- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We doen ons best.

Zeker ook omdat ze zo dicht op elkaar zaten. We hadden weinig rust.nice chick, die 2e hand over hand was idd ****ing zwaar!
Thnx voor de tip, gasten moeten wel oppassen dat wij het niet zien want dan gaat er wat anders gebeuren daar.
Kom jij trouwens ook een blik werpen daar die dag?

ja helaas ook een megabuikJa en het helpt natuurlijk ook niet dat er zo'n beest als CP naast je in beeld staat. Ga er maar eens naast staan dan lijk je nogal snel klein. Die kerel heeft onderarmen zo breed als mijn bovenarmen.![]()
binnenkort maar weer eens cutten! misschien 
Fysiek kun je toch weinig van zeggen zo met een t-shirt aan. En mijn armen zijn nou nooit echt mijn sterkste punt geweest, meer mijn borst en rug.
je ziet dat je bent gegroeid , voormij voldoende
Ja en het helpt natuurlijk ook niet dat er zo'n beest als CP naast je in beeld staat. Ga er maar eens naast staan dan lijk je nogal snel klein. Die kerel heeft onderarmen zo breed als mijn bovenarmen.![]()
ja helaas ook een megabuikbinnenkort maar weer eens cutten! misschien
![]()
The curse of the fatman!Die kerel heeft onderarmen zo breed als mijn bovenarmen.![]()

Die armen van hem zijn echt niet vet. Hij heeft dan wel een buikje, maar dik meer spiermassa dan ik heb. Het zit gewoon lekker warm onder een iso-laagje. Dat vind spiermassa ook fijn.

thx chickDie armen van hem zijn echt niet vet. Hij heeft dan wel een buikje, maar dik meer spiermassa dan ik heb. Het zit gewoon lekker warm onder een iso-laagje. Dat vind spiermassa ook fijn.
Cutten kun je volgend jaar ook wel.![]()
zal idd ook wel volgend jaar worden ja 

ja je hoort de dames ook al 'glijden mark glijden!'![]()
En zelf glijden ze ondertussen een soort van slakkenspoor trekkend naar het beste plekje om in zijn gezichtsveld te komen.![]()