jimi zei:
Ja ik ook
.Over een paar weken weer eens contact opnemen met Simon om bij hem te kunnen trainen!
Heeft ook weer een nieuwe site. Is wel grappig.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jimi zei:
.
, wel een lichte irritatie in mijn linker lat. Dus ff niet te veel verzwaren in de rows.Ook iets te vele ouwehoren, maar was wel gezellie![/QUOTE]18fitie zei:nice deadlift en barbell rows/ shrugs kerel, hoe is het met homer kan ie nog mee ?![]()
[/QUOTE]RichardV zei:28-02-2006
Rug
Deadlift 3 sets 12-10-7 reps 120-160-190 kg
Reverse grip barbell row 3 sets 12-10-8 reps elk 110-130-140 kg
Barbel row 2 sets 10-10-10 reps elk 120-120-120 kg
Barbel shrugs 3 sets 10-8 reps elk 160-190 kg
Pull down 2 sets 10-5 reps elk 120-140 kg
One arm cable row 2 sets 12 reps elk 45-45 kg
Reverse cable crossovers 2 sets 10 reps elk 45 kg
Lekker getraind, wel een lichte irritatie in mijn linker lat. Dus ff niet te veel verzwaren in de rows.Ook iets te vele ouwehoren, maar was wel gezellie!
Morgan zei:Hi, waarom doe je geen powerlift wedstrijden mee?
Volgens mij moet je daar toch goed uit de verf kunnen komen.
18fitie zei:Sterke schouders
Wrm allemaal incline, bovenkant loopt wat achter?
Hoe zien jou schouders eruit, kanonskogels ?![]()

AlexT zei:hey Richard wat zijn je maxes eigenlijk voor je blessures enz.?
heb trouwens ook eens hoger volume zoals jij voor armen gedaan en ze zijn in 2 en halve week al 1.3 cm groter, zijn natuurlijk wel beginner gains maar nog steeds fijn![]()

AlexT zei:Goeie lifts, vooral squat!
Het volume kon idd nog wel hoger, maar dit werkt nu wel goed, in iig stukken beter dan het 'veel zware compounds en eventueel een paar setjes per week voor armen' idee.

zeg da wel, en die squat(en de rest ook)uncLez zei:Ik vind vooral de side/front-raises erg lomp... sodeju...