Nogmaals bedankt allemaal. Net terug en was een super dag! Allemaal relaxte gasten. Alexander Moonen, Wim Jammaer etc. etc. gesproken echt super. Goede sfeer ook waarbij iedereen elkaar goed aanmoedigde. Helaas was het Haagse publiek bij het eerste onderdeel wat mat.
Woopy van dbb was er ook. Weet niet of SanderG nog is geweest.
Eerste onderdeel: Harnas pull.
Dat viel tegen zeg. In de training totaal geen moeite maar nu zwalkte ik een aantal keer toch over de baan. Hier hebben we zeker 1 a 2 seconden laten liggen.

In de training hadden we ieder een eigen touw en nu moesten we die delen omdat er maar een punt op de vrachtwagen zat waaraan je deze vast kon maken. Je werd dus naar elkaar toe getrokken of van elkaar af.
Hier werden we een-na-laatst 11e plaats dacht ik. Was helemaal kapot, kuiten goed vol gelopen.
Tweede onderdeel: Hand over hand.
Hier konden we onze slag slaan aangezien veel beren van gasten weinig hun benen gebruikte. Het probleem van het parcours was dat het einde op een verkeersdrempel lag. Dus je moest de vrachtwagen op een bult trekken. Hier zijn velen op stuk gegaan. Zag dat Alexander Moonen met Raymond Merckx het niet lukte. Met veel pijn en moeite toch net gehaald binnen de tijd.
En dan schrik je toch wel, als deze mannen dit niet lukt wat wordt dat dan bij ons.
We zijn heel diep een breed gaan zitten en gebruik gemaakt van ons lange lichaam. Vrachtwagen kwam goed los en alle slagen waren raak. Net voor de drempel pakte ik bewust wat korte slagen omdat ik niet net voor het einde wilde falen. Laatste slagen voluit en een super tijd. 4e plaats
Hierdoor zijn we in de middenmoot op de 7e plaats van de 12 geëindigd. Niet slecht al zeg ik het zelf.

Sarko en Roy waren trots op ons. Kregen meteen een uitnodiging om komende maand naar Heerlen te komen om daar ook aan een wedstrijd mee te doen.
We waren een goed team. Super Rooke
Hier verder wat foto's met censuur.

Let met name op de foto's net voor de finish, daar kun je goed zien dat het opliep.
http://www.youtube.com/watch?v=EyFLN8jkPZI