AndroidHealthClinic

Logje

• Topic Starter Topic Starter
Net een zware test gekregen. Een accountmanager kwam binnen met een echte Limburgse verse rijst kruimel taart. Ries wil je ook een stukje.

Ik wil wel maar ik mag niet :(

RichardV zei:
Net een zware test gekregen. Een accountmanager kwam binnen met een echte Limburgse verse rijst kruimel taart. Ries wil je ook een stukje.

Sla hem neer en duw die hele taart naar binnen ;) Of mag niet, in de zin van " ik let op mijn voeding " :p

RichardV zei:

Haha, ik ken dat ouwe. Elke keer als we weer iemand jarig is, of omdat we een goede omzet behaald hebben, is er weer gebak. Dan word ik tot op heden nog steeds raar aangekeken als ik mijn bak rijst met kip opentrek. En die collega's maar opzwellen door al die gebakkies :D

KaLe zei:
Olijfolie zijn vooral omega 6 vetten, 3 moet je ook hebben. Ik zou toch 2 keer per dag een eetlepel lijnzaad- en/of visolie nemen.
En bakken in olijfolie is not done he ;) Olijfolie verhit zodanig dat het oxideert. Beter bak je dan in kokosolie/roomboter/archideolie.

Met de bulk maakt het allemaal niet zoveel uit, alleen met de cut zou ik toch wat preciezer wezen. De kans dat je (veel) spiermassa verliest is redelijk groot, als je niet een beetje precies te werk gaat.

olijfolie is meer de omega 9 (oliezuur)
andere plantaardige olien zoals zonnebloem olie, dat staat stijf van het linolzuur wat omega 6 is.

olijfolie is enkelvoudig onverzadigd en kan wel gebruikt worden om in te bakken, alleen niet laten verbranden. Echt heel heet moet je het niet maken.

chunky zei:
olijfolie is meer de omega 9 (oliezuur)
andere plantaardige olien zoals zonnebloem olie, dat staat stijf van het linolzuur wat omega 6 is.

olijfolie is enkelvoudig onverzadigd en kan wel gebruikt worden om in te bakken, alleen niet laten verbranden. Echt heel heet moet je het niet maken.

Ohja 9 was dat..

Echt heel heet moet je het niet maken nee, maar dat word lastig als je je biefstukkie bakt. Temp. van 100graden en het oxideerd. Zal wel even kijken naar wat artikelen.
Je kunt er wat water bij mieteren, zodat het niet 100graden word, maar dan spettert het alle kanten op..

KaLe zei:
Haha, ik ken dat ouwe. Elke keer als we weer iemand jarig is, of omdat we een goede omzet behaald hebben, is er weer gebak. Dan word ik tot op heden nog steeds raar aangekeken als ik mijn bak rijst met kip opentrek. En die collega's maar opzwellen door al die gebakkies :D
same here bro's

KaLe zei:

Ja en dan vragen ze het ook nog 3 keer.
Uit nijd een boterham met 125 gram kipfilet gepakt.

Dat zal ze leren:p

22-03-2006

Borst training.

Incline smith press 2 sets 7-10 110-90 kg
Incline dumbbell press 2 sets 12-10 47-47 kg
Incline dumbbell flyes 2 sets 12-10 34-34 kg
Cable crossovers 2 sets 10-10 50-50 kg
Militairy press 2 sets 12-8 70-70 kg
Side raises 2 sets 10-10 26-26 kg
Front raises 2 set 10-10 26-26 kg

Lekker getraind, wel een lichte irri weer in mijn schouder. Maar niet onoverkomelijk:D

Daarna ook nog 15 minuten cardio.5 min lopen, 5 min stepper, 5 min fietsen.

Laatst bewerkt:
RichardV zei:
Ja en dan vragen ze het ook nog 3 keer.
Uit nijd een boterham met 125 gram kipfilet gepakt.

Dat zal ze leren:p

hahah blijft klote he, ik ken het gevoel wel ja. Nou scheelt het bij iig dat ik niet echt een taart fan ben, maar heb het wel met andere dingen.
wel vol houden deze keer!!!

Hey Richard,

Hier was afgelopen dinsdag een dubbele verjaardag, een fruitvlaai en slagroomtaart.
Iedereen weet dat ik binnenkort wedstrijden heb, en dan heb je nog een paar "dik-bil" meiden die beweren dat je best een stuk fruitvlaai mag eten, daar wordt je echt niet dik van...
Tja zij eten dan dat stuk fruitvlaai na een grote punt slagroomtaart maar die vergeten ze dan weer snel.

Snoeppotten zijn hier ook een dagelijkse bezigheid, maar ik pak ze allemaal terug. Bij iedereen met de klote pot langs lopen, ik prop ze helemaal vol!
Krijg al meldingen dat die snoeppotten nog nooit zo snel leeg waren. HAhAhA!
Ze vreten zich helemaal rond, de zomer komt er aan, straks lekker met al je vetrollen op het strand!

Hmmm ben ook wel een snoepkont en taartliefhebber, alleen heb mezelf voorgenomen erg strict te blijven.
Zolang het resultaat oplevert zal het niet zo moeilijk zijn om het vol te houden. Zodra het dadelijk niet meer vooruitgaat wordt het moeilijker.

Zondag eerst maar eens kijken wat mijn gewicht en taille doen.
De rest meet ik maar eens in de 4 weken.

Komt het door je schouders dat je zo weinig gewicht pakt met je inclines.

chunky zei:
Komt het door je schouders dat je zo weinig gewicht pakt met je inclines.

Idd. Ik voel in mijn rechterschouder een rare pijn (vermoed een pees) tijdens het drukken.
Na wat opwarmwerk wordt het gelukkig wat minder, maar blijft soms irriteren. Maar het gaat gelukkig steeds beter:D
Nu 110 kg weer, over een maand de 120 en met de zomer de 135 kg weer 8x kan drukken ben ik tevreden hoor.

Ik zou toch eens overwegen om los te gaan drukken. Dit ivm de gedwongen bewegingsbaan in de smith. Je schouders vinden het niet echt fijn. Je kan je borst wel beter voelen, maar dat weegt niet op tegen het risico om je schouders te vernken..

KaLe zei:
Ik zou toch eens overwegen om los te gaan drukken. Dit ivm de gedwongen bewegingsbaan in de smith. Je schouders vinden het niet echt fijn. Je kan je borst wel beter voelen, maar dat weegt niet op tegen het risico om je schouders te vernken..

Kale, juist door het losdrukken is mijn schouder naar de klote. Met de smith heb ik juist minder last.:D
Met het bankdrukken is de pees in mijn schouder gewoon naar de klote gegaan.

Mijn borst en ik zullen nooit vriendjes worden. Op de 1 of andere manier wil het gewoon niet zo vlotten met die borst van mij.:D

stukkie lenen? Dan neem ik wat arm van je over :D

KaLe zei:
stukkie lenen? Dan neem ik wat arm van je over :D

Jij bent 1.72 ofzo?
Zal er apart uitzien dat stukkie van jou om die grote lege plek op te vullen;)

En nee, je blijft van mijn armen af:D

Hahaha,
dat van die taart enzo is echt vreselijk, idd... Hier op mijn werk zijn ze ook nogal van de taart etc... Sinds een week of twee ben ik nu ook aan het cutten en dat valt toch af en toe nog tegen. Ik zie ook nog niet echt resultaat ervan, doordat ik een deconditioning-week gehad heb en alle lijnen dus even een beetje weggezakt zijn en dan heb je soms echt zo'n gevoel van "Waar de **** LAAT ik het in godsnaam voor". Maar goed...

Gewoon hardlinen, want dat blijft toch het makkelijkste om vol te houden is mijn ervaring. Makkelijker om helemaal niet te snoepen, dan om gedoseerd te snoepen :)

Terug
Naar boven