- Waardering
- 426
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Animal danger --> welkom in dit log grote!Mooi volume, zeker op de deadlift na zoveel oefeningen al, als je niet een 230 trekt ligt dat aan het feit dat je te weinig lage reppers maakt en je niet gewend bent zoveel motorische eenheden tegelijk in te schakelen voor een lift. Het is verder ook niet belangrijk voor jou waarom zou je je er over druk maken vraag ik mij af. Doe een maandje 3tjes en 5jes als je in een krachtfase zit en kijk dan eens wat je 1rm is.
y0 Koekie, nee hij maakt niet de schema`s. Met hem train ik vaak samen, hij schreeuwt tegen mij en zegt constant dat ik een watje ben en nog 2hh moet doen als ik wil stoppen.Leuke begeleider moos!
Hij maakt dus ook de schema's voor je?Wel een gods vermogen aan meat geef je uit man. Respect daarvoor als hobbyzijnde. Als het je werk was en je je er brood mee verdiende was het nog wat anders.... maar jij hebt het als hobby.. en om er dan zoveel knaken in te stoppen...But is't your decision
![]()
Dit is een hele dure hobby die ik niks oplevert. Dat is volgens mij vaak zo met hobby`s helaas.donders man...die deads 10x180 aiii das wel grof. lachen dat je die Crack hoog aanschrijft, binnenkort toch is zo'n sample proberen.succes met toppen van de week!
4815 kcal? zie ik dat nou goed?
wow zeg, kerel. dat noem ik nou bulken.
en dumbbell press met 44 kg? potverdomme kerel, dat is 12 kg zwaarder dan de zwaarste dumbbells bij ons in de gym :d
een echt beest. heb je geen pics?
(wijst naar de dag waarin X 3 big mac menu's naar binnenhapte)3 big macs is nietsHij heeft een back picture, en 4815 kcal's is dan nog niks denk ik.(wijst naar de dag waarin X 3 big mac menu's naar binnenhapte)
dat kan iedereen met een beetje eetlust.3 big macs is nietsdat kan iedereen met een beetje eetlust.
het voedsel dat hij dagelijks naar binnen speelt is wél heel mooi!
(ik meen dat hij 3 shakes van 200gr havermout etc. naar binnenhapte
)Oke, die crack komt dus op mijn verlanglijstjeWat die Crack aangaat, kan ik een woordje meepraten. Ik gebruik dat spul nu een week of 3, het werkt echt als een idioot ! Zelfs als ik weinig energie heb, zet ik toch een dikke training neer, dus neem idd maar van XL aan, kopen die handel!

klinkt inderdaad goedtoch hou ik het liever 100% clean, geeft me echt het gevoel dat ik het helemaal zelf heb gedaan
It's just some NO, nothin roid about itklinkt inderdaad goedtoch hou ik het liever 100% clean, geeft me echt het gevoel dat ik het helemaal zelf heb gedaan

Zeker dat je het supplement Crack hebt gebruikt en niet het echte spulConclusie toptraining cijfer een 8,5 --> zweven, misselijk, voelde net alsof ik high was.
Heerlijk net lekker gewassen helemaal fit nu even eten.
Ga hams bij rug pakken.
Mazzel
?klinkt inderdaad goedtoch hou ik het liever 100% clean, geeft me echt het gevoel dat ik het helemaal zelf heb gedaan
...