Fitness Seller

Lorre's Logboek

Bezoekers in dit topic

Updateje geven hier. Gisteren weer start to run programma gevolgd. Begint wat zwaarder te worden maar loopt nog vrij vlot.
Bekijk bijlage 419384

Vervolgens wat voetbal gekeken en vervolgens heel de nacht buiten in de kou gestaan :treuren:. Om 6uur thuis gekomen en geslapen tot 12 uur. Vervolgens getraind. Ging vlotjes, geen problemen.
Bekijk bijlage 419383
Ook nog 3*8*10 kg dumb curls gedaan voor de fun.

Voila, nu wat rusten.
Lekker getraind met en hardlopen en zonder problemen je krachttraining! Maarre,, waarom heel de nacht buiten in de kou gestaan? buitenfeestje met dit weer? aiaiaiai...
 
Lekker getraind met en hardlopen en zonder problemen je krachttraining! Maarre,, waarom heel de nacht buiten in de kou gestaan? buitenfeestje met dit weer? aiaiaiai...
Nee was niet vrijwillig, werd er voor betaald :D. Af en toe wat werken moet ook jammer genoeg :sad:.

Naar mijn aanvoelen zitten de gewichten nog vrij laag naar mijn kunnen dus de combi lopen en trainen lukt nog vrij goed!
 
Nee was niet vrijwillig, werd er voor betaald :D. Af en toe wat werken moet ook jammer genoeg :sad:.

Naar mijn aanvoelen zitten de gewichten nog vrij laag naar mijn kunnen dus de combi lopen en trainen lukt nog vrij goed!

Ah verrek, betaald afzien is tenminste nog beter dan onbetaald en onvrijwillig afzien. Maar zijn inderdaad weer flink koudere dagen haha!

Mooie combi dan..! Betere conditie van het hardlopen zal zich wellicht ook wel vertalen naar meer uithoudingsvermogen in de gym, dus dat komt elkaar alleen maar ten goede! + kcal verbranding natuurlijk he... Progressie :cool:
 
Ah verrek, betaald afzien is tenminste nog beter dan onbetaald en onvrijwillig afzien. Maar zijn inderdaad weer flink koudere dagen haha!

Mooie combi dan..! Betere conditie van het hardlopen zal zich wellicht ook wel vertalen naar meer uithoudingsvermogen in de gym, dus dat komt elkaar alleen maar ten goede! + kcal verbranding natuurlijk he... Progressie :cool:

Achja ik doe men werk wel graag. Dus af en toe eens afzien vind ik niet zo een erg ;).
 
Maandag, weegdag en weegschaal :angstig:.

Maar vandaag was ze lief voor me. -1,3 kg dus 102,2 kg :D. Dat wilt zeggen dat ik terug volledig op schema lig van mijn beste prognose. Een gemiddelde verlies van 0,65 gram per week. Het feit dat ik vorige week niets ben afgevallen is hierbij weer goed gemaakt! Gaan we vieren met een frietje :fries:!
Toch maar niet doen :grumble:
 
Maandag, weegdag en weegschaal :angstig:.

Maar vandaag was ze lief voor me. -1,3 kg dus 102,2 kg :D. Dat wilt zeggen dat ik terug volledig op schema lig van mijn beste prognose. Een gemiddelde verlies van 0,65 gram per week. Het feit dat ik vorige week niets ben afgevallen is hierbij weer goed gemaakt! Gaan we vieren met een frietje :fries:!
Toch maar niet doen :grumble:

Yeah lekker bezig man! Bijna 2 cijfer club, doortrekken die goede lijn!
 
Effe update

Gisteren weer loopje gedaan. Ging vlotjes.
IMG_1677.PNG

Vandaag dan getraind. Ik voel dat de schoulder press tegen zijn limiet begint aan te zitten. Vandaag wel nog gehaald.
Mijn onderrug voelt wel weer slecht aan. Ik heb er gedurende heel de dag last van. Misschien is de schok van niet squatten naar 3 keer squatten te groot. Wil mijn onderrug wel wat gaan ontzien.

IMG_1681.PNG
 
Vandaag terug loop dagje. Ging weer vlotjes.
IMG_1692.PNG

Ik denk dat ik komende trainingen de Squat even ga overslagen om de onderrug wat rust te gunnen. Ik wil geen blijvende blessure oplopen. Voila kort verslagje :D.
 
Blessures wil je natuurlijk zeker niet. Ga je iets doen ter vervanging van de squats?
 
Blessures wil je natuurlijk zeker niet. Ga je iets doen ter vervanging van de squats?

Ik denk weekje gwn skippen en zien wat rug zegt. Heb normaal geen last van mijn rug dus wil zeker geen onheil over me afroepen. Na een weekje zie ik wel hoe hij voelt. Vandaag heb ik er in ieder geval best last van :sad:
 
Vandaag wou ik toch iets doen dus naar kelder gegaan. Vriendin wou ook perse iets doen dus heb ik haar maar eerste les StrongLifts gegeven :cool::D.

Vervolgens zelf wat geprult. Even gekeken waar mijn max bp ligt zn vervolgens wat beach boy curls.

Bench Press
5 x 40
5 x 50
5 x 60
3 x 70
3 x 80
1 x 90
5 x 70

Dumb curl
8 x 10
8 x 10
8 x 10

Overhead triceps extensions
8 x 12
8 x 12
8 x 12


Vervolgens nog lekker gegeten :meal::burger:
IMG_1693.JPG IMG_1694.JPG
 
Gisteren weer loopje gedaan.
IMG_1707.PNG

Vervolgens naar feestje s avonds hetwelke werd afgesloten met een gedeelde hamburger :burger:.

Vandaag naar voetbal en deze afgesloten met een frietje met mayo en stoofvlees:fries:. Hier had ik door de dag wel al wat rekening mee gehouden. Had nog 700 kcal over dus zal wel meevallen hoop ik :scratch:.

Soit morgen normaal weegdag. Zie er beetje teven op :treuren:. Hopelijk valt de schade mee :D.
 
En we zijn terug.
Nog even gewicht van maandag vermelden. Was 101.7 dus dat was wel mooi :D.
Na 10 weken Cutten geeft dit het volgende resultaat.
upload_2017-11-8_15-42-5.png


Niet extreem spectaculair maar ik denk mooi en duurzaam. Dus ik ben best trots :D

Maandag niets gedaan gezien ik nog steeds last heb van de rug! Vermoedelijk door de slechte zitjes in het stadion en dat ook nog eens in de kou!

Dinsdag gaan lopen, ging ook weer vlotjes! Wat minder last van de rug ook.
IMG_1708.PNG

Vandaag vervolgens getraind, en dat ging ook terug vlot. Het weekje dat ik wat minder gedaan heb heeft deugd gedaan.
Training is nog steeds stronglifts. Squat heb ik bewust 5 kg minder genomen dan de bedoeling was. Gewoon weer even terug opbouwen, is op 2 trainingen weer ingehaald.

Ik ga trouwens de Barbell row vervangen door T-bar row. Volgens mij voer ik de Barbell Row niet correct uit en zijn daar vervolgens de problemen met mijn rug begonnen. Ik heb vroeger nooit problemen gehad met mijn rug dus vandaar de conclusie. Ik heb ook gewoon geen goed gevoel bij de oefening. Vroeger verving ik barbell row ook steeds door T-bar row.

Squat:
5 * 20
5 * 50
5 * 5 * 65

Bench Press
5 * 20
5 * 50
5 * 5 57.5

T-bar row
5 * 5 40

Dips:
3 * 8 BW

Dumb curl
8 * 10
8 * 12
8 * 12

Lekker gevoel bij de training.
 
Cutten gaat goed hoor.......zo is het inderdaad wat jij zegt: Duurzaam
 
Ik ga trouwens de Barbell row vervangen door T-bar row.

Denk je dat dat de oplossing is dan? Ik zou dan toch eerder opteren voor je techniek aan te passen. Een bor & t-bar zorgen ongeveer voor dezelfde druk op je rug hoor.
 
Cutten gaat goed hoor.......zo is het inderdaad wat jij zegt: Duurzaam
Inderdaad, anders hou ik toch weer niet vol ;)

Denk je dat dat de oplossing is dan? Ik zou dan toch eerder opteren voor je techniek aan te passen. Een bor & t-bar zorgen ongeveer voor dezelfde druk op je rug hoor.
De oplossing is veel gezegd. Ik weet dat mijn techniek op T-bar row gewoon beter is dan bij de bor. Gezien ik nog steeds wat last heb aan mijn onderrug lijkt me dit gewoon veilig op dit moment.
Ik heb vroeger nog gesukkeld met de BOR, ik lijkt altijd wel iets verkeerd te doen. Als je ziet naar mijn gewichten op de BOR (+-30 kg) ligt het echt niet aan het gewicht; het ligt echt aan de vorm... Op youtube kom je ook 101 variaties tegen van de bor (van hoek 90° tot schuin).

Ik ga binnenkort de BOR nog wel eens opnemen horen, is niet permanent verbannen uit mijn schema. Maar wil eerst volledig pijnvrij zijn en ik denk dat ik daarom BOR beter even kan schrappen.
 
Dit is gewoon lekker, je gaat goed vooruit! Bijna <100kg club kerel, ga zo door!

:D

Welk stadion? :D

Constant Vandenstock Stadion, Anderlecht dus :1e:
 
Back
Naar boven