XXL Nutrition

Logje

Het zal een schatting blijven, dus dan heb je er eigenlijk nog niks aan als je de progressie ervan wil bijhouden.
Denk zo'n 10%, maar die 9% van internet zou ook zomaar kunnen kloppen.

Succes met je doelen. En laat je niet gek maken door flauwe reacties van onzekere leden.

• Topic Starter Topic Starter
Upper body
Chin up
12x
3x
2x
Diamond push ups
10x
5x
DB fly
10x8kg
1x10kg
Cable reverse fly
8x5kg

Duur: 20 min.
Rating: 1/5

Commentaar:
Vanmiddag een erg lelijke training gehad, zo lelijk dat het bestreden moet worden. Tijdens de training werd ik erg onwel en ben even bijgekomen in het squatrek. Ik ben toen niet verder gegaan maar naar huis gefietst. Momenteel houden de klachten gvd nog steeds aan. Ik verdenk deels de pwo hiervan: heb hem onmiddellijk in de kliko gegooid. Verder moet mijn concentratie verbeteren, als warmup zal ik gaan mediteren. Ook ga ik nooit meer me mobiel meenemen omdat die al 2x was gevallen vd trap, gelukkig schadevrij. Verder mijn schema geoptimaliseerd, zodat die koekwausen me niet meer in de weg zitten.
Ter compensatie, en omdat ik tegenwoordig toch niks nuttigs meer doe heb ik buiten 6km gelopen nadat ik even had geslapen omdat ik na de kt last had van hoofdpijn. Rustig gejogt met af en toe een versnelling. Heerlijk: ik genoot van de mooie lucht die ik zag en ik luisterde naar motivational speeches. Thuis een flinke maaltijd naar binnen geworpen en nu snel slapen omdat ik erg last heb van hoofdpijn

Laatst bewerkt:
Upper body
Incline BP [smith]
12x5kg
8x15kg
10x20kg
5x20kg
Chin ups
12x
5x [negatives:5x]
4x [negatives:5x]
Shrug-row
3x8x10kg
DB fly
8x8kg
6x8kg
8x6kg
Tricep rope extension
10x7.5kg
8x7.5kg
10x5kg
Chin up
3x [negatives: 4x]

FB stretching

Duur: 45 min.
Rating: 4/5

Commentaar
Grip probleem: te stijve voorarmen. Vooral bij plek D & F is het stijf. Zo stijf dat ik arm niet kan bewegen. Volgende x wat grip oef. doen als warmup misschien voeg ik nog reverse curls toe. En ga voortaan handschoen dragen

Forearm-massage-points-flexors.jpg

Laatst bewerkt:
FB
Deadlift
10x20kg
6x40kg
3x40kg
5x40kg
4x40kg
BP
10x5kg
8x15kg
3x25kg
4x25 [pause-reps]
6x25 [pause-reps]
Chin up
12x
3x [negatives:4x]
3x [negatives:4x]
High pull
8x5kg
5x10kg
4x10kg
4x10kg

Duur: 40 min.
Rating: 4/5

Laatst bewerkt:
De strong van B&F is mij ook niet bevallen.
Heb hem nog steeds niet weggegooid maar heb hem pas 2x gebruikt... vies en voelde er totaal niks van tijdens de training behalve een beetje duizeligheid.

40 min is wel lang voor die training, minstens 3 min rust tussen de zware sets ofzo?
Ziet er goed uit!

De strong van B&F is mij ook niet bevallen.
Heb hem nog steeds niet weggegooid maar heb hem pas 2x gebruikt... vies en voelde er totaal niks van tijdens de training behalve een beetje duizeligheid.

40 min is wel lang voor die training, minstens 3 min rust tussen de zware sets ofzo?
Ziet er goed uit!
Nja je hoeft m ook niet perse weg te gooien. Maar ik werd er duizelig van en na paar x gebruik voel je er al niks meer van..Ook maar 2 schepjes genomen..Dus voorlopig geen pwo voor mij je kunt eigenlijk prima zonder!;)

En thnx voor je feedback dat waardeer ik!:thumbs:

suc6 met je doel ;)

Nja je hoeft m ook niet perse weg te gooien. Maar ik werd er duizelig van en na paar x gebruik voel je er al niks meer van..Ook maar 2 schepjes genomen..Dus voorlopig geen pwo voor mij je kunt eigenlijk prima zonder!;)

En thnx voor je feedback dat waardeer ik!:thumbs:

Ik heb zelf ook geen speciale pwo, ik zorg gewoon voor wat snelle suikers voor de training om wat energie te krijgen :)

waarom doe je geen rippetoe? goede basis om mee te beginnen..

