Fitness Seller

Logje

idd snap niet dat mensen in verhouding met rijst/havermout/brinta altijd zo weinig aardappelen eet (kijkend naar de hoeveelheid KHs, neit naar de totale massa).
Een aardappel heeft maar 16 gram khs per 100 gram, rijst daarintegen 70 gram.
Wanneer je voor een maaltijd 100 gram rijst zou eten moet je toch zeker 400-500 gram aardappelen eten. Het lijkt veel, maar qua Kcal en KHs is het even veel als 100 gram rijst.

Je moet ze poffen ipv koken, zijn ze minder droog. Verder eet ik er vaak wat appelmoes bij (3-4 eetlepels) en laat de schil er eens omheen zitten bij het koken/poffen (wel van te voren wassen ;) ) dan nog een glas water erbij om het lekker weg te spoelen.Het is wel minder makkelijk weg te eten dan rijst maar mijn lichaam reageert 100x beter op aardappelen dan op rijst.

Vind je? Ik vind juist rijst moeilijker weg te krijgen..

• Topic Starter Topic Starter
Pff rijst is koud goed weg te beren hoor. Lekkere salade erbij en hoppa!

Aardappels zijn niet aan mij besteed.

Gisteren benen:
Squat (full) 3 sets 12-12-8 reps 90-120-150 kg
GHR 3 sets 3 partials
Leg extensions 2 sets 10 reps 35 kg
Leg curl 2 sets 10 reps 30 kg
Standing leg curl 2 sets 10 reps 25 kg
Standing calf raises 2 sets 80 kg (1 been).

Was wel lekker. Alleen 12 reps trek ik dus echt niet :)

nette training,alleen is leg curl niet beetje te licht?

Aks je 140 kg weegt en net daarvoor GHR's gedaan hebt, mag je blij zijn als met 30 kg al niet vol de kramp in je hams schiet :D

oja had effe niet aan zn gewicht gedacht bekant het dubbele van mij gewicht haha.

Hehe, plus dat ik die leg curls en extensions met 1 been doe;)
En dan idd is het nog vrij licht voor mij doen. 1e week na de vakantie en idd na de GHR is de koek wel op. 1e rep ghr en mijn benen willen al lekker verkrampen ;)

Gisteren

Goodmornings 3 sets 10-8-8 reps 70-90-100 kg
BOR 4 sets 12-10-8-6 reps 70-100-120-140 kg
Pull down 3 sets 10-10-8 reps 90-100-110 kg
Shrugs 3 sets 10-10-8 reps 140-170-170 kg
Dumbbell row 1 sets 12 reps 50 kg

Lekkere training wel, al had ik bij de bor met 140 kg wel wat moeite om hem vast te houden.
Volgende week die 150 pakken, en dan langzaamaan zorgen dat ik die 100% goed pak voor een rep of 12. Dus niet te veel meer verzwaren.
Goodmornings was weer de 1e keer na een lange tijd. Viel niet tegen.

damn shrugs met 170 kilo:eek:
verder ook nette training.
geen cardio gedaan?

ok :)
vandaag 19min. he:)

eeh nu moet je niet overdrijven he hehe

Ik vind dat je straps moet aanschaffen puur en alleen al voor de shrugs. Je kan veel meer hebben man.
En cardio. Ongelovelijk hoerig is dat he? :D

Ik vind dat je straps moet aanschaffen puur en alleen al voor de shrugs. Je kan veel meer hebben man.
En cardio. Ongelovelijk hoerig is dat he? :D

Als ik ze echt goed wil uitvoeren hoef ik niet zo heel zwaar. Boven de 250 zit er bij mij maar weinig beweging in.

Cardio gaat nu wel. MP3 in mijn oor:D

Vandaag:

Training sloeg nergens op:(
Was druk, en steeds was bezet wat ik wilde.
Drama dus.

Bankdrukken (toch maar weer geprobeerd)
2 sets 10 reps 70-90 kg Gewoon steken in mijn schouder. Gewicht voel ik haast niet eens, maar gewoon pijn.
Toen militairy press
70-90-100 kg 10-6-3 reps (voelde helemaal niks kwa pijn).
Toen incline dumbbell flyes 34 kg 3 sets 10 reps
Toen vlak dumbbell drukken 47 kg 10 reps mega raar gevoel weer. Het vlakke drukken gaat om de 1 of andere reden dus niet, dus zal ik voorlopig maar laten dan. Schuin en schouders is no problem :(

Ook nog 20 minuten cardio speciaal voor Flexx123;)

Het vlakke drukken gaat om de 1 of andere reden dus niet, dus zal ik voorlopig maar laten dan. Schuin en schouders is no problem

En bij decline drukken, heb je dan ook last van je schouder? Of doe je die oefening niet?

Terug
Naar boven