Fitness Seller

Loo's bekentenis, een nieuw tijdperk is aangebroken

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
nice leg training :D

Goed te zien dat je weer sterk gaat, Loo!
Dat word weer goed gainen!:cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.503
DONDERDAG

Beetje een mindere training, tiger4evah had z'n dag niet en heeft vroegtijdig het pand verlaten. Ik heb traps ook maar niet gedaan had er ook weinig zin meer in, ik pak ze vrijdag wel.

Rug

Pull downs behind the neck
14 * 50
12 * 60
12 * 70
10 * 80

Front pull down
12 * 50
12 * 50
12 * 60
10 * 70 > 8 * 55 > 8 * 35

Dumbbell rows
12 * 32
10 * 40
10 * 40
12 * 26 (4 sec negatief)

Hyperextensions
4 * 20hh

Small grip rows
3 * 10 * 70

• #1.504
VRIJDAG

Lekkere training, beetje jammer dat m'n sleutelbeen af en toe weer ****ing pijn deed maarja dat houdt je wakker.

Schouders

Seated dumbbell press
12 * 22
12 * 28
12 * 32
11 * 36

Seated front raises
10 * 12
10 * 14
10 * 20 (forced reps)
12 * 10 (nice and slow)

Standing side raises
12 * 8
12 * 10
10 * 14 > 8 * 8 > 10 * 4

Bent over side raises (op incline bench)
12 * 12
12 * 16
10 * 18 > 8 > 4 (way to easy)

Traps

Shrugs

14 * 60
12 * 90
12 * 130
10 * 140
14 * 90

Triceps

Weinig rust tussen sets, voelde best goed voor de verandering.

Dips
18 * BW
15 * BW
12 * BW + 15
12 * BW + 20

Skull crushers
12 * 20 (ex. stang)
10 * 30
10 * 25
12 * 20

Push down
10 * 25
10 * 30
10 * 20

Voeding
10.00 4 pannekoeken met whey – shake
12.30 bord rijst met 6 eieren, vit C + multi
15.00 bord macaroni met blikje tonijn
16.00 trainen
17.30 whey shake met druivesuiker.
19.00 bord rijst met 200g rundergehakt.
22.00 100gram cashew noten + 500g kwark.

Laatst bewerkt:
Die seated DB press is sterk Loo! ;)

was een goede training mucho

Deftige schoudertraining!:hedbang:

Mooie training LOOO!!!

Dumbbell Shoulder Press is echt wel lekker! :thumbs:

• #1.512
thanks guys, ben er zelf nog niet echt tevreden over aangezien het vroeger p*ssy weight voor me was, maargoed ik ben al blij dat ik überhaupt een beetje normaal kan trainen met die ****ing blessures van de laatste tijd.

VRIJDAG

lekkere training vandaag, lekker de rest vernederd met db press :D

Schouders

Seated dumbbell press
12 * 30
10 * 36
10 * 38
9 * 40

dit zijn idd monstergewichten man , maar met 36 zit je er toch al dichtbij - knap hoor

• #1.514
ZONDAG

60 min mountainbiken.

Hopen dat m'n knie morgen nog normaal doet...

Wtf sterke schouders man als je ooit al 9x40 hebt gedaan.
En hoe was je weekend? Nog flink gezopen.

Waar gij je altijd fietsen, is er een bos bij jouw in de buurt, of neem je je fiets mee in de auto naar een circuit ?

Ik rij zelf af en toe met de coursefiets, maar hardlopen werkt voor mij wel beter qua vetverbranding

• #1.518
Wtf sterke schouders man als je ooit al 9x40 hebt gedaan.
En hoe was je weekend? Nog flink gezopen.

Ik doe heel rustig aan de laatste tijd, weinig alcohol gedronken. Bevalt me best eigenlijk, ik heb zoveel gezopen afgelopen zomer dat ik er nu ff geen behoefte aan heb.
En nken ligt ook op een laag pitje, dat gaat meestal hand in hand met alcoholmisbruik namelijk.
Ik had zaterdag nog een date met een chickie waarbij er een potentiële neukkans was, maar ik had gewoon geen zin om te zuipen, geld uit te geven, dat ****ing gezeik aan te moeten, alvorens er gedoet gaat worden.
Dus ik heb er zelf maar een sjor aan gegeven, en ben daarna gaan pokeren met een paar maten. Beter.

Waar gij je altijd fietsen, is er een bos bij jouw in de buurt, of neem je je fiets mee in de auto naar een circuit ?

Ik rij zelf af en toe met de coursefiets, maar hardlopen werkt voor mij wel beter qua vetverbranding

Ik fiets altijd in de bossen van Austerlitz en Amerongen, een van de mooiste mountainbike routes van Nederland. Ik deed voorheen ook hardlopen, maar mountainbiken vind ik leuker, is spectaculairder. Alleen ik heb nu die SPD-pedalen en daarvan krijg ik iedere keer last van m'n knie na het fietsen.
Daar ben ik goed ziek, ik hoop dat het wegtrekt anders moet ik die bike weer verkopen.

Yo G,

vertel me nog ff of je beginnerbb hebt gebroken tijdens de training, had er graag bij willen zien(k*tschool):D

• #1.520
Yo G,

vertel me nog ff of je beginnerbb hebt gebroken tijdens de training, had er graag bij willen zien(k*tschool):D

We hebben vanmiddag ff samen getraind ja, ik heb rustig aan gedaan dus het valt mee.
ff wat tips and tricks meegegeven, elleboog naar buiten houden tijdens benchen, komt jou ook wel bekend voor denk ik ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven