ShadyNG
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 688
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nja je hoeft m ook niet perse weg te gooien. Maar ik werd er duizelig van en na paar x gebruik voel je er al niks meer van..Ook maar 2 schepjes genomen..Dus voorlopig geen pwo voor mij je kunt eigenlijk prima zonder!De strong van B&F is mij ook niet bevallen.
Heb hem nog steeds niet weggegooid maar heb hem pas 2x gebruikt... vies en voelde er totaal niks van tijdens de training behalve een beetje duizeligheid.
40 min is wel lang voor die training, minstens 3 min rust tussen de zware sets ofzo?
Ziet er goed uit!

Nja je hoeft m ook niet perse weg te gooien. Maar ik werd er duizelig van en na paar x gebruik voel je er al niks meer van..Ook maar 2 schepjes genomen..Dus voorlopig geen pwo voor mij je kunt eigenlijk prima zonder!
En thnx voor je feedback dat waardeer ik!![]()

Die was er gvd niet! Heb als een malle proberen te zoeken maar kon m nie vinden komt omdat iedereen hier alles neerkloot en alles raakt kwijt.. Maarja volgende x wacht ik gwn op die gene die cable rows aant doen is

Commentaar:
Vanmiddag een erg lelijke training gehad, zo lelijk dat het bestreden moet worden. Tijdens de training werd ik erg onwel en ben even bijgekomen in het squatrek. Ik ben toen niet verder gegaan maar naar huis gefietst. Momenteel houden de klachten gvd nog steeds aan. Ik verdenk deels de pwo hiervan: heb hem onmiddellijk in de kliko gegooid. Verder moet mijn concentratie verbeteren, als warmup zal ik gaan mediteren. Ook ga ik nooit meer me mobiel meenemen omdat die al 2x was gevallen vd trap, gelukkig schadevrij. Verder mijn schema geoptimaliseerd, zodat die koekwausen me niet meer in de weg zitten.
Ter compensatie, en omdat ik tegenwoordig toch niks nuttigs meer doe heb ik buiten 6km gelopen nadat ik even had geslapen omdat ik na de kt last had van hoofdpijn. Rustig gejogt met af en toe een versnelling. Heerlijk: ik genoot van de mooie lucht die ik zag en ik luisterde naar motivational speeches. Thuis een flinke maaltijd naar binnen geworpen en nu snel slapen omdat ik erg last heb van hoofdpijn

Eten gaat mmenteel slecht veel cake geen kip of havermout, zelfs geen shakjes. En de training kwam tekort volgende week maar om 14:45 aanfietsen ipv 1450. En sneller omkleden!