MuscleMeat

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
vrachtwagen trekken lijkt me erg vermoeiend , maar wel idd leuk om eens te doen - den haag zei je , nou ik moet werken kom ik in de buurt en je hoort een sirene afgaan waardoor je je wedstrijdje effe moet staken - cest moi - heheheh

succes ermee powerbuilder

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.722
Heheh bedankt jongens. Vandaag voel ik het goed, spierpijn. :hedbang:. Ff vrachtwagen trekken tussen mijn deadlifts door. :gek:
We hebben idd goeie tips gekregen van Roy en Sarko hoe je het beste je gewicht in de strijd moet gooien. Gelukkig zijn Rooke en ik beide ongeveer even zwaar en even lang.

Tijdens het hand over hand trekken is het alleen moeilijk om in elkaars slag te blijven. Maar Sarko zag daar ook weer de voordelen van dat er dan constant kracht op de vrachtwagen staat. En om nu op elkaar te wachten om een pull te maken lijkt me ook niet wijs. Onze techniek zal niet perfect zijn aangezien we maar 1 keer hebben kunnen oefenen. Maar als wij met heel veel moeite beweging in de vrachtwagen hadden gekregen dan begon ik er niet eens aan. Stel je voor daar sta je zaterdag en komt dat ding niet van zijn plaats. :eek:

Heeft iemand tips welke schoenen je het beste aan kunt doen, met of zonder sokken? Had gisteren gympen aan en die liep ik al uit. Dat kan ik zaterdag niet gebruiken. Heb werkschoenen en ook zware bergschoenen, maar die laatste zijn wel erg stijf.

Laatst bewerkt:
oh het is zaterdag , oke dan , dan kan ik niet toeteren - gewoon stevige schoenen aantrekken , anders moet je eens kijken wat sanca aanheeft voor schoenen - die heeft pas een paar mooie filmpjes geplaatst van st jobs toen hij daar bezig was

Werkschoenen hebben de meeste grip; gympen zijn te buigbaar.
LAAG BLIJVEN!!!
Bij de touwpul je lichaam helemaal strekken tot bijna liggend en vol doortrekken. Succes.:)

hmmm...het enige wat ik hier heb zijn...asics loopschoenen, nike pro 90 zaalvoetbal en timba lederen schoenen...die eventueel voor werkschoenen door kunnen

vrachtwagen trekken lijkt me erg vermoeiend , maar wel idd leuk om eens te doen - den haag zei je , nou ik moet werken kom ik in de buurt en je hoort een sirene afgaan waardoor je je wedstrijdje effe moet staken - cest moi - heheheh

succes ermee powerbuilder

Wat voor werk doe jij dan dat er sirenes te horen zijn?

• #1.728
Ok dat worden dan werkschoenen, thnx Marco. En dat laag blijven is idd handig en kleine stapjes zetten als ze maar allemaal raak zijn dan komt het goed.

• #1.730
Truckpullen ga ik erin houden eens in de zoveel tijd. Is toch een ultieme compound oefening. Eens in de twee weken kunnen we op woensdag hiermee trainen als we willen.

Gisteren verging ik van de spierpijn aan de zijkanten van mijn core. En vandaag nog aan mijn handen/polsen/onderarmen. Hoop dat dit morgen verdwenen is.

Truckpullen ga ik erin houden eens in de zoveel tijd. Is toch een ultieme compound oefening. Eens in de twee weken kunnen we op woensdag hiermee trainen als we willen.

Gisteren verging ik van de spierpijn aan de zijkanten van mijn core. En vandaag nog aan mijn handen/polsen/onderarmen. Hoop dat dit morgen verdwenen is.

Pijn hoort een beetje bij STM. Gaat wel over.:)
Ik heb nooit kunnen oefenen op truck-pull...paste niet op mijn zoldertje.
succes maat.

ik heb geen truckpull nodig om mijn deadliften te verbeteren hoor mc:D light weights ofcourse

• #1.736
Pijn hoort een beetje bij STM. Gaat wel over.:)
Ik heb nooit kunnen oefenen op truck-pull...paste niet op mijn zoldertje.
succes maat.
Hadden die grote vrienden van je niet eentje voor je kunnen regelen. Lekker de hele straat afzetten om te trainen. :D
ik heb geen truckpull nodig om mijn deadliften te verbeteren hoor mc:D light weights ofcourse
Als ik voel hoeveel spieren betrokken worden bij deze oefening dan denk ik dat het mij wel gaat helpen.

Ik denk dat zo'n inspanningen zoals truckpulls wel eens de beste oefeningen zouden kunnen zijn om allround power te ontwikkelen.

Conducteur , niet gaan schelden he , de meester rijdt treintjes

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven