Fitness Seller

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
50 kg db press en dan nog 120 kg benchpress!!

Respect ouwe!

Jij gaat wel heel hard Loo. Wat ik met veel moeite in de singels doe (5kg meer per training) Doe jij gewoon ff in stappen van 10kg en in de hoge reps. :eek:

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.623
6 x 120 waar tover je die vandaan man!! Netjes!

Verdomd sterke benches Loo! :thumb:
Je bent toch niet stiekem langs de apotheker geweest éh?!

Jij gaat wel heel hard Loo. Wat ik met veel moeite in de singels doe (5kg meer per training) Doe jij gewoon ff in stappen van 10kg en in de hoge reps. :eek:

thanks gasten.

Vorig jaar 13 april;

ZONDAG

lekkere training voor de zondag, deftones in de mp3 en just minding my one bussines.

Borst

Bankdrukken
15 * 60
12 * 90
10 * 110 (1 spot)
6 * 120 (sowieso 4x zelf, laatste 2 was moeilijk te zeggen hoeveel die amateurspotter hielp)

Schuindrukken dumbbells
12 * 34
10 * 38
9 * 40
10 * 34

die 6 * 120 is dus nou niet bepaald super spectaculair voor mij.

en dit is de eerste keer dat je weer 120 drukt sinds 13 april 08?

je hebt 2 maanden van de zomer om alles te vernken:D

reppen met 50kg dumbbells om vervolgens nog een paar reps met 120kg te maken.. dat is echt ziek! :eek:

Denk ook wel dat als hij de bench eerder had gedaan er meer kilos op hadden gelegen..

Deze trainingen zijn echt debiel aan het worden. Pure hardcore dit... alhoewel zelfs dat nog te licht is uitgedrukt.

Knalle ouwe! :hedbang:

Idd, een leeftijds rating zou er eigenlijk op moeten zo hardcore.

• #4.636
WOENSDAG

Hardcore gehalte was 96,3 % vandaag. Geen 110 % gescoord omdat ik met m'n stroeve knieën besloot niet te maxen op deadlift en omdat ik teveel spierpijn in borst had om goed uit te hangen met pull ups. Met BOR's en dumbbell rows heb ik het percentage toch acceptabel weten te houden.

Rug

Deadlift
10 * 60
10 * 100
10 * 140
8 * 160

Pull ups (assisted)
4 * 10 * bw

Wide grip pull downs
12 * 50
12 * 60

BOR's
12 * 60
10 * 90
10 * 110
10 * 100

Dumbbell rows
10 * 40
10 * 46
10 * 50

Small grip pull downs
10 * 50
10 * 60

Biceps

Barbell curls
3 sets pompen

Cable machine curls (rechte stang)
3 sets pompen

Hammer curls
3 sets pompen

Laatst bewerkt:
Lekkere hardcoretraining bro.

Goed afgemaakt op een superdudesmanier. Die chickies moeten die biceps zien in de zomer.

• #4.638
Lekkere hardcoretraining bro.

Goed afgemaakt op een superdudesmanier. Die chickies moeten die biceps zien in de zomer.

Biceps zat geen power mee in man, m'n onderarmen waren ook helemaal pumped, daarom maar ff wezen pompen.
Na heavy pulls met rug heeft het toch weinig zin om biceps nog zwaar te pakken, dan kan je hem beter op bloedvolume trainen.

Blijf het toch vreemd vinden dat je met zo'n sterke Rows toch moeilijkheden hebt om jezelf op te trekken.

Biceps zat geen power mee in man, m'n onderarmen waren ook helemaal pumped, daarom maar ff wezen pompen.
Na heavy pulls met rug heeft het toch weinig zin om biceps nog zwaar te pakken, dan kan je hem beter op bloedvolume trainen.

Daarom. En van deadlifts, chins/pull-ups, heavy latpulls groeien je biceps ook harder.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven