- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat was ik. Kan me vinden in je redenering. Heeft mij vnl. in het begin geholpen ze hoog te houden. Zonder dat, en misschien werkte het alleen als geheugensteun, zakte ze toch wat en ging daardoor voorover hangen.Ellebogen hoog maar niet extra naar elkaar toe brengen zoals hierboven gezegd wordt, dan komen je schouders naar voren waardoor je spanning verliest in je bovenrug.
Prima als geheugensteun, maar spanning in je bovenrug > ellebogen zo hoog mogelijk.Dat was ik. Kan me vinden in je redenering. Heeft mij vnl. in het begin geholpen ze hoog te houden. Zonder dat, en misschien werkte het alleen als geheugensteun, zakte ze toch wat en ging daardoor voorover hangen.
Ps: zou ook de warmup gewichten aanvallen alsof je leven ervan afhangt. Adem pakken, core op spanning.
Wat een beest is die pro dumbbell toch. Voelt goed om in je handen te hebben

Dat moet mij ook wel lukken 20 setjes met 5kg 3 reps maken.![]()
rechts had ik makkelijk zwaarder kunnen gaan of meer reps maken, links voelde het al zwaar 
Goed bezig piraat, doe het je momenteel niet na.Bwahahaharechts had ik makkelijk zwaarder kunnen gaan of meer reps maken, links voelde het al zwaar
![]()
Je hand zal er zeker inpassen. Ik kan met twee handen swings doen.is dat BUP echt zo lastig? hier ligt een 20kg kettlebell dus wil het wel eens gaan proberen als mijn hand er überhaupt in past, bench of overhead press trouwens?
Goed bezig piraat, doe het je momenteel niet na.
Je hand zal er zeker inpassen. Ik kan met twee handen swings doen.
en dat was een 32kg kettlebell.