AndroidHealthClinic

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Als ik tijd heb wil ik wel een keertje langs komen, jullie doen dat op woensdagen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.162
Woensdag: Truckpull 16 ton
Harnas met corpaul
25m - 38 sec.
25m - 33 sec.

Hand over hand met corpaul
25m - 41 sec.
25m - 45 sec.

Lang niet meer gedaan en samen met corpaul aan de techniek gewerkt.
1e run harnas was met een mindere techniek en lager tempo. 2e run was stukken beter. Zelf moet ik zorgen dat ik iets lager ga hangen.

Hand over hand was slopend, wat zwaar zeg. Ik kon geen tempo maken, weet niet hoe het kwam. 2e run was ik helemaal kapot.

http://www.youtube.com/watch?v=BiGIUgR3tCg
http://www.youtube.com/watch?v=T5VfMt3n3UM

ziet er erg bruut uit Mc!

nice chick, die 2e hand over hand was idd ****ing zwaar!

• #5.165
Leuke filmpjes en je fysiek ziet er goed uit.:)

Thnx voor de tip, gasten moeten wel oppassen dat wij het niet zien want dan gaat er wat anders gebeuren daar.

:D

Kom jij trouwens ook een blik werpen daar die dag?

had gekund
maar ik train alleen nog volgende week en dan ga ik waarschijnlijk voor een
dag of 8 de zon opzoeken - het meisje is druk aan het zoeken

ik vond de fimpjes mooi om te zien
hard werken was het - leuk ook die aanwijzingen
zoals dumba al zei fysiek ziet er goed uit -
cor deed volgens mij ook er goed

• #5.168
Fysiek kun je toch weinig van zeggen zo met een t-shirt aan. En mijn armen zijn nou nooit echt mijn sterkste punt geweest, meer mijn borst en rug.

Ja en het helpt natuurlijk ook niet dat er zo'n beest als CP naast je in beeld staat. Ga er maar eens naast staan dan lijk je nogal snel klein. Die kerel heeft onderarmen zo breed als mijn bovenarmen. :roflol:

Ja en het helpt natuurlijk ook niet dat er zo'n beest als CP naast je in beeld staat. Ga er maar eens naast staan dan lijk je nogal snel klein. Die kerel heeft onderarmen zo breed als mijn bovenarmen. :roflol:
ja helaas ook een megabuik :mad: binnenkort maar weer eens cutten! misschien :D

Fysiek kun je toch weinig van zeggen zo met een t-shirt aan. En mijn armen zijn nou nooit echt mijn sterkste punt geweest, meer mijn borst en rug.

je ziet dat je bent gegroeid , voormij voldoende

cor was idd aanwezig , maar ook flink sterk en daar gaat het om

ja helaas ook een megabuik :mad: binnenkort maar weer eens cutten! misschien :D

dat zou moeten kunnen cor - kijk maar eens naar snoob

• #5.172
Thnx Ove.
Die armen van hem zijn echt niet vet. Hij heeft dan wel een buikje, maar dik meer spiermassa dan ik heb. Het zit gewoon lekker warm onder een iso-laagje. Dat vind spiermassa ook fijn.
Cutten kun je volgend jaar ook wel. :D

zit niet zoveel vet op m'n onderarmen hoor! :cool:

Die armen van hem zijn echt niet vet. Hij heeft dan wel een buikje, maar dik meer spiermassa dan ik heb. Het zit gewoon lekker warm onder een iso-laagje. Dat vind spiermassa ook fijn.
Cutten kun je volgend jaar ook wel. :D
thx chick :) zal idd ook wel volgend jaar worden ja :D

chick m'n vingers voelen lekker gekneusd aan trouwens van die hand over hand!

Ik zeg ook niet dat je armen vet zijn.
Alleen dat dikkerds vaak flinke onderarmen hebben.
Toen ik net op mijn nieuwe/huidige werk begon reageerde er iemand met: die vent heeft onderarmen als bovenbenen.
Een beetje ongelukkig uitgedrukt, maar allez! ;)
Afgelopen week zaten we te kijken naar "de sterkste man" op RTL7 (toch..?) en ik gaf commentaar op iemand zijn armen op tv (wwet niet meer wie) waarop weer een ander reageerde met: zulke armen heb jij toch ook. :thumb:
Soms zie je het zelf niet denk ik.
Dat zal wel de onzekerheid zijn die ons er toe aanzet om met gewichten te gaan trainen. ;)
Ik zag op dat filmpje ook gelijk dat je flinke klauwen had, net als die gast die Mc. zijn touwtje wegnam bij de had over hand trouwens.
Mc. is gewoon veel slanker gebouwd, een echte ladies man. :thumb:
Daar houden de vrouwtjes wel van, zo'n grote, lange, slanke, sterke vent. :D

ja je hoort de dames ook al 'glijden mark glijden!' :D

En zelf glijden ze ondertussen een soort van slakkenspoor trekkend naar het beste plekje om in zijn gezichtsveld te komen. :roflol:

er groeit een band hier
sport is universeel

• #5.179
Vrijdag: UB/RE
DB shoulder press

12x20kg
12x24kg
12x24kg PR
8x24kg :(
12x20kg

Floor press 2 sec pause / pinky / straight legs
12x60kg
12x60kg
12x60kg
12x60kg

Hammer curl
12x12kg
12x15kg
12x15kg
12x15kg
12x15kg

Cardio fietsen HIIT
10 min

Pomperdepomp! Dat hoge volume valt echt niet mee. 6 reps gaan easy maar 2 erbij en je hebt het idee dat iemand eraan gaat hangen.

Jammer dat ik bij de shoulder press niet alle setjes op 12 reps zat. Hammer curl toch wat te licht ingeschat, kan zwaarder.

Laatst bewerkt:
na een tijdje low reps
is wat volume een leuke afwisseling
pumping iron is what we do

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven