaan heb getoverd...die cleaned makkelijker, maar pressed veeeeeeel lastiger dan het smalle ding bij DJ's.
Mentaal valt ook enorm mee. Eerste keer dat ik op het dikke log van Chopper preste was het inderdaad enorm wennen. Je hangt veel meer naar achteren en lastig balans te vinden en voelde onveilig aan. Na 2-3x ben je het gewend en is er mentaal niks meer aan het handje en is het gewoon pressen.
Als je met 70kg een PR heb gezet zal je nog een flinke kluif hebben om het log leeg voor elkaar te krijgen op het NCC. Maar je hebt wel weer de Stones waar je weer punten terug kan pakken![]()
Wie had dat gedacht.dat gaat erg lekker MC.
moet nog gaan oppassen op de log voor jou![]()

Wat denk jij, moest toch even die pr's op gepaste wijze vieren. Zo vreemd is dat toch niet. En als je een sexybody hebt dan moet dat kunnen toch.he mark ik zie dat je daarna nog een rondje dordrecht gedaan hebt!
http://www.nufoto.nl/fotos/138691/verwarde-man-loopt-poedelnaakt-door-dordrecht.html
Thnx hummer. Strakke billetjes!
Dat kun jij wel zeggen, maar volgens mij heb jij nooit gelezen dat ik een dikke boom veel fijner vind om te drukken.
Niet ieder lichaam is hetzelfde en niet iedereen vind een dunne boom fijn. Ik weet nog goed dat ik veel moeite had met 65kg met dat ecto logje maar die boom van Niels ging easy omhoog. Ik vind een IFSA boom veel fijner dan dat klote ding bij ons.
En 70kg? Heb 80kg gedrukt en weet zeker dat met de juiste mindset er nu meer inzit.
Wie had dat gedacht.![]()