XXL Nutrition

Logje

grip is altijd klote he ik heb wel handschoenen maar straps lijkt me wel het beste of ook een training grip erin gooie en die sterker maken

• Topic Starter Topic Starter
jimi zei:
grip is altijd klote he ik heb wel handschoenen maar straps lijkt me wel het beste of ook een training grip erin gooie en die sterker maken

Maar met straps zal je grip niet verbeteren. Vandaar dat ik gewoon eis dat mijn lichaam moet aanpassen:D

jep knallen met die hap hahhahaha je heb gelijk thats the way too do it hardcore

de goodmorning komt ook opzetten! lekkere training gozer!

chunky zei:
de goodmorning komt ook opzetten! lekkere training gozer!

Tnx, echter bij de goodmorning zal ik niet snel nog zwaarder gaan. Is toch een pittige oefening. Langzaamaan nu opbouwen tot de 150 kg. En dan vind ik het ff zat geweest.:D

Bankdrukken
set 1 . 8 reps . 70 kg
set 2 . 8 reps . 120 kg
set 3 . 4 reps . 140 kg (2 te weinig en kwam er ook achter dat door knallende koppijn, dit niet mijn dag zou worden).
set 4 . 10 reps . 90 kg
set 5 . 10 rep . 90 kg
Incline smith press
set 1 . 8 reps . 80 kg
set 2 . 8 reps . 110 kg
set 3 . 10 reps . 100 kg
set 4 . 10 reps . 100 kg
set 5 . 8 rep . 100 kg
Cable crossovers
2 sets . 10 reps . 55 kg

Was al met al een k*ttraining, maar die heb je er soms ook tussen zitten.

Vandaag ff rare armtraining gedaan.

Barbel curl EZ stang:
sets 10 ofzo. Varierend vanaf 20 kg tot 80 kg. In 1e instantie opbouwend tot 80 kg 4 reps (had er veel moeite mee, viel me eigenlijk wat tegen, maar doe de barbell curl niet zo vaak).

Daarna JM press vanaf 20 kg tot 140 kg voor 5 reps.

Toen nog 3 supersets van dumbbell curl met triceps extensions 14 kg 10 reps.

Wel lekker voor een keer :)

Nou, 80 kg is lomp zat! :eek:

Side laterals
set 1 16 kg 10 reps
set 2 20 kg 10 reps
set 3 26 kg 10 reps
set 4 26 kg 10 reps
set 5 26 kg 10 reps
set 6 26 kg 10 reps
Front raises
set 1 26 kg 10 reps
set 2 26 kg 10 reps
set 3 26 kg 10 reps
Reverse crossovers (achterkant schouders)
set 1 45 kg 10 reps
set 2 45 kg 10 reps
Face pulls
set 1 15 kg 10 reps
set 2 20 kg 10 reps
set 3 25 kg 10 reps
Smith machine press
set 1 50 kg 10 reps
set 2 70 kg 8 reps
set 3 90 kg 6 reps
set 4 110 kg 6 reps

Eindelijk een goede pulley gevonden voor de face pull, zodat ik stabiel kan blijven staan.
Was een lekkere training.
Vraag komt waarom zoveel sets side lateral. Had ik zin in ;)

mijn vraag is niet waarom zoveel sets, maar waarom zo weinig gewicht, normaal pak je ook de 30 er nog wel bij.

Nog maar 2 weken en dan vakantie. Mijn gewichten zullen nu iets terug gaan lopen. Gewoon weg omdat ik anders die 3 weken te veel pijn in mijn gewrichten heb. Weet ook niet hoe of wat, maar heb ik altijd als ik niet train. Mijn knieen, ellebogen en schouders gaan dan echt pijn doen.

hehe ontwenningsverschijnselen zijn dat.

RichardV zei:
Nog maar 2 weken en dan vakantie. Mijn gewichten zullen nu iets terug gaan lopen. Gewoon weg omdat ik anders die 3 weken te veel pijn in mijn gewrichten heb. Weet ook niet hoe of wat, maar heb ik altijd als ik niet train. Mijn knieen, ellebogen en schouders gaan dan echt pijn doen.

Daar heb ik iets op gevonden: Jointment Sport van Universal Nutrition.

Bij lichte blessures/overtraining werkt het echt. Na de wedstrijden heb ik een goede week niks gedaan en daarna weer langzaam aan begonnen, kreeg overal pijntjes. polsen, knieen... heb toen 2 tot 3 x per dag 2 tabletten genomen, tot het potje leeg is... en na een paar dagen, no more pain...

Kreeg van een veteraan- atleet te horen (die zullen het dan wel weten, denk ik dan) dat er waarschijnlijk wat vocht tussen de gewrichten was gaan zitten en dat geeft de pijntjes... Of het ook daadwerkelijk zo is, weet ik niet.

Hmm maar ik heb het niet wanneere ik weer ga beginnen met trainen, maar meer na een weekje of 2 helemaal niks doen. Dus ik weet niet of het dan helpt.

Knal je gewoon het hele jaar door, of pak je tussendoor ook rust-weekjes?
het zou kunnen zijn dat je dan gewoon last krijgt van allerlei pijntjes omdat kleine blessuretjes die je opbouwt door het jaar dan wat los beginnen te komen ofzo...

Pak ook om de 6-8 weken een rustweek.

Gisteren heb ik een lichte full body training gedaan, wat ik de aankomende 2 weken blijf doen, omzo een beetje te wennen aan de vakantie.

omg zelfs RichardV gaat op de fullbody toer.... :D

ik neem aan dat je je omega 3 vetzuurtje wel neemt?

builderB zei:
omg zelfs RichardV gaat op de fullbody toer.... :D

ik neem aan dat je je omega 3 vetzuurtje wel neemt?

Telt Mac donalds dan mee?;)

Hehe is voor mij niet om echte resultaten te boeken he BuilderB.
Gewoon puur om te herstellen, en ff 2% te zakken in BF ofzo in 2 weken. Mijn lichaam reageert wel goed op die training om droger te worden, had ik ook al na 2 weken fullbody dat ik dat kon zien.

haha ik zat je ook maar een beetje te zieken.

Maar nee, de Mac telt niet mee. ;) Omega3 vetzuren worden wel (sterk) in verband gebracht met gezonde gewrichten, iig omdat ze ontstekingsprocessen tegengaan.

Terug
Naar boven