- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Ff vrachtwagen trekken tussen mijn deadlifts door. 

vrachtwagen trekken lijkt me erg vermoeiend , maar wel idd leuk om eens te doen - den haag zei je , nou ik moet werken kom ik in de buurt en je hoort een sirene afgaan waardoor je je wedstrijdje effe moet staken - cest moi - heheheh
succes ermee powerbuilder
Wat voor werk doe jij dan dat er sirenes te horen zijn?

Truckpullen ga ik erin houden eens in de zoveel tijd. Is toch een ultieme compound oefening. Eens in de twee weken kunnen we op woensdag hiermee trainen als we willen.
Gisteren verging ik van de spierpijn aan de zijkanten van mijn core. En vandaag nog aan mijn handen/polsen/onderarmen. Hoop dat dit morgen verdwenen is.

Pijn hoort een beetje bij STM. Gaat wel over.
Ik heb nooit kunnen oefenen op truck-pull...paste niet op mijn zoldertje.
succes maat.

ik probeer mensen van a naar b te vervoeren zonder ongelukken , en af en toe plaats ik wel eens een toetertje![]()

Hadden die grote vrienden van je niet eentje voor je kunnen regelen. Lekker de hele straat afzetten om te trainen.Pijn hoort een beetje bij STM. Gaat wel over.
Ik heb nooit kunnen oefenen op truck-pull...paste niet op mijn zoldertje.
succes maat.

Als ik voel hoeveel spieren betrokken worden bij deze oefening dan denk ik dat het mij wel gaat helpen.ik heb geen truckpull nodig om mijn deadliften te verbeteren hoor mclight weights ofcourse
ik rij op een tjoekie tjoekie ( rooke's sesamstraat-vertaling )
hint - het heeft gele en blauwe kleuren en rijdt af en toe 140
of conducteur?
GS trekt gewoon locomotieven.