Kan ook vocht zijn. 's Avonds heb ik echt een dikke rand rond mijn middel, terwijl die er 's ochtends niet is (beetje dan).
Zit bij mij ook altijd veel verschil tussen ochtend en avond.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan ook vocht zijn. 's Avonds heb ik echt een dikke rand rond mijn middel, terwijl die er 's ochtends niet is (beetje dan).

)

Dan is je dieet nu belangrijker dan je training.Ja is 1e keer weer dat ik zo train. Is erg veel en ik wil binnen een uur klaar zijn. Lukt me zo net. Als ik zwaarder ga, wil/moet ik ook iets langer rusten.
Maar volgende week toch wel proberen om iets zwaarder te gaan.
Maar ik wil nu vooral harder/droger worden, dus gewichten hoeven nu niet max te zijn.

).

Jep dieet is nu erg belangrijk. Tot de wok ga ik ook geen alcohol nuttigen (wok zelf ga ik loos).
Verder geen snoep en koek. Gisteren niet gedaan
Verder no frisdrank (grootste boosdoener bij mij).
Momenteel eet ik het volgende:
100 gram brinta
500 ml magere melk
4 waldkorn en 2 eieren
133 gram rijst en 166 gram kipfilet
avondeten (ongeveer meestal aardappels 100-150 gram, 250 gram groenten en 200 gram vlees)
500 ml magere yohgurt en wat fruit
Dit in combinatie met wat cardio moet me een stuk droger krijger.![]()
als iemand een lange kale ecto op de wok ziet weet je iig dat het Ries is 
]100-150 gram aardappelen is echt niets man. Dat is 1 aardappel
Verder zou ik zuivelproducten en fruit niet samen gebruiken. Vind je spijsvertering niet fijn, ivm bepaalde enzymen. Is op dbb wel eens aan de orde geweest. Weet het niet precies meer.
Verder ziet het er goed uit.

Eet het ook niet echt gelijk. Zeg maar zuivel om uur of 9 en dan fruit om uur of 10.
Niet dat ik wist dat het niet goed samenging hoor
Aardappels ben ik niet zo gek op Kale. Jij vreet een zak per dag weg, maar voor mij zijn aardappelen echt een straf.![]()
Als ik dadelijk lager in mijn koohydraten ga (week of 6-8) dan komen daar wat eiwitshakes voor terug en wat extra omega 3-6.
100-150 gram aardappelen is echt niets man. Dat is 1 aardappel
Verder zou ik zuivelproducten en fruit niet samen gebruiken. Vind je spijsvertering niet fijn, ivm bepaalde enzymen. Is op dbb wel eens aan de orde geweest. Weet het niet precies meer.
Verder ziet het er goed uit.
Eet het ook niet echt gelijk. Zeg maar zuivel om uur of 9 en dan fruit om uur of 10.
Niet dat ik wist dat het niet goed samenging hoor
Aardappels ben ik niet zo gek op Kale. Jij vreet een zak per dag weg, maar voor mij zijn aardappelen echt een straf.![]()
) dan nog een glas water erbij om het lekker weg te spoelen.Het is wel minder makkelijk weg te eten dan rijst maar mijn lichaam reageert 100x beter op aardappelen dan op rijst.