Fitness Seller

LUCTOR ET EMERGO (log sergeant Mossad)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
that's it baby! hahahaha!

hij ging nog ****ing easy man, als je techniek beter is dan pak je zeker veel meer.
Zie comment van g-men.

Netjes man.

hier ben ik het niet mee eens.
als hij zijn techniek verbeterd zal hij waarschijnlijk terug vallen