XXL Nutrition

Logje

• Topic Starter Topic Starter
builderB zei:
haha ik zat je ook maar een beetje te zieken.

Maar nee, de Mac telt niet mee. ;) Omega3 vetzuren worden wel (sterk) in verband gebracht met gezonde gewrichten, iig omdat ze ontstekingsprocessen tegengaan.

Na de zomervakantie pak ik weer eens een echt bulkschema waar ik idd wat meer ga opletten op dat soort zaken, omdat ik dan weer echt zwaar wil gaan liften.

RichardV zei:
Na de zomervakantie pak ik weer eens een echt bulkschema waar ik idd wat meer ga opletten op dat soort zaken, omdat ik dan weer echt zwaar wil gaan liften.

imo horen dit soort zaken in iedere eetpatroon. Zware KT vraagt om speciale voeding.
Een omega 3 zuren zijn gauw gevonden, een flesje lijnzaadolie kost je 2,50 voor twee weken. goedkopere supps zijn er niet.
I'm upping the dosage :D

lekkere training ries

builderB zei:
imo horen dit soort zaken in iedere eetpatroon. Zware KT vraagt om speciale voeding.
Een omega 3 zuren zijn gauw gevonden, een flesje lijnzaadolie kost je 2,50 voor twee weken. goedkopere supplementen zijn er niet.
I'm upping the dosage :D
waar kan je die lijnzaadhalen

RichardV zei:
En Jimi, daar zul je niet blij van worden.:D

hehehe :D

doe het NIET door je kwark of zo als je het voor het eerst probeert.

all you need:
flinke lepel
lijnzaadolie
glas water

olie op lepel, lepel in mond, slikken, water drinken. Met een beetje oefening krijg je alleen de nasmaak voor je papillen en die kan ik tegenwoordig wel waarderen eigenlijk :D

Denk dat je het als beste door warm eten kan doen. Gewoon een lepel over een klein beetje rijst, weghappen en dan de rest opeten.

RichardV zei:
Denk dat je het als beste door warm eten kan doen. Gewoon een lepel over een klein beetje rijst, weghappen en dan de rest opeten.

nopez, dan oxideren juist de goede vetzuren en houd je geen werkzame shizzle over. Niet verwarmen en niet innemen met iets warms. De vetzuren zijn flink instabiel.

het glas water is best effectief, beetje oefenen, niet miepen :D
Je zou ook de olie in het water kunnen doen (een flinke slok water in een glas) en de suspensie in een keer achterover tikken. Tip las ik hier op DBB, maar vind pers. mn huidige methode fijner.

Of je slaat de olie gewoon over ;)

ben wel wat gewend wil het wel eens proberen heb gehoort dat het super werkt in de cut

lijnzaadolie is gewoon niet te vreten, plus zie ik de voordelen er niet van tegenover visolie. tenminste niet de lijnolie die je in de reform in een flesje haalt.

toch lijnzaadolie, dan maar gewoon door de kwark met een beetje limonadesiroop dan gaat het nog wel.

Nou, vandaag dus weer full body (vorige week 4x gedaan).
Op zich wel te doen, op de benen na. Mijn knieen gaan er pijn vandoen, en ongeacht hoe licht ik ga, ik trek het niet met de benen.
Rest went het wel, alleen het gevoel niet compleet een spier belast te hebben blijft wel aanwezig. Lijk wel een bacoboy met iedere dag borst trainen :)

RichardV zei:
Nou, vandaag dus weer full body (vorige week 4x gedaan).
Op zich wel te doen, op de benen na. Mijn knieen gaan er pijn vandoen, en ongeacht hoe licht ik ga, ik trek het niet met de benen.
Rest went het wel, alleen het gevoel niet compleet een spier belast te hebben blijft wel aanwezig. Lijk wel een bacoboy met iedere dag borst trainen :)

kijk maar uit met je benen, mischien tog te weining rust voor je benen. succes ermee

chunky zei:
lijnzaadolie is gewoon niet te vreten, plus zie ik de voordelen er niet van tegenover visolie. tenminste niet de lijnolie die je in de reform in een flesje haalt.

toch lijnzaadolie, dan maar gewoon door de kwark met een beetje limonadesiroop dan gaat het nog wel.

de prijs...

