Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
RichardV zei:Net een zware test gekregen. Een accountmanager kwam binnen met een echte Limburgse verse rijst kruimel taart. Ries wil je ook een stukje.
Ik wil wel maar ik mag niet![]()
Of mag niet, in de zin van " ik let op mijn voeding " 
RichardV zei:Net een zware test gekregen. Een accountmanager kwam binnen met een echte Limburgse verse rijst kruimel taart. Ries wil je ook een stukje.
Ik wil wel maar ik mag niet![]()

KaLe zei:Olijfolie zijn vooral omega 6 vetten, 3 moet je ook hebben. Ik zou toch 2 keer per dag een eetlepel lijnzaad- en/of visolie nemen.
En bakken in olijfolie is not done heOlijfolie verhit zodanig dat het oxideert. Beter bak je dan in kokosolie/roomboter/archideolie.
Met de bulk maakt het allemaal niet zoveel uit, alleen met de cut zou ik toch wat preciezer wezen. De kans dat je (veel) spiermassa verliest is redelijk groot, als je niet een beetje precies te werk gaat.
chunky zei:olijfolie is meer de omega 9 (oliezuur)
andere plantaardige olien zoals zonnebloem olie, dat staat stijf van het linolzuur wat omega 6 is.
olijfolie is enkelvoudig onverzadigd en kan wel gebruikt worden om in te bakken, alleen niet laten verbranden. Echt heel heet moet je het niet maken.
same here bro'sKaLe zei:Haha, ik ken dat ouwe. Elke keer als we weer iemand jarig is, of omdat we een goede omzet behaald hebben, is er weer gebak. Dan word ik tot op heden nog steeds raar aangekeken als ik mijn bak rijst met kip opentrek. En die collega's maar opzwellen door al die gebakkies![]()
KaLe zei:Haha, ik ken dat ouwe. Elke keer als we weer iemand jarig is, of omdat we een goede omzet behaald hebben, is er weer gebak. Dan word ik tot op heden nog steeds raar aangekeken als ik mijn bak rijst met kip opentrek. En die collega's maar opzwellen door al die gebakkies![]()

18fitie zei:

RichardV zei:Ja en dan vragen ze het ook nog 3 keer.
Uit nijd een boterham met 125 gram kipfilet gepakt.
Dat zal ze leren![]()
chunky zei:Komt het door je schouders dat je zo weinig gewicht pakt met je inclines.
KaLe zei:Ik zou toch eens overwegen om los te gaan drukken. Dit ivm de gedwongen bewegingsbaan in de smith. Je schouders vinden het niet echt fijn. Je kan je borst wel beter voelen, maar dat weegt niet op tegen het risico om je schouders te vernken..

KaLe zei: