KaLe zei:
Kook gewoon met olijfolie.
En als ik wat sla en dergelijke bij tonijn of avondeten gaat er ook wel wat olie en dergelijke bij.
Ik ben niet zo'n precisie mens Kale.
Meer op mijn gevoel
Voelt nu al zwaar

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
KaLe zei:

RichardV zei:Kook gewoon met olijfolie.
En als ik wat sla en dergelijke bij tonijn of avondeten gaat er ook wel wat olie en dergelijke bij.
Ik ben niet zo'n precisie mens Kale.
Meer op mijn gevoel![]()
Voelt nu al zwaar![]()
Olijfolie verhit zodanig dat het oxideert. Beter bak je dan in kokosolie/roomboter/archideolie.nofear train! zei:Das idd wel erg weinig richard, ik zit ook heel de dag op mn reet en eet op een trainingsdag toch zon 4000cals. En dan weeg ik ook nog eens 42kg minder dan jij. Maar ja, als je zegt te groeien op 3500 zal het wel kloppen. Al is de grootste fout die mensen tijdens hun cut maken dat ze te veel in cals zakken. Ik zou er mee oppässen, het zou zonde zijn als je als benchmarc uit de cut zou komen. En idd wat meer cals om 6am.
Verder nice workout, begint weer te komen zo te zien!

RichardV zei:Ik ga het per direct met 2000 verhogen![]()
Ik kijk het een paar weken aan, als het echt te snel gaat voeg ik wel iets toe.
Lijnzaad is jakkie kale!
Olijfolie is alleen giftig wanneer het kookt toch?

Neem als ontbijt je brinta, melk, schep pro80 en een eetlepel lijnzaadolie en je hebt een perfect ontbijt (en die olie proef je dan echt niet!).,.18fitie zei:
RichardV zei:Kan nog wat omhoog. Hoop met de zomer op de 170 ongeveer weer te zitten voor 6-8 reps.
Alleen weet ik niet of ik dat trek op dieet.
Dus je zal wel moeten 
KaLe zei:ik heb vorige week 8x160 en gister 3x180 gepakt. Op dieetDus je zal wel moeten
![]()

KaLe zei:
g-men zei:Leuk log, wordt zwaar getraind. Maar wat eet jij weinig![]()
mansi_ zei:Waar in Nijmegen train je eigenlijk? Ik heb er zelf ook gewoond en een tijdje getraind, bij de studentenzooi. Lekker goedkoop.
Je beult met flinke gewichten. Doe zo verder.