@V:
4x fullbody p/w is ook wel aardig veel...

Is idd vrij veel, maar daarom ga ik ook erg licht. Wil gewoon een paar keer de prikkel voelen. En verder niks :)

Heren en Dames. Ben weer sinds gisterochtend in het mooie NL.
Dus weer tijd om mijn trainingen en voeding weer op te pakken.
Mijn weegschaal was al maanden voorzien van een lege batterij en had dus geen enkel idee meer wat ik woog.
De dag voordat ik op vakantie ging nog ff wezen trainen bij atlas (Yzord place:)).
Beetje rug, biceps gedaan, was allemaal lekker.
Daar ook ff gewogen 135,6 kg.

Na 2,5 week zuipen en vreten wat ik wilde ging ik gisteren met nieuwe batterijen bewapend er toch maar weer ff op staan.
Maar liefst 141,8 kg. Woei, dat is 6,2 kg vocht en vet (waarschijnlijk nog wel iets meer, licht spierverlies).
Voornamelijk te wijten aan de liters frisdrank.

Maandag start mijn training en voedingsprogramma weer.
Frisdrank is er nu al per direct uit (drink ik normaal nooit, alleen op vakantie).
Alcohol heb ik ook maar 4 dagen gedronken op de vakantie en ik denk dat ik nu op het punt sta om dit te beperken tot 1 x per maand ;)

Mijn nieuwe trainingsschema zal bestaan uit een 5 daagse split.

Maandag Borst
Dinsdag Rug/Traps
Woensdag Armen
Donderdag Schouders
Vrijdag Benen/Kuiten

Exacte oefeningen schema zal vanzelf zichtbaar worden op de dagelijkse updates.

Mijn voeding de komende weken zal er ongeveer zo uit komen te zien.
No supps at the moment, die wil ik over een week of 10 weer toevoegen.

1. 100 gram brinta met 500 ml magere melk
2. 100 gram zilvervliesrijst, 125 gram kipfilet (+ salade)
3. 4 sneden meergranenbrood 2 eieren
4. 100 gram zilvervliesrijst, 125 gram kipfilet (+salade)
5. avondeten (aardappels 150 gram ongeveer, 200 gram groenten, 200 gram vlees)
6. 100 gram zilvervliesrijst, 125 gram kipfilet (+salade)
7. 500 ml magere yoghurt met versfruit

Updates zullen volgen;)

Ik dacht dat iemand van jouw formaat al snel 7000kcal weg werkt op een dag, maar als ik je schema zie denk ik dat ik al gauw anderhalf keer zoveel eet:D (of is dit een cut schema?)

Welkom terug bikkel!

Over je dieet; ik mis wel een hoop eiwit en vet. Maaltijd 1, 3 en 7 bevatten echt te weinig eiwitten (vooral 1 en 7 zijn een van de belangrijkste maaltijden om flink wat eiwit te nuttigen.. voor en na het slapen).

suck8!

Ik heb gemerkt dat ik helemaal niet zo hoog in mijn cals en eiwitten hoef te zitten als de meeste.
Dit zal rond de 3500 zitten.
Mijn salade zal bestaan uit dagelijks 100-150 gram zalm, met sla, tomaat, ui, paprika, zilveruitje, augurk enz, verdeeld over de rijstmaaltijden.
De eiwit shakes zullen er na 10 weken inkomen, en tegen die tijd zal ik ongeveer 250 gram kipfilet per maaltijd nemen.
Het lijkt weinig om dat ik erg zwaar ben, maar ik gain gewoon bij weinig omdat ik verder niks verbrand.Eiwitten zullen ongeveer op 300 gram zitten. Dadelijk in de winter zal dit op 600 zitten;) Dan eet ik ook nog meer zalm.
Dan wil ik ook nog wat andere supps gaan proberen en waarschijnlijk een leuke kuur.
Eerst maar eens kijken wat de komende weken brengen.

Terug
Naar boven