MuscleMeat

LUCTOR ET EMERGO (log sergeant Mossad)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Eindelijk kon je eens losbarsten, en hoe dan nog, beresterke deads en al de rest is er niet minder op. Het zal niet lang meer duren voor jij de sterkste van ons allen bent Sarge!

Ben bang dat dat nog wel even gaat duren grote voordat ik bij jou in de buurt kom;).Thanks Db en goed weekend.

als jij 10x180 dl. trek je zeker 225 als je het mij vraagt.keep it up----------------
Persoonlijk vind ik van 200 ineens naar 230 springen een te grote stap.
wat je ook kan doen is 95% van je 1 rm. Dus 195 1rep dan 1x210,220,230
Desnoods doe je het over een paar weken weer en begin je vanaf een ander gewicht.Van te voren doe ik iets in de trend van 12x20% 8x40% 6x50% 4x60%, 2x70%, 1x80%, 1x85-95% 1RM
good luck
Thanks Seagal, ik ga het proberen ben je niet bang dat ik op deze manier kracht ga verliezen qua opbouw? Vind die 210 /220/230 zo big. Kan ik niet beter doen 195, 210, 230?
Ik ga in ieder geval een filmpje maken van die PR. Ben er wel trots op als ik hem ga pakken na 7 maanden trainen. Moet niet opscheppen dadelijk is het een hele dikke fail;)

Dam sterk geworden Sarge! :thumb:
Vooral de inclines en de deads vielen me op...Ik kon het bijna niet geloven, eindelijk weer eens een training die ik een beetje snap als ik er over lees...
Volgens mij een enorme vooruitgang! :bow:
Thanks Hummer!!!!!! Voelde erg lekker en goede rush.

:roflol: ahja praktisch niemand hier tilt dat toch :lol:
Eens Snoob. Het was wel weer hilarisch die flying fox goed in het fabriceren van dit soort filmpjes en foto`s.

Lekker maaltje: kogelbiefstuk, sambal, brocolli en spaghetti-->

sambal.jpg

Thanks Seagal, ik ga het proberen ben je niet bang dat ik op deze manier kracht ga verliezen qua opbouw? Vind die 210 /220/230 zo big. Kan ik niet beter doen 195, 210, 230?
Ik ga in ieder geval een filmpje maken van die PR. Ben er wel trots op als ik hem ga pakken na 7 maanden trainen. Moet niet opscheppen dadelijk is het een hele dikke fail;)

sambal.jpg

van 210 ineens na 230 vind ik persoonlijk een hele grote stap. Zelfde effect als je van 100 ineens naar 180 gaat. Dan voelt die 180 verdomd zwaar aan, althans bij mij.

Je kan ook 200,215 en afhankelijk van hoe het gaat verhogen. Misschien trek je die 230 wel met gemak! weet jij veel:D

van 210 ineens na 230 vind ik persoonlijk een hele grote stap. Zelfde effect als je van 100 ineens naar 180 gaat. Dan voelt die 180 verdomd zwaar aan, althans bij mij.

Je kan ook 200,215 en afhankelijk van hoe het gaat verhogen. Misschien trek je die 230 wel met gemak! weet jij veel:D

A je hebt gelijk alles boven de 200 is toch een PR. Dus als ik fail heb ik toch wellicht dikke pr`s te pakken.

Net toch maar een pot van dit gekocht. Begreep van een aantal mensen dat het niet verstandig is ivm gewrichten maar het is zulk fantastisch spul.Heb het nu een aantal keren gebruikt en het is niet normaal wat een rush je daarvan krijgt!

[Link niet meer beschikbaar]

Precies een pr trek je toch zeker!

stel je trekt nu 220.

Dan kun je over bv 3 weken opnieuw berekenen hoe je op gaat bouwen naar je 1rm.

succes

A je hebt gelijk alles boven de 200 is toch een PR. Dus als ik fail heb ik toch wellicht dikke pr`s te pakken.

Net toch maar een pot van dit gekocht. Begreep van een aantal mensen dat het niet verstandig is ivm gewrichten maar het is zulk fantastisch spul.Heb het nu een aantal keren gebruikt en het is niet normaal wat een rush je daarvan krijgt!

Laat zeker weten hoe je hierop reageert, en of je erop blijft reageren, als je het blijft top vinden ga ik dit product toch zeker in het achterhoofd houden :D succes met die pr trouwens ;)

reageren doe je er zeker op, pr's maken doe je er zeker op, je geweldig voelen door je er zeker op
blessures krijgen.................. ook zeker :p:p:p

http://www.youtube.com/watch?v=pO93Dr5XJCU

Dit is de begeleider die mij bijna elke training traint...
47 jaar en nog steeds sterk als een monster!

Op reps
Squat van 240 kg
Bench van 150
Bor van 140
Deadlift van 230

Laatst bewerkt:
ooh dus daar gaan we trainen, ziet der sjiek uit :cool::cool:

Shit man, zo'n kok moet ik ook hebben :D Zien er heerlijk uit die maaltijden, oh wee als je dan geen Pr's zet.

Mooi volume, zeker op de deadlift na zoveel oefeningen al, als je niet een 230 trekt ligt dat aan het feit dat je te weinig lage reppers maakt en je niet gewend bent zoveel motorische eenheden tegelijk in te schakelen voor een lift. Het is verder ook niet belangrijk voor jou waarom zou je je er over druk maken vraag ik mij af. Doe een maandje 3tjes en 5jes als je in een krachtfase zit en kijk dan eens wat je 1rm is.

Leuke begeleider moos!
Hij maakt dus ook de schema's voor je?

Wel een gods vermogen aan meat geef je uit man. Respect daarvoor als hobbyzijnde. Als het je werk was en je je er brood mee verdiende was het nog wat anders.... maar jij hebt het als hobby.. en om er dan zoveel knaken in te stoppen... :eek: But is't your decision ;)

Leuke begeleider moos!

Wel een gods vermogen aan meat geef je uit man. Respect daarvoor als hobbyzijnde. Als het je werk was en je je er brood mee verdiende was het nog wat anders.... maar jij hebt het als hobby.. en om er dan zoveel knaken in te stoppen... :eek: But is't your decision ;)

Als je een sport serieus wilt doen dan kost het nu eenmaal geld, niets aan te doen.

Leuke begeleider moos!

Doe jij het zonder voeding dan?
Ons kwaliteitvoedsel kost nu eenmaal geld, en tjah hoe meer je weegt hoe meer je moet eten en dus meer betalen, that's the way the cookie rolls ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven