- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gezien het feit dat meneer XL de smithpress incline doet vóór de incline dumbbell press is denk ik om zijn kleine stabilisator/coördinatie spiertjes niet voor te vermoeien, zodat ie op de incline dumbbell press nog alle kracht in de coördienatie spiertjes heeft... you get the point?
Althans zo'n theorie heb ik eens ergens gelezen op internet.
Mischien is dat ook wel de gedachte achter deze combi bij XL
Het kan ook zo zijn dat het gewoon een prettige volgorde is voor Ed.Dat zal het licht en de hoek wel zijn denk ik...In de foto's ga je hard vooruit, maar er lijkt wel een grote disbalans in je rug te zitten.

Then again........ misschien heeft niet alles een wetenschappelijke redenHet kan ook zo zijn dat het gewoon een prettige volgorde is voor Ed.

In de foto's ga je hard vooruit, maar er lijkt wel een grote disbalans in je rug te zitten.
wel ****ed up pose die onderste, doe je jezelf tekort mee denk ik.keep up the good work!

Ik woog al 146kg toen ik nog niet trainde!

Thanks mannen, we gaan nu door stomen naar de 120 kg in 5 maanden!
Lijkt mij een mooie mijlpaal om 120 kg te wegen als ik 12 maanden train..
Wel opletten dat je geen buikje krijgt he, je bf lijkt daar al aardig op te lopen. Aan de andere kant... Je gaint als een malle dus ik kan me voorstellen dat je je niet veel zorgen maakt om die paar % extra bf.He grote, scherp gezien dat zag ik ook. Het lijkt wel of de linkervleugel wijder is als de rechter of bedoel je dat niet? Ik hou ook mijn handen op een andere manier kan het daarmee te maken hebben?