- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx en mee eens. Fronts veel te weinig gedaan.
Met dat laatste doel je op de front squats toch?
Ik was aan het zoeken naar de juiste positie voor mijn voeten de eerste twee reps. Omlaag kijken etc is dan fucked up en zo verlies ik alle spanning. De reps daarna kom ik ook beter op diepte.Je front squat gaat fout omdat je in je rug nauwelijks spanning hebt. Je gaat zwabberend omlaag, waardoor je nooit in een goede positie komt. Vanuit het gewichtheffen is het simpel: arch alles als een gek zodat je elk vezelrijk in je onder en vooral bovenrug voelt, van daaruit je gewicht over je middenvoet en recht zakken.
Ellebogen hoog maar niet extra naar elkaar toe brengen zoals hierboven gezegd wordt, dan komen je schouders naar voren waardoor je spanning verliest in je bovenrug.
Veel ouder? Dat is de eerste keer dat ik online voor een bejaarde word aangezien.grinnik, geen idee van je leeftijd, maar geloof dat ik je aan de hand van je reacties veel ouder had geschat dan je bentops:
je hebt zelf je punt van de frontsquat al aangestiptJe backsquat ziet er volgens mij wel netjes uit though

Veel ouder? Dat is de eerste keer dat ik online voor een bejaarde word aangezien.
Hmmm of ik zie er jonger uit dan ik ben.![]()

Lol, je moest eens weten. Geen baard is een keuze mijn vriend.![]()