Fitness Seller

LUCTOR ET EMERGO (log sergeant Mossad)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
donders man...die deads 10x180 aiii das wel grof. lachen dat je die Crack hoog aanschrijft, binnenkort toch is zo'n sample proberen.

succes met toppen van de week!

• Topic Starter Topic Starter
Mooi volume, zeker op de deadlift na zoveel oefeningen al, als je niet een 230 trekt ligt dat aan het feit dat je te weinig lage reppers maakt en je niet gewend bent zoveel motorische eenheden tegelijk in te schakelen voor een lift. Het is verder ook niet belangrijk voor jou waarom zou je je er over druk maken vraag ik mij af. Doe een maandje 3tjes en 5jes als je in een krachtfase zit en kijk dan eens wat je 1rm is.
Animal danger --> welkom in dit log grote!
Ja je hebt gelijk is onnodig en niet belangrijk. Moet mij eigenlijk aan het schema houden maar af en toe vlammen op de compounds is wel kicken.
Klopt ik maak heel weinig lage reppers. Misschien moet ik zo`n pr-try out maar niet doen..... thanks!

Leuke begeleider moos!
Hij maakt dus ook de schema's voor je?Wel een gods vermogen aan meat geef je uit man. Respect daarvoor als hobbyzijnde. Als het je werk was en je je er brood mee verdiende was het nog wat anders.... maar jij hebt het als hobby.. en om er dan zoveel knaken in te stoppen... :eek: But is't your decision ;)
y0 Koekie, nee hij maakt niet de schema`s. Met hem train ik vaak samen, hij schreeuwt tegen mij en zegt constant dat ik een watje ben en nog 2hh moet doen als ik wil stoppen.:D Dit is een hele dure hobby die ik niks oplevert. Dat is volgens mij vaak zo met hobby`s helaas.

donders man...die deads 10x180 aiii das wel grof. lachen dat je die Crack hoog aanschrijft, binnenkort toch is zo'n sample proberen.succes met toppen van de week!

@Gerre & Sjaak koop die crack dat is echt topspul 100% zeker. Echt bizar gewoon wat een boost je daarvan krijgt.

nette deadlifts hoor, verdorie :eek:

moet je idd wel een hoop geld kosten, dat eten...:p

4815 kcal? zie ik dat nou goed?

wow zeg, kerel. dat noem ik nou bulken.

en dumbbell press met 44 kg? potverdomme kerel, dat is 12 kg zwaarder dan de zwaarste dumbbells bij ons in de gym :d

een echt beest. heb je geen pics?

4815 kcal? zie ik dat nou goed?

wow zeg, kerel. dat noem ik nou bulken.

en dumbbell press met 44 kg? potverdomme kerel, dat is 12 kg zwaarder dan de zwaarste dumbbells bij ons in de gym :d

een echt beest. heb je geen pics?

Hij heeft een back picture, en 4815 kcal's is dan nog niks denk ik. :D (wijst naar de dag waarin X 3 big mac menu's naar binnenhapte)

Hij heeft een back picture, en 4815 kcal's is dan nog niks denk ik. :D (wijst naar de dag waarin X 3 big mac menu's naar binnenhapte)
3 big macs is niets :D dat kan iedereen met een beetje eetlust.
het voedsel dat hij dagelijks naar binnen speelt is wél heel mooi!

3 big macs is niets :D dat kan iedereen met een beetje eetlust.
het voedsel dat hij dagelijks naar binnen speelt is wél heel mooi!

3 Big Mac menu's he. En nee het is niet zoveel maar tikt aan op je kcal's teller. :D (ik meen dat hij 3 shakes van 200gr havermout etc. naar binnenhapte :p)

Wat die Crack aangaat, kan ik een woordje meepraten. Ik gebruik dat spul nu een week of 3, het werkt echt als een idioot ! Zelfs als ik weinig energie heb, zet ik toch een dikke training neer, dus neem idd maar van XL aan, kopen die handel!

Wat die Crack aangaat, kan ik een woordje meepraten. Ik gebruik dat spul nu een week of 3, het werkt echt als een idioot ! Zelfs als ik weinig energie heb, zet ik toch een dikke training neer, dus neem idd maar van XL aan, kopen die handel!
Oke, die crack komt dus op mijn verlanglijstje :D

klinkt inderdaad goed :eek: toch hou ik het liever 100% clean, geeft me echt het gevoel dat ik het helemaal zelf heb gedaan

• Topic Starter Topic Starter
Uhmm Crack is roids? What the ****?:lol:

Net getraind 1,5 schepje crack. Na 30 minuten tinteling en good to go.
F-16 gevoel turbo`s on.

Benen (geen squat nog vanwege knie)

Benen leg extension warming up sessie
aantal setjes

Rechte legpress diep
1x20
1x15
1x10
1x8 full stack

Rechte legpress niet helemaal diep
4x15xfull stack

45% leg press
3x15 breed 3x15 small als een set per keer(sick wat een pijn kon bijna niet opstaan)

Leg extension
3setsx4 soortenx8 hhverschillende standen lang,minder lang, kort, korter

Kuiten
3x40 hh 10,10,10,10 verschillende standen

Conclusie toptraining cijfer een 8,5 --> zweven, misselijk, voelde net alsof ik high was.
Heerlijk net lekker gewassen helemaal fit nu even eten.
Ga hams bij rug pakken.

Mazzel

Conclusie toptraining cijfer een 8,5 --> zweven, misselijk, voelde net alsof ik high was.
Heerlijk net lekker gewassen helemaal fit nu even eten.
Ga hams bij rug pakken.

Mazzel
Zeker dat je het supplement Crack hebt gebruikt en niet het echte spul :p?
goeie training bro, zoals gewoonlijk

Misselijk? Had je niet genoeg gegeten vóór de Crack? Je moet een goeie voedingsbodem hebben voor dat spul, heb ik gemerkt... Maf he? Dat tintelen haha

Maar ehh, nette training XL

Haha die tintelingen ja.

Ik heb voor de grap eens een keer een schep diesel nutrition genomen van iemand in de gym. Dat spul begon ook na een half uur als een gek te tintelen. Over jeuk leek het wel! Komt door de beta aline (ofzoiets :P)

Ik heb respect voor je toewijding en discipline!

Goede training, jammer van die squats, maar dat komt wel!

jammer van de squat, maar al bij al toch een volwaardige training!

tuurlijk zijn het geen roids. maar ik gebruik niets, zelfs geen eiwitshakes, behalve tijdens de cut dan:cool:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven