AndroidHealthClinic

Logje

• Topic Starter Topic Starter
ATTG??
Full reps met 200 is no problem hoor.
Paar weken zal ik wel een filmpje posten dat ik met 250 10 full reps maak;)

En mijn reet is van nature al huge, zelfs als kind al:)

Gisteren borst

Bankdrukken 4 sets 80-120-120-120 kg 12-12-12-11 reps
Incline smith 3 sets 80-100-110 kg 12-12-11 reps
Incline dumbbell flyes 3 sets 26-26-26 kg 12-12-12 reps
Cable crossover 1 set 50 kg 12 reps

Omdat ik wat irritaties momenteel heb in mijn schouders besloot ik om de komende 3 weken wat lichter te trainen. Dus wat meer richting 10-12 reps.
Daarna ben ik 1,5 week op vakantie en dan kan ik weer verder knallen.

12 reps met 120.. lekka :D

ATTG= Ass To The Grass

nette bench kerel, k*t van de schouder weer eens

ATTG= Ass To The Grass

nette bench kerel, k*t van de schouder weer eens

Blijf het houden met vlakke bench press.
Op de dag van de wok in december is Champ er waarschijnlijk al iets eerder en mag hij mooi een keer mee om te kijken wat ik eventueel anders kan gaan doen.

Verder was het ook wel een keer lekker om wat meer reps te maken. Doe ik niet zo vaak he;)
Misschien wel verstandig om een tijdje wat meer reps te doen, en zo langzaam het gewicht op laten lopen:D

Respect voor je bench, maar is dit niet een beetje korte training?

11 sets voor de borst, redelijk hoog met reps, is best veel toch?

Ja, maar pak je er niet nog een kleine spiergroep bij? (bi's / tri's)

Blijf het houden met vlakke bench press.
Op de dag van de wok in december is Champ er waarschijnlijk al iets eerder en mag hij mooi een keer mee om te kijken wat ik eventueel anders kan gaan doen.

Verder was het ook wel een keer lekker om wat meer reps te maken. Doe ik niet zo vaak he;)
Misschien wel verstandig om een tijdje wat meer reps te doen, en zo langzaam het gewicht op laten lopen:D

Eej kikke man, tof van die rakker dat hij dat wil doen.
Misschien ellebogen iets meer tucken in?

succes kerel

@robbiej:
nee ik heb een aparte armendag. Ik train alles 1x per week.

@Eq: duurt niet lang hoor ;)

@Chunky: jepjep. Hij is er al vroeg omdat hij een hotelletje gaat boeken. Maar ik houd momenteel mijn ellebogen al behoorlijk naar binnen (althans voor mijn gevoel). En hij dacht dat juist weer iets minder te moeten doen.

vraagje

hoe kom je aan die enorme kracht??
ik ben zelf nog maar net 19 dus nog enrome weg te gaan maar ik zie mezelf nog niet echt 100 kilo curlen en 400 kilo leg pressen en 100+ kilo MP's doen

maar is er hoop dat ik "natural" ooit zo sterk word als jouw als ik goed blijf trainen?:rolleyes:

en owja wat voor supplementen neem je?

Geen supps. Soms whey.
Ben van nature sterk. Mijn grootste gains haalde ik in de 1e 2 jaar. Daarnaar ben ik niet echt sterker meer geworden.

Rug
Deadlift 3 sets 120-160-180 kg 6 reps elk
Reverse BOR 3 sets 100-110-120 kg 12-12-11 reps
Shrugs 2 sets 160-180 kg 12-10 reps
Pull down 3 sets 70-100-100 kg 12-12-10 reps
Dumbbell row 2 sets 50 kg 12 reps

Nice training alleen rare pomp weer in mijn onderrug. Houd ook lang aan. Zelfs nu, 3 uur na het deadliften nog gek gevoel. Niet blessure achtig maar wel vreemd.

Geen supplementen. Soms whey.
Ben van nature sterk. Mijn grootste gains haalde ik in de 1e 2 jaar. Daarnaar ben ik niet echt sterker meer geworden.

zo zie je maar weer dat een goede training/rust en goed eetschema je verder kan brengen dan maar wat creatine etc te gaan slikken;)

wel mazzel dat je zo sterk was toen je nog maar net begon.....aan de andere kant jammer dat je het niet hebt kunnen doorzetten die gains in kracht maja je bent nog steeds een brute beer;)

Nette trainingen :thumb:
maare...kun je deze week ff niet log schrijven? :( ik krijg veel zin om weer mee te trainen :(

jk ofc :p volgende week ga ik weer mee doen, ff kijken of die rustweek me goed heeft gedaan. Voel me nu iig al sterker :D [en zwaarder]

Nette trainingen :thumb:
maare...kun je deze week ff niet log schrijven? :( ik krijg veel zin om weer mee te trainen :(

jk ofc :p volgende week ga ik weer mee doen, ff kijken of die rustweek me goed heeft gedaan. Voel me nu iig al sterker :D [en zwaarder]

Gewoon rusten. Groeien zul je wel in je herstelperiode hoor. Gewoon goed blijven eten en next week weer gaan!!!!

Gisteren armen:

Dumbbell curl 3 sets 12 reps 22 kg
Preacher dumbbell curl 3 sets 12 reps 22 kg
Concentration curl 2 sets 10 reps 22 kg
One arm lying extension 3 sets 12 reps 22 kg
One arm seated extension 3 sets 12 reps 22 kg
One arm revere pressdown 2 sets 12 reps 15 kg

Stuk lichter als normaal. Meer op gevoel getraind nu. Ga een tijdje minder zwaar trainen.

Waarom doe je al je curls met hetzelfde gewicht? En hoest nou met je onderrug? Ik heb er zelf namenlijk soms ook last van na het DL'en en bij mij ligt het wss wel aan mn techniet :o

beetje minder volume is niet verkeerd kerel.goeie training !!
beetje meer spiergericht en kwalitatiefe massa kweken of niet??

Terug
Naar boven