LB
Front squat
10x10kg
5x30kg
3x40kg
3x40kg
4x40kg
Landmines
6x10kg
12x5kg
12x5kg
Leg ext.
3x8x30kg
Leg curl
3x8x30kg
Back ext.
3x8x25kg
Calf machine
8x25kg [normaal]
8x25kg [buiten]
8x20kg [binnen]

Leg stretches

Duur: 50 min.
Rating: 5/5

UB
BB row
4x20kg
3x20kg
T bar row [zonder handvat]
3x10kg
Pull up
10x
8x
5x
DB incline bench press
10x10kg
8x12kg
8x14kg
8x14kg
Row shrug
2x8x12kg
6x12kg
DB fly
4x10kg
8x8kg
7x8kg
Tricep overhead extension
10x10kg
10x7.5kg
2x8x7.5kg
Incline curl
2x10kg
Concentration curl
3x8x12kg
External rotations
2x12x2kg
12x1kg

Forearm training

Duur: 1u
Rating: 3/5

Commentaar
Mwa, het kon veel beter. Liep binnen en zag al dat het druk was. Helaas was de Cable row bezet dus ik ging al meteen naar de kracht ruimte. Daar aangekomen wat gekloot met BB rows maar kreeg last van onderrug, toen maar wat pull ups gedaan. Veel overbodige oef. tussendoor gedaan.. Verder is de incline bicep curl een ongeschikte oef voor mij omdat ik dan in een ongemakkelijke houding lig. Alweer wat aangepast in schema.

Goed bezig dude!
Hoezo zonder handvat? :P

Goed bezig dude!
Hoezo zonder handvat? :P
Die was er gvd niet! Heb als een malle proberen te zoeken maar kon m nie vinden komt omdat iedereen hier alles neerkloot en alles raakt kwijt.. Maarja volgende x wacht ik gwn op die gene die cable rows aant doen is:rolleyes:

Commentaar:
Vanmiddag een erg lelijke training gehad, zo lelijk dat het bestreden moet worden. Tijdens de training werd ik erg onwel en ben even bijgekomen in het squatrek. Ik ben toen niet verder gegaan maar naar huis gefietst. Momenteel houden de klachten gvd nog steeds aan. Ik verdenk deels de pwo hiervan: heb hem onmiddellijk in de kliko gegooid. Verder moet mijn concentratie verbeteren, als warmup zal ik gaan mediteren. Ook ga ik nooit meer me mobiel meenemen omdat die al 2x was gevallen vd trap, gelukkig schadevrij. Verder mijn schema geoptimaliseerd, zodat die koekwausen me niet meer in de weg zitten.
Ter compensatie, en omdat ik tegenwoordig toch niks nuttigs meer doe heb ik buiten 6km gelopen nadat ik even had geslapen omdat ik na de kt last had van hoofdpijn. Rustig gejogt met af en toe een versnelling. Heerlijk: ik genoot van de mooie lucht die ik zag en ik luisterde naar motivational speeches. Thuis een flinke maaltijd naar binnen geworpen en nu snel slapen omdat ik erg last heb van hoofdpijn

Strong troll.

Update foto's, op nuchtere maag

Stats:
48,7kg
taille 66cm
bicep 28,5cm
nek 32cm
bovenbeen 45cm
borst 81cm

Commentaar
Progressie bijhouden gaat moeilijk zo, iemand tips voor basic poses? En belichting is nu kei k*t zelfs in de ochtend :(
Helaas nog niet aangekomen na al dat gefast food van afgelopen week.. Alleen wel goeie progressie met me krachtstats dus dat is wel goed!;)

Laatst bewerkt:
LB
Deadlift
10x20
5x40
5x40
4x40
4x40
BB goodmornings
3x8x10kg
Superset [1set 20 reps bw]:
Schuine bank sit up
Dragonflags
Side crunch
Superset [3sets 8reps 30kg]:
Leg ext
Leg curl
Calf machine
8x30
6x30
8x25

Lower back stretch

Rating: 3.5/5

Commentaar
Training opzich wel oké, maar ik deed er iets te lang over en was niet 100%. Niks gedaan maar toch een gebrek aan energie.. En pijn in mn onderrug, hoogstwaarschijnlijk door de ongunstige combinatie dl en goodmornings, die ik op foutieve wijze uitvoerde. Dat merkte ik pas achteraf en nu hoop ik echt dat het over 2dagen weer zal herstellen! Morgen UB voor de boeg dus onderrug kan wel wat rusten!

Laatst bewerkt:
UB
DB BP
12x28
3x5x31
4x31
3x28
DB rows
6x36 4x32
5x36 5x32
5x36 5x32

Cable reverse fly
3x8x2[e gewicht]
SS:
Cable crossover
2x8x3[e gewicht]
6x3[e gewicht]

Concentration curl
3x14 6x12
8x12
6x12 + 6 negatives
SS:
Tricep overhead ext.
8x12
8x10
2x10

Rating: 4.5/5

Laatst bewerkt:
FB
Front squat
8x40kg
6x50kg
5x50kg
2x4x50kg
Chin up
2x10
1x6 + 5 negatives

DB incline BP
8x28kg + 6x24kg
6x28kg + 4x24kg
3x28kg + 5x24kg

DB 1arm upright row
8x10kg
6x10kg
3x10kg
Chin up
1x10 + 5 negatives
Cable crossover low
3x2e gewicht

Duur: 30 min.
Rating: 2/5

Commentaar:
Vandaag nievel energie over omdat gisteren van 8 tot 6 stage gelopen pfoe:eek: Eten gaat mmenteel slecht veel cake geen kip of havermout, zelfs geen shakjes. En de training kwam tekort volgende week maar om 14:45 aanfietsen ipv 1450. En sneller omkleden!
En squat opeens 10kg minder dit kan niet! Wel trots dat ik tog getraint heb ondanks de vermoeiende week

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven