Fitness Seller

Lorre's Logboek

Hop hop dat gaat de goede kant op :D:thumb::thumb::thumb:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.222
Voelt inderdaad super. Al zie ik zelf nog niet zoveel verschil maar goed blijven verder doen en dan komt dat wel zeker :penis:

Dat verschil komt vanzelf. Zet af en toe eens een fototje van het begin en huidig naast elkaar, dan zie je het waarschijnlijk wel. Alle kleine stapjes van dag tot dag zie je niet echt in de spiegel, omdat het zo geleidelijk gaat. Als je in 1x over een langere periode vergelijkt, nou ik schrok me eigenlijk rot. Nog 300g en ik ga foto's delen die in mijn geval 12kg vet schelen.. of nouja, iig bw, laten we hopen dat het 12kg vet is haha

• #1.224
Training 18/11/17

Squat

5 * 20
5 * 50
5 * 82,5
5 * 82,5
5 * 82,5
5 * 82,5
5 * 82,5

Shoulder Press seated
5 * 20
5 * 40
5 * 47,5
5 * 47,5
5 * 47,5
5 * 47,5
5 * 47,5

Voldoende rust genomen en gehaald.

Deadlift
5 * 102.5

Pull ups assisted
/

• #1.225
Dat verschil komt vanzelf. Zet af en toe eens een fototje van het begin en huidig naast elkaar, dan zie je het waarschijnlijk wel. Alle kleine stapjes van dag tot dag zie je niet echt in de spiegel, omdat het zo geleidelijk gaat. Als je in 1x over een langere periode vergelijkt, nou ik schrok me eigenlijk rot. Nog 300g en ik ga foto's delen die in mijn geval 12kg vet schelen.. of nouja, iig bw, laten we hopen dat het 12kg vet is haha

Haha ja we blijven gewoon doorgaan en zien wel. Bij mij zal het wel vet zijn gezien ik niet veel spieren kan verliezen :o

Terug
Naar boven