MuscleMeat

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Goed gedaan Loo,

Sterke poten heb je! By the way benen groeien beter met meerdere herhalingen boven 12! Dus no problem....pff die lunges lekker hoor

Voeding ziet er ook weer goed uit topper......

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.482
Is het dan niet handiger om wat reps in de tank te laten bij de lichtere sets zodat je alles kan geven bij het zwaarste setje?

volgens mij doet loo die high reps met voorbedachte raden.

Goed gedaan Loo,

Sterke poten heb je! By the way benen groeien beter met meerdere herhalingen boven 12! Dus no problem....pff die lunges lekker hoor

Voeding ziet er ook weer goed uit topper......

Ik zit nu een beetje in dubio ja.
Ik heb het idee dat benen wel harder groeien van hogere reps (10-15), ik ben het al meermalen in de literatuur tegengekomen ook. Daarom probeer ik tussen die reprange te zitten. Liever 12 goede lichtere, dan 6 slechte zware...
Maar....het zou wel leuk zijn om die 120kg squat wat omhoog te helpen.
En dan gaan die high reps van voorgaande setjes tegen me werken.
Na die 15x 90kg had ik al een ****ing pomp in m'n benen, en toen moesten m'n twee werksets (110 + 120) nog beginnen.
Dus in dat opzicht heeft onze chocomelk-fan wel gelijk.
Ik zal m'n squat volgende week eens op 10 reps houden, kijken hoe dat aanvoelt.

Waarom switch je niet om de training?

Reps zuigen, ik zou er max 10 maken.

Loo ga je nog mee doen met de contest dit jaar?

contest? foto of de onthoudings :roflol:

Foto contest natuurlijk ;)

mooie beentraining Loo :thumbs:

Loo en HarmH ...broeders die veel beloven maar...

iemand die ook constant beloofd foto's te posten maar het het nietdoet :roflol:

Leuke training vrind!

Planning today? :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.498
Waarom switch je niet om de training?

Reps zuigen, ik zou er max 10 maken.

Nou moet ik wel zeggen dat ik vandaag weer heerlijke spierpijn heb van die reppies :D
Maar ik ga inderdaad om de week switchen.
Ik ben sowieso helemaal niet tevreden over de gains op m'n wheels, gaat me veels te langzaam. Dus het wordt tijd om te veranderen.

Loo ga je nog mee doen met de contest dit jaar?

contest? foto of de onthoudings :roflol:

beiden :D
Voor die foto contest sta ik er niet eens beter bij dan vorig jaar rond deze tijd, of ik moet zo doorgaan met groeien en doorgaan met niet-drinken, maar dat zie ik niet zo gebeuren :rolleyes:

Dit doet me toevallig denken aan iets, ik kan het niet meer plaatsen; oh wacht ik weet het alweer!

Loo en HarmH ...broeders die veel beloven maar...

Afspraak is afspraak, ik zal eens foto's maken zodra ik een camera in bezig heb. En elke training die ik tot die tijd mee kan pakken is mooi meegenomen :D

Schouders triceps. Ik voel dat het een mooie training gaat worden, ik ben agressief vandaag. Alleen hopen dat ik niet weer last krijg van die pols....

Goed bezig weer Loo. Wheels groeien altijd k*t.

Eten ziet er ook goed uit. Zelf eet ik de laatste tijd ook vaak pannenkoeken. Eet een pak per week leeg ongeveer:D Super lekker en goed bulkvoer.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven