AndroidHealthClinic

Logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Hadden die grote vrienden van je niet eentje voor je kunnen regelen. Lekker de hele straat afzetten om te trainen. :D

Als ik voel hoeveel spieren betrokken worden bij deze oefening dan denk ik dat het mij wel gaat helpen.

Ik trok zelf wat rekverbanden om mijn taille, plantte mijn vrouw in de auto en dan hard trekken...rekverbanden (de naam zegt het al) trekken je net zo hard weer terug. Nee, in NH waren erg weinig sterke mannen in die tijd, dus geen truckje.
Lekkere kuitenbrander ook.
Succes nogmaals. Je moet trekken als ik ongeveer op Schiphol ben:( om mijn vrouw op te halen, dus ik wacht met spanning op je verslag.:)

succes bro

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.743
Ik trok zelf wat rekverbanden om mijn taille, plantte mijn vrouw in de auto en dan hard trekken...rekverbanden (de naam zegt het al) trekken je net zo hard weer terug. Nee, in NH waren erg weinig sterke mannen in die tijd, dus geen truckje.
Lekkere kuitenbrander ook.
Succes nogmaals. Je moet trekken als ik ongeveer op Schiphol ben:( om mijn vrouw op te halen, dus ik wacht met spanning op je verslag.:)

Kom je nu mee aan had ik dat eerder geweten. :(
Wedstrijd is van 13:00 tot 16:00 dus wie wil komen.
Is op de Weimarstraat in Den Haag. Zal goed druk zijn daar er een braderie is.

Beide thnx voor support. :thumbs:

Zo leuk zijn die rekverbanden niet hoor! Voor iedere 3 meter die je trekt val je er 1 terug. Mijn max was 15km/u...voor de buren wel een spektakel btw.:)
Balen dat ik het niet eerder wist, want dan had ik een andere oplossing gezocht om mijn vrouw en schoonmoeder op te halen:(.

Succes mattie.

Ik denk dat zo'n inspanningen zoals truckpulls wel eens de beste oefeningen zouden kunnen zijn om allround power te ontwikkelen.
Ik doe dat in voorwaartse beweging, en in achterwaartse beweging, in m'n werkweek dagelijks enkele keren. :thumb:
Dan wel niet met vrachtwagens, maar met lange zware meertrossen die soms echt het uiterste van je vragen.
Korte, maar krachtige inspanningen kan ik je vertellen.
De trossen zijn ook flink dik zodat je grip ook flink op de proef gesteld word, en dat werk in combinatie met krachttraining maakt dan dat je soms wel eens een beetje in de lappenmand geraakt... :rolleyes:

@ McChick
Je bent me behoorlijk aan het verbazen de laatste tijd! :thumb:

Ik doe dat in voorwaartse beweging, en in achterwaartse beweging, in m'n werkweek dagelijks enkele keren. :thumb:
Dan wel niet met vrachtwagens, maar met lange zware meertrossen die soms echt het uiterste van je vragen.
Korte, maar krachtige inspanningen kan ik je vertellen.
De trossen zijn ook flink dik zodat je grip ook flink op de proef gesteld word, en dat werk in combinatie met krachttraining maakt dan dat je soms wel eens een beetje in de lappenmand geraakt... :rolleyes:

@ McChick
Je bent me behoorlijk aan het verbazen de laatste tijd! :thumb:

Psst! wat zijn meertrossen???

Hey kippetje.. Succes he!

Ik verwacht natuurlijk wel een filmpje he:D

Succes vandaag. :)

netjes gedaan maat!

Super!!!7e van de 13 had ik nooit verwacht voor de 1e x.:):D:):D

waar blijft dat verslag?? :D

Chick? Verslag graag:D

7e van de 13e??

• #1.757
Nogmaals bedankt allemaal. Net terug en was een super dag! Allemaal relaxte gasten. Alexander Moonen, Wim Jammaer etc. etc. gesproken echt super. Goede sfeer ook waarbij iedereen elkaar goed aanmoedigde. Helaas was het Haagse publiek bij het eerste onderdeel wat mat.

Woopy van dbb was er ook. Weet niet of SanderG nog is geweest.

Eerste onderdeel: Harnas pull.
Dat viel tegen zeg. In de training totaal geen moeite maar nu zwalkte ik een aantal keer toch over de baan. Hier hebben we zeker 1 a 2 seconden laten liggen. :(
In de training hadden we ieder een eigen touw en nu moesten we die delen omdat er maar een punt op de vrachtwagen zat waaraan je deze vast kon maken. Je werd dus naar elkaar toe getrokken of van elkaar af.
Hier werden we een-na-laatst 11e plaats dacht ik. Was helemaal kapot, kuiten goed vol gelopen.

Tweede onderdeel: Hand over hand.
Hier konden we onze slag slaan aangezien veel beren van gasten weinig hun benen gebruikte. Het probleem van het parcours was dat het einde op een verkeersdrempel lag. Dus je moest de vrachtwagen op een bult trekken. Hier zijn velen op stuk gegaan. Zag dat Alexander Moonen met Raymond Merckx het niet lukte. Met veel pijn en moeite toch net gehaald binnen de tijd.
En dan schrik je toch wel, als deze mannen dit niet lukt wat wordt dat dan bij ons.

We zijn heel diep een breed gaan zitten en gebruik gemaakt van ons lange lichaam. Vrachtwagen kwam goed los en alle slagen waren raak. Net voor de drempel pakte ik bewust wat korte slagen omdat ik niet net voor het einde wilde falen. Laatste slagen voluit en een super tijd. 4e plaats :eek:

Hierdoor zijn we in de middenmoot op de 7e plaats van de 12 geëindigd. Niet slecht al zeg ik het zelf. :D
Sarko en Roy waren trots op ons. Kregen meteen een uitnodiging om komende maand naar Heerlen te komen om daar ook aan een wedstrijd mee te doen. :D

We waren een goed team. Super Rooke :thumbs:

Hier verder wat foto's met censuur. :D
Let met name op de foto's net voor de finish, daar kun je goed zien dat het opliep.

http://www.youtube.com/watch?v=EyFLN8jkPZI

Laatst bewerkt:
Zo: pittig wat bekende gasten op die foto's: Emiel de Visser, Ted(je) v/d Parre, Raymond Merkx en die Haagse snelle prater...Henk (?)

Je hebt je wel vermaakt zo te zien. Kom je op realdutchpower te staan ongecensureerd.;)

Top gedaan beiden!

• #1.759
Zo: pittig wat bekende gasten op die foto's: Emiel de Visser, Ted(je) v/d Parre, Raymond Merkx en die Haagse snelle prater...Henk (?)

Je hebt je wel vermaakt zo te zien. Kom je op realdutchpower te staan ongecensureerd.;)

Top gedaan beiden!
Top he met die mannen. realdutchpower is wat anders. ;)
Emiel deed helaas niet mee, maar wel een hele relaxte gozer. Was blij dat hij mijn touw strak hield, dat heeft goed geholpen.

Haha lijkt me wel leuk om eens te doen, sterke prestatie. ;)

Waarom die censuur trouwens? :scratch: Kan begrijpen dat je het voor posing in gallery enzo doet maar hier kan het toch geen kwaad? ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven