Fitness Seller

Logje

• Topic Starter Topic Starter
KaLe zei:
En ook helemaal geen vetten?

Kook gewoon met olijfolie.
En als ik wat sla en dergelijke bij tonijn of avondeten gaat er ook wel wat olie en dergelijke bij.
Ik ben niet zo'n precisie mens Kale.
Meer op mijn gevoel:D
Voelt nu al zwaar;)

RichardV zei:
Kook gewoon met olijfolie.
En als ik wat sla en dergelijke bij tonijn of avondeten gaat er ook wel wat olie en dergelijke bij.
Ik ben niet zo'n precisie mens Kale.
Meer op mijn gevoel:D
Voelt nu al zwaar;)

Olijfolie zijn vooral omega 6 vetten, 3 moet je ook hebben. Ik zou toch 2 keer per dag een eetlepel lijnzaad- en/of visolie nemen.
En bakken in olijfolie is not done he ;) Olijfolie verhit zodanig dat het oxideert. Beter bak je dan in kokosolie/roomboter/archideolie.

Met de bulk maakt het allemaal niet zoveel uit, alleen met de cut zou ik toch wat preciezer wezen. De kans dat je (veel) spiermassa verliest is redelijk groot, als je niet een beetje precies te werk gaat.

Das idd wel erg weinig richard, ik zit ook heel de dag op mn reet en eet op een trainingsdag toch zon 4000cals. En dan weeg ik ook nog eens 42kg minder dan jij. Maar ja, als je zegt te groeien op 3500 zal het wel kloppen. Al is de grootste fout die mensen tijdens hun cut maken dat ze te veel in cals zakken. Ik zou er mee oppässen, het zou zonde zijn als je als benchmarc uit de cut zou komen. En idd wat meer cals om 6am.
Verder nice workout, begint weer te komen zo te zien!

nofear train! zei:
Das idd wel erg weinig richard, ik zit ook heel de dag op mn reet en eet op een trainingsdag toch zon 4000cals. En dan weeg ik ook nog eens 42kg minder dan jij. Maar ja, als je zegt te groeien op 3500 zal het wel kloppen. Al is de grootste fout die mensen tijdens hun cut maken dat ze te veel in cals zakken. Ik zou er mee oppässen, het zou zonde zijn als je als benchmarc uit de cut zou komen. En idd wat meer cals om 6am.
Verder nice workout, begint weer te komen zo te zien!

Ik ga het per direct met 2000 verhogen;)
Ik kijk het een paar weken aan, als het echt te snel gaat voeg ik wel iets toe.
Lijnzaad is jakkie kale!:D

Olijfolie is alleen giftig wanneer het kookt toch?

RichardV zei:
Ik ga het per direct met 2000 verhogen;)
Ik kijk het een paar weken aan, als het echt te snel gaat voeg ik wel iets toe.
Lijnzaad is jakkie kale!:D

Olijfolie is alleen giftig wanneer het kookt toch?

Wanneer het de 100graden bereikt, en dat doet het in de pan ;)

Wbt de lijnzaadolie...
Niet zeuren maar meuren :D Neem als ontbijt je brinta, melk, schep pro80 en een eetlepel lijnzaadolie en je hebt een perfect ontbijt (en die olie proef je dan echt niet!).,.

succes richard , alle tips zijn al gegeven.
Dat van die olijfolie is nieuw voor me dus beter bakken,kokosolie/roomboter/archideolie (zal het eens mn moeder voorleggen :D)

21-03-2006
Rug

Reverse grip barbell row 2 sets 8-12 reps elk 140-120 kg
Barbel row 2 sets 8-12 reps elk 140-120 kg
Pull down 2 sets 8-12 reps elk 120-100 kg
One arm cable row 2 sets 10-10 reps elk 55-55 kg
Reverse cable crossovers 2 sets 8-12 reps elk 45-40 kg
Barbel shrugs 2 sets 8-12 reps elk 180-160 kg
Behind the back barbell shrugs 2 sets 10-10 reps elk 50-50 kg
Deadlift 2 sets 8-10 reps 180-160 kg

Heerlijk getraind.

Daarna ook nog 15 minuten cardio.5 min lopen, 5 min stepper, 5 min fietsen.

RichardV zei:
Kan nog wat omhoog. Hoop met de zomer op de 170 ongeveer weer te zitten voor 6-8 reps.
Alleen weet ik niet of ik dat trek op dieet.

ik heb vorige week 8x160 en gister 3x180 gepakt. Op dieet :D Dus je zal wel moeten :D

KaLe zei:
ik heb vorige week 8x160 en gister 3x180 gepakt. Op dieet :D Dus je zal wel moeten :D

Als mijn rug (linker lat) het toelaat zal het niet zo'n probleem geven:D
Alleen moet zorgen dat die barbell niet uit mijn klauwen wil rollen met dat gewicht;)

straps ;)

beste training, probeer het zo lang mogelijk zonder die straps te doen..........en anders wat meer grip oefeningen ( die je ongetwijfeld beter kent dan ik)

suc6 ;)

Leuk log, wordt zwaar getraind. Maar wat eet jij weinig:eek:

Zijn er ergens bronnen over dat olijfolie-verhaal?

Had ik zelf ook nog niet over gehoord, maar bak er wel altijd in, dus vind het wel interessante materie...

KaLe zei:

Nope, I don't like straps!:D

Mijn onderarmen mogen nog wel wat groeien!;)

@Klusmier:
Ken wel wat grip oefeningen, maar de houding is net wat anders als bijvoorbeeld een deadlift!

g-men zei:
Leuk log, wordt zwaar getraind. Maar wat eet jij weinig:eek:

Hmm zal van de week eens tellen hoeveel cals ik precies heb met dit dieet. Nu ff geen zin in.
Maar ik eet altijd weinig. IN het begin had ik heel erg veel. Maar bf is daardoor ook aardig toegnomen in de loop van de jaren.
De 1e week zal ik nu wel aardig afvallen (voornamelijk vocht), maar daarna zal ik ff in de gaten houden hoeveel ik per week afval. Is het teveel, dan ga ik wat hoger in mijn eiwitten en vetten zitten.

Waar in Nijmegen train je eigenlijk? Ik heb er zelf ook gewoond en een tijdje getraind, bij de studentenzooi. Lekker goedkoop.:)

Je beult met flinke gewichten. Doe zo verder.

mansi_ zei:
Waar in Nijmegen train je eigenlijk? Ik heb er zelf ook gewoond en een tijdje getraind, bij de studentenzooi. Lekker goedkoop.:)

Je beult met flinke gewichten. Doe zo verder.

Train bij Noviomagum.
Ouwe meuk, maar wel lekker zwaar.
Rest boeit me niet, dus zit wel goed:D

Net een zware test gekregen. Een accountmanager kwam binnen met een echte Limburgse verse rijst kruimel taart. Ries wil je ook een stukje.

Ik wil wel maar ik mag niet :(

Terug
Naar boven