Logros
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 25
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks, ik hoop dat ik deze lijn kan volhouden voor de 1+ set volgende week.

Zo hey, netjes! Wel een flink volume heb je, ik wist niet dat je zo'n hoog volume had op je "bijoefeningen" met Wendler 5/3/1.
Niet dat ik dat negatief vind hoor, integendeel.
Ja ik volg ongeveer de variant Dave Tate's Periodization Bible, maar dan 5x5-10 ipv 5x10-20 voor elke oefening. Het volume is niet zo'n probleem omdat na BP m'n schouders en rug nog fris zijn, dus die 3-4 zware sets zijn precies goed om de spiergroepen lekker aan te pakken. Wat ook wel helpt is dat ik nog niet zwaar ga op BP en MP (behalve de repout), maar omdat het langzaam opbouwt ben ik tegen die tijd wel gewend aan het volume denk ik.
Ow oké, op die manier. Heb ik al wel van gehoord ja, maar geen ervaring mee. Lijkt me wel een interessant principe eigenlijk.
Ik begrijp alleen niet hoe je schouders nog fris kunnen zijn na een Repout op BP...
Ja ok, misschien niet helemaal fris maar ik pak daarna DB shoulder press dus dat is meer mid delts. Het zijn eerder m'n triceps die dan al wat vermoeid zijn.
Er zijn allerlei varianten op hoe je die assistance indeelt, maar ik vindt het wel lekker zo 2x per week UB en LB. Elke keer ook 3-4 dagen rust ertussen dus dat is weer genoeg tijd om te herstellen.
Ik moet trouwens nog kijken of ik die eerste deload week pak, denk dat ik het een beetje laat afhangen van hoe ik me na volgende week voel. Iemand met ervaring met 5/3/1 die kan zeggen of het echt al nodig is in het begin?
http://www.facebook.com/polydrone?sk=app_178091127385Dacht al zoiets gezien je broekje, hoe heet je band?
http://www.facebook.com/polydrone?sk=app_178091127385
Helaas stelt de scene in Nederland niet veel voor, maar het blijft leuk om wat shows te doen.
Thanks! Je bent meer van de hardcore dan?Nog nooit gehoord van je band.
Ik heb het even geluisterd. Het is best aardig maar niet zo mijn ding. Wat teveel metal denk ik, wel goed opgenomen dat nummer!
Thanks! Je bent meer van de hardcore dan?
En weer wat meer on-topic, het lijkt er op dat Leangains ook goed werkt voor het bulken! Ik zie de laatste dagen wat meer definitie in m'n abs ondanks dat ik flink aan het eten ben.

Haha ik luister ook wel veel hardcore maar dan meer de positievere/melodische bands. Champion, Verse, Have Heart etc. Toch is lomp beuken op z'n tijd is ook wel lekkerWat nou ontopic? Laat ons over muziek praten hier haha
Maar inderdaad hardcore en favoriet van mij is toch wel moshcore en beatdown.
---------- Post toegevoegd Wed 18 Jan 2012 om 12:35 ----------
Word je zwaarder en droger? Lijkt me niet toch?
. Ook erg goeie gym muziek als je een zware set moet doen. Dankje!
. Morgen staan een 70kg repout en rack pull PR op het programma!Dankje!
Net het eerste tentamen gehad van de komende weken. Ik had geen energie/zin meer om boodschappen te doen dus ik heb maar ff een cheatmeal gehaald bij de snackbar als beloning. Morgen staan een 70kg repout en rack pull PR op het programma!