Fitness Seller

LUCTOR ET EMERGO (log sergeant Mossad)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
jammer van de squat, maar al bij al toch een volwaardige training!

tuurlijk zijn het geen roids. maar ik gebruik niets, zelfs geen eiwitshakes, behalve tijdens de cut dan:cool:
Ben je daarom beter?
 
Zeker dat je het supplement Crack hebt gebruikt en niet het echte spul :p?goeie training bro, zoals gewoonlijk
;)Bedankt Gerre

Misselijk? Had je niet genoeg gegeten vóór de Crack? Je moet een goeie voedingsbodem hebben voor dat spul, heb ik gemerkt... Maf he? Dat tintelen hahaMaar ehh, nette training XL
Over eten hoef je bij mij nooit zorgen te maken Kwark. 1,5 uur voor de training rijst,groenten en 250 gram biefstuk naar binnen gegooid.
Bedankt Kwark!!:)

Haha die tintelingen ja. Ik heb voor de grap eens een keer een schep diesel nutrition genomen van iemand in de gym. Dat spul begon ook na een half uur als een gek te tintelen. Over jeuk leek het wel! Komt door de beta aline (ofzoiets :P)
He koekie, ja dat is lekker spul geen idee hoe het komt maar voelt retegoed aan.

Ik heb respect voor je toewijding en discipline!
Y0 dusdat, voor iemand die zo weining posts maakt betekent zoiets veel.
Bedankt kerel! Lees je het logje vaak?

Goede training, jammer van die squats, maar dat komt wel!
He Spank, bedankt next time maybee?:cool:

jammer van de squat, maar al bij al toch een volwaardige training!tuurlijk zijn het geen roids. maar ik gebruik niets, zelfs geen eiwitshakes, behalve tijdens de cut dan:cool:
Thanks crit! Was een grapje;). Als dat jouw keuze is respecteer dat. Zal denk ik wel effectiever zijn om met te doen? Of doe je dat vanwege gezondheidsredenen?

Fijne avond mannen.
 
;)
Y0 dusdat, voor iemand die zo weining posts maakt betekent zoiets veel.
Bedankt kerel! Lees je het logje vaak?


Dagelijks check ik DBB en je log even. Klopt dat ik niet zo heel veel post. Ik neem er vaak de tijd niet voor. Egoistisch, ik weet het, maar goed......inmiddels voorgenomen om toch wat actiever deel te nemen hiero!

Keep up the good work!
 
hams bij rug is nice!
keep it up
Thanks seagal lets try it.


Dagelijks check ik DBB en je log even. Klopt dat ik niet zo heel veel post. Ik neem er vaak de tijd niet voor. Egoistisch, ik weet het, maar goed......inmiddels voorgenomen om toch wat actiever deel te nemen hiero!Keep up the good work!

Ik vind het niet egoistisch hoor. Doe waar jij je prettig bij voelt toch.
Leuk dat je mijn logje altijd leest en iets post.
Train je zelf ook?
 
Crack klinkt interessant. Is het anything different dan een gewone NO? Wat is de prijs/kwaliteit verhouding en waar is het te bestellen? (volgens mij XXL toch? :p)
Alleen lijkt het me zo gevaarlijk om elke training het te gebruiken in verband met PR drang, drang om dus zo zwaar mogelijk te gaan. Dus ik ga (als ik het koop) gewoon gebruiken voor PR dagen ofzo. :D
 
Yo Mino, ik koop crack in mijn gym.


Training vandaag met de master himself getraind

Benen
leg extension
3x30hhx60 kg

Borst

Incline bench Smith Machine

1x10x80 widest grip
1x10x75 small grip

1x10x90 widest grip
1x10x75 small grip

Incline Dumbbell press
1x15x30
1x10x36
1x10x40
1x8x42

Fly`s plat
1x15x16
1x15x18
1x15x20

Dumbbell press
1x10x36
1x10x38
1x8x40 fail chest explosion.

Triceps

Triceps ellebogen dichtbij en ellebogen veraf pushdown
3x10 hh ellebogen zijn 3x10hh ellebogen voor

Skul crushers
1x10 hh naar kin 1x10hh naar hoofd (sets op deze manier)

Superset pushdown in combinatie met dumbbell kickback (zeg maar bukken elleboog in je zij en met twee dumbbells je armen strekken.
3x
 
Laatst bewerkt:
Nette borst training.

Is die db extensions die jij beschrijft niet meer een kickback?
 
Weer een flinke training man! :thumb:
Inspireerd wel lekker zeker, trainen met zo'n masterblaster?! ;)
 
Nette training!

Waarom benchen in de smith?
En wat is precies het verschil met de pushdown met je ellebogen dichtbij/veraf?
 
Nette training!

Waarom benchen in de smith?
En wat is precies het verschil met de pushdown met je ellebogen dichtbij/veraf?
Verschillende koppen van de triceps denk ik?
Nette training weer bro, waarom smith pressen? ben er zeker van dat daar een goede reden voor is
 
waarom smith pressen? ben er zeker van dat daar een goede reden voor is

Gezien het feit dat meneer XL de smithpress incline doet vóór de incline dumbbell press is denk ik om zijn kleine stabilisator/coördinatie spiertjes niet voor te vermoeien, zodat ie op de incline dumbbell press nog alle kracht in de coördienatie spiertjes heeft... you get the point?

Althans zo'n theorie heb ik eens ergens gelezen op internet.
Mischien is dat ook wel de gedachte achter deze combi bij XL
 
Gezien het feit dat meneer XL de smithpress incline doet vóór de incline dumbbell press is denk ik om zijn kleine stabilisator/coördinatie spiertjes niet voor te vermoeien, zodat ie op de incline dumbbell press nog alle kracht in de coördienatie spiertjes heeft... you get the point?

