AndroidHealthClinic

Logje

• Topic Starter Topic Starter
goede triceps kracht!!

grip moet wel sterker (gripprobs onder 2x bw DL....)

Jep. Moet ook minimaal 300 deadliften zonder probs. Maar komt er weer aan.
Maandag nog een goede training en dan 2 weken rust (vakantie).
Dan gaat mijn gewicht langzaam wat naar beneden en hoop ik toch nog wat sterker te worden. Ik blijf gewoon goed en redelijk veel eten, maar voeg wat cardio toe.

Gisteren dus een keer in Dordrecht getraind.
Nice sportschool, dumbbells tot 60 kg;)

Rug borst gedaan.
Dit omdat ik donderdag op vakantie ga en dus de rest van de week niet zal trainen.

Barbel row 60-80-110-130 kg 10-10-8-8 reps
Deadlift 70-100-130 kg 6-6-6 reps (erg veel last van pomp in mijn onderrug)
Barbel shrug 70-100-130-150 kg 10-10-10-8 reps
Dumbbell row 40-54-60 kg 10-10-10 reps
Dumbbell shrugs 60-60 kg 10-10 reps

Incline dumbbell press 28-40-54-60 kg 10-10-8-7 reps
Incline dumbbell flyes 30-30-30 kg 10-12 reps
Cable crossover hoog 35-35 kg 10-12 reps
Cable crossover laag 20-25 kg 10-12 reps

Crossovers waren beetje irri daar omdat ik iets te lang was. Dus in uitgestrekte positie geen spanning op de spieren.

Verder heerlijk getraind, was alleen aardig brak na afloop. Lekkere whey shake genomen en carbo drankje en naar huis gereden.

sterke presses!

Ja presses ging erg lekker, ondanks dat ik moest wennen aan de afmetingen van de dumbbells. Waren erg lang. Waren van die dumbbells met rubber. Ik had het idee dat bij ons de 47 kleiner waren kwa omvang als de 35 daar.
Lukte me alleen niet om de 1e rep omhoog te krijgen met 60 kg. Viel me wel weer tegen van mezelf:)

hehe k*t he, die eerste rep is altijd klote

hehe k*t he, die eerste rep is altijd klote

Jep. Normaal is niet zo'n probleem omdat bij ons maar tot 47 kg gaat. Doe eerst de linker omhoog en dan de rechter. Maar met 60 kg trokken de triceps het net niet;)

Moet zeggen dat ik met dumbbell pressen geen last van mijn schouder heb. Dus ligt puur aan het feit dat ik met een barbell moet drukken.

Dit was dus mijn laatste training voor de komende 2 weken. Donderdag weg. Volgende week vrijdag weer terug. Gisteren weer gewogen nadat ik ff geleegd had op het toilet.

146,1 kg.
Vanavond ff alles op meten kwa omvang en paar foto's.

Daarna als ik terugkom ga ik licht cutten. Denk dat ik 12 weken ga cutten, dan 3 weken weer ff normaal, dan weer 12 weken, dan 3 weken normaal en dan nogmaals 12 weken.Dan ben ik volgend jaar zomer hopelijk een heel stuk droger.:o

Wow Ries gaat cutten! Dan wordt je helemaal een beest man! Fijne vakantie vast (ga zelf do naar Lanzarote! :D )

Wow Ries gaat cutten! Dan wordt je helemaal een beest man! Fijne vakantie vast (ga zelf do naar Lanzarote! :D )

Misschien zie ik je wel op het vliegveld;)
Als je een groep van 9 ziet lopen en 1 die er bovenuitsteekt kwa lengte en breedte, dat zijn wij:D

fijne vakantie kerel

Tnx. Word 1,5 week weer afkicken van dbb en trainen:)

is ook wel een keer lekker je hoofd ergens anders bij als alleen bij trainen!!

thnks voor de karma

Hmm ben nooit bezig met alleen maar trainen:D
Teveel dingen om alleen maar met BB bezig te houden. Wel een groot deel;)

Zo moet het leven zijn :)
Monsterweights zie ik. Ik pak nu ook dubbel van mijn lichaams gewicht bij deadlift zonder grip problemen, maar jij weeg twee keer zoveel als mij :D

Terug van vakantie. Nog aardig brak.
Maar wel weer ff wakker, dus ff op het forum he.
Maandag pas weer trainen.
Maar misschien dat ik tot maandag al wel wat cardio thuis ga doen.
Ook mijn cardiosessies zal ik hier vermelden.
Gewicht is nog steeds 146 kg, echter ben ik nu zo bol als een skippybal. 7 dagen onbeperkt vreten, zuipen is voor mij niet zo goed:)

welcome back :) zeker wel zin in maandag?:)

welcome back :) zeker wel zin in maandag?:)

Zekers!
Schrok me net een hoedje. Met een lege maag, was mijn buik nu 126 cm. Woow. Voordat ik wegging 121 met volle buik (dus eind van de dag).
Ga vanaf nu dus iedere zondag 2 dingen doen.
Weegschaal, plus buikomvang.
Andere omvangen zal ik niet meer meten.
Ik zal eens in de 4-5 weken foto's maken, echter zal ik deze niet continue gaan posten. Pas als ik tevreden ben, post ik foto's.
Zal ook iedere dag mijn hele dieet noteren, dus het log word nog iets uitgebreider:D

Welcome back! :)

En succes, uiteraard, maar dat zal best goed komen...

Flink gebulkt op vakantie :roflol:

Succes met het cutten iig :thumbs:

Flink gebulkt op vakantie :roflol:

Succes met het cutten iig :thumbs:

Haha idd. Denk een cm of 6-7 erbij in een week. Gingen ze er ook altijd maar zo snel af:D
Meeste is volgende week er wel weer af. Veel vocht. Dus ff tot volgende week zondag afwachten.
Vandaag ff omschakeldag met eten. Morgen wil ik mijn dieet weer oppakken.

Kan ook vocht zijn. 's Avonds heb ik echt een dikke rand rond mijn middel, terwijl die er 's ochtends niet is (beetje dan).

Terug
Naar boven