AndroidHealthClinic

Logje

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag dus begonnen met goed eten (gisteravond eigenlijk al).

Aangezien de 1e keer weer brinta maar begonnen met 50 gram brinta en 250 ml melk.
1 rijst maaltijd en brood met eieren ook al op. Zweet me eigen de t*ring. Ook omdat ik nu weer veel water drink pis ik mijn eigen leeg.
Ben benieuwd hoe vanavond de 1e training weer gaat.
Borst staat op het programma.
2 sets opwarmen, dan bankdrukken 2 sets 6 reps
dan incline 2 sets 6 reps, dan dumbbell press 2 sets 12 reps
Dumbbell flyes 2 sets 12 reps en 2 sets 12 reps cable crossovers.

Succer met de nieuwe after vacation start . Wanneer ga je terug event training doen ?

Little Me zei:
Succer met de nieuwe after vacation start . Wanneer ga je terug event training doen ?

Hoop dat ik in november sterk genoeg weer ben (dat wil zeggen 300 kg squat, 280 deadlift en 200 bench). Dan wil ik het weer een keer gaan proberen.
Tegen die tijd wil ik ook op minimaal 6000 cals zitten.

RichardV zei:
Hoop dat ik in november sterk genoeg weer ben (dat wil zeggen 300 kg squat, 280 deadlift en 200 bench). Dan wil ik het weer een keer gaan proberen.
Tegen die tijd wil ik ook op minimaal 6000 cals zitten.

780 is een mooi getal al ;)

Goede vakantie gehad ?

Little Me zei:
780 is een mooi getal al ;)

Goede vakantie gehad ?

Zeker, was een relaxte vakantie met het gezin he.

780 is in PL kringen niet veel, maar voor Strongman niet zo slecht. Is allemaal zonder hulpmiddelen, dus met suit en belt kan dat hoger zijn.

Maar zie het allemaal wel. Tijd zal het leren:D

RichardV zei:
Zeker, was een relaxte vakantie met het gezin he.

780 is in PL kringen niet veel, maar voor Strongman niet zo slecht. Is allemaal zonder hulpmiddelen, dus met suit en belt kan dat hoger zijn.

Maar zie het allemaal wel. Tijd zal het leren:D

In powerlift kringen misschien niet , alhoewel . Maar gewoon op mens gebied vind ik het wel knap , clean dan wel te verstaan hé ;) .

Gisteren het volgende dus gedaan:

Bench press 6 reps 80 en 100 kg
Incline smith 6 reps 70 en 110 kg (was toen lekker warm en een beetje gewend weer aan het drukken;))
Incline dumbbell press 12 reps 32 en 32 kg
Incline dumbbell flyes 12 reps 28 en 28 kg
Cable crossover 12 reps 35 en 35 kg

35 minuten was ik klaar. Ging erg lekker de 1e training weer.
Doordat ik voor mijn doen meer at als normaal zweette ik de hele dag abnormaal veel en zo ook tijdens het trainen.
Gisteren kreeg ik maar 50 gram brinta weg en in de avond maar 250 ml yoghurt.
Maar vandaag heb ik wel al 100 gram brinta op. Volgende week ook 500 ml yoghurt gewoon, en dan bouw ik langzaam mijn kip op. Rijst heb ik wel zat met 400 gram per dag.

Welcome back :lifter:
Goede vakantie gehad? Ow, die was al gesteld zie ik nu ik effe teruglees :D

Tijd om er weer lekker hard tegen aan te knallen, succes kerel! En alvast eet smakelijk :D

Welcome back :lifter:
Goede vakantie gehad? Ow, die was al gesteld zie ik nu ik effe teruglees :D

Tnx pikkie:D
Maar de vakantie was lekker ja;)

Nu is het idd weer tijd om te knallen en aangezien ik weer eens een voedingsschema hanteer een stuk serieuzer als normaal, dus zullen de gewichten ook snel omhoog schieten.

Voeding... de nagel aan mijn doodskist :o

Ben echt benieuwd wat een kuur doet met zo'n monster als jij van nature al bent... Hoewel het weer jammer is om je naturel-status te verliezen, natuurlijk. Maar goed, zo ver is het dus nog niet, hehe.

Succes! Ik zie hier wel hoe het verloopt de komende tijd :D

Voeding... de nagel aan mijn doodskist :o

Ben echt benieuwd wat een kuur doet met zo'n monster als jij van nature al bent... Hoewel het weer jammer is om je naturel-status te verliezen, natuurlijk. Maar goed, zo ver is het dus nog niet, hehe.

Succes! Ik zie hier wel hoe het verloopt de komende tijd :D

Aangezien de vrouw en ik weer aan een 2e denken zal een kuur zowiezo nog even moeten wachten. Tevens zal ik nu met goede voeding zowiezo nog wel wat kg gainen. Hoop stiekem op een 150 kg rond de jaarwisseling.
We zullen zien of dat gaat lukken:D

Aangezien de vrouw en ik weer aan een 2e denken zal een kuur zowiezo nog even moeten wachten. Tevens zal ik nu met goede voeding zowiezo nog wel wat kg gainen. Hoop stiekem op een 150 kg rond de jaarwisseling.
We zullen zien of dat gaat lukken:D

Jij mag gewoon niet kuren , jij bent de naturals hun rots in de branding ;) :D .

Haha wat is dit nu weer.
Dus als ik ga kuren gaat iedereen er maar aan:D

Nee dat niet , alhoewel ;) . Ik bekijk het zo , jij bent een natural sterke kerel en wij willen zien hoe sterk een grote vent naturel kan worden . Dus zullen we wij de komende 6 jaar uw vrouw ( als wie die kunnen opsporen ) moeten aanzetten tot het kopen van kinderen :D .

Zojuist rug getraind.

Pull up 3 sets 3 reps
Reverse BOR 2 sets 6 reps 80-100 kg
BOR 2 sets 6 reps 70-90 kg
Deadlift 2 sets 6 reps 100-120 kg
Shrugs 2 sets 6 reps 100-120 kg
Goodmorning 2 sets 6 reps 70-70 kg

Wel lekker getraind. Pens was wel flink gegroeid in de vakantie. Zat nogal in de weg.

Laatst bewerkt:
Dumbbell curl 2 sets 6 reps 26-32 kg
Preacher dumbbell curl 2 sets 6 reps 26-32 kg
Barbel curl 2 sets 6 reps 50-60 kg
JM press 2 sets 6 reps 80-80 kg
One arm lying extension 2 sets 6 reps 26-26 kg
Pressdown 2 sets 6 reps 50-60 kg

Heerlijk getraind:)

Vorige week net terug van vakantie waren ze 52. 56 wil ik met de winter hebben. Moet gewoon :)

Gisteren schouders.
Staande military press 2 sets 6 reps 70-80 kg
Staande dumbbell press 2 sets 6 reps 30-34 kg
Side raises 2 sets 6 reps 20 kg
Side raises 2 sets 6 reps 20 kg
Reverse cable crossovers 2 sets 10-12 reps 30 kg
Face pull 2 sets 10-12 reps 20 kg

Lekkere training, had alleen wat moeite om de balans te vinden in het begin met de military press. Maar kwam langzaam terug. Hopelijk over 2/3 weken op de 100 kg. Vandaag Benen.

Mijn dieet gaat trouwens erg vooruitstrevend. Voel me erg goed onder het meer eten en mijn kracht lijkt ook snel weer terug te komen zo. Ik oog ook weer een stuk voller.

Terug
Naar boven