Althans zo'n theorie heb ik eens ergens gelezen op internet.
Mischien is dat ook wel de gedachte achter deze combi bij XL
zou zeker kunnen :D
 
nette presses.

vind je het niet vervelend om van incline naar flat toe te werken?
 
Zeker weer een volwaardige training! Kun je nu ook steedshoger pakken?
 
Ik vind het niet egoistisch hoor. Doe waar jij je prettig bij voelt toch. Leuk dat je mijn logje altijd leest en iets post.
Train je zelf ook?

Yup, 3x pw FB op het moment.Heb trouwens aardige progressie geboekt (o.a. bp van 90x4 naar 100x6) met het "beruchte" 5x5 schema (dl of sq/bp/mp/chins/curl/dip). Nu aan het orienteren naar een vervolg.

Je hebt trouwens weer een beste training neergezet kerul!

Bevalt de split je beter dan een fb training?
 
Je had schouderproblemen toch? Waarom dan een wide grip bench press in de smith machine? Dat is vragen om problemen.
Waarschijnlijk ga je hier weeeeeeer niet serieus op in en zit je over 2 maanden weer met een schouderblessure but I pity the fool.
 
Nette borst training.Is die db extensions die jij beschrijft niet meer een kickback?
y0 mede-beginner, klopt idd heb het aangepast. Soms vergeet ik de benamingen. Thanks!

Weer een flinke training man! :thumb:
Inspireerd wel lekker zeker, trainen met zo'n masterblaster?! ;)
He Grote, thanks man. Trainen met de kampioen is ****ing inspirerend op de een of andere manier. Zwaar relaxed.

Nette training!Waarom benchen in de smith?
En wat is precies het verschil met de pushdown met je ellebogen dichtbij/veraf?
Thanks LucBro werkelijk geen idee. Ik voer gewoon uit im a soldier...

Verschillende koppen van de triceps denk ik?
Nette training weer bro, waarom smith pressen? ben er zeker van dat daar een goede reden voor is
yo Gerre, zou kunnnen geen idee.

Gezien het feit dat meneer XL de smithpress incline doet vóór de incline dumbbell press is denk ik om zijn kleine stabilisator/coördinatie spiertjes niet voor te vermoeien, zodat ie op de incline dumbbell press nog alle kracht in de coördienatie spiertjes heeft... you get the point?Althans zo'n theorie heb ik eens ergens gelezen op internet. Mischien is dat ook wel de gedachte achter deze combi bij XL
Interessante stelling man, zou best kunnen. Thanks Koekie!

nette presses.vind je het niet vervelend om van incline naar flat toe te werken?
He Seagal, thanks man! Nee juist niet op deze manier leg je de nadruk op de bovenkant en stop je daar de meeste power in. Ik wil een biertje kunnen zetten op mijn bovenkant borst;)

Zeker weer een volwaardige training! Kun je nu ook steedshoger pakken?
He spank thanks, steeds hoger in de zin van meer KG? Dit was toch heel erg heftig moet ik zeggen. Maar stijg langzaam steeds hoger. Eerlijk gezegd probeer ik gewicht los te laten. Kijken meer naar goede uitvoering,belasting en intensiteit hoe ik train. Op die manier groei ik gevoelsmatig het beste.

Yup, 3x pw FB op het moment.Heb trouwens aardige progressie geboekt (o.a. bp van 90x4 naar 100x6) met het "beruchte" 5x5 schema (dl of sq/bp/mp/chins/curl/dip). Nu aan het orienteren naar een vervolg.Je hebt trouwens weer een beste training neergezet kerul!Bevalt de split je beter dan een fb training?
Thanks Dusdat, zieke progressie man. sterk bezig. Ben benieuwd naar je vervolg. Is HST niks voor je? Moet je even in het log van Seagal kijken die heeft een mooi HST schema! s6 man. Split is voor mij persoonlijk het beste. Ik vind het heerlijk om alles kapot te trainen zo ben ik opgevoed. Met fullbody moet ik mij zoveel inhouden dat vind ik erg lastig. Daarnaast heb ik in de 7 maanden dat ik train ongeveer 5/6 maanden split getraind en brute progressie op geboekt.

Je had schouderproblemen toch? Waarom dan een wide grip bench press in de smith machine? Dat is vragen om problemen.
Waarschijnlijk ga je hier weeeeeeer niet serieus op in en zit je over 2 maanden weer met een schouderblessure but I pity the fool.

Leef je nog steeds van je roem dat je mij een aantal maanden geleden erop hebt gewezen dat een coach in een vorig leven mij 3x per week tot de max liet benchen en daar last van zou gaan krijgen :roflol:. Maar daar hoef je als ervaren trainee geen hogere wiskunde voor te hebben gestudeerd om dat te concluderen. Dit log heet LUCTOR ET EMERGO zoek eens op wat dat betekent. Je toonzetting bevalt mij niet maar zal er op ingaan:

Ik train 1x per week meestal mijn chest dus heb geen last meer althans stukken minder. Daarnaast ga ik 1 per week naar de fysio om het laten behandelen met een soort drukmassage. De pijn is er nauwelijks meer op deze manier.
 
Laatst bewerkt:
1 maand trainen ---


7 maanden trainen ---
Gisteren een rug foto`tje geschoten met goed licht

En front pic gemaakt k*t pose komt niet goed over


7 maanden goed licht.jpg


7 maanden chest.jpg


1 maand training.jpg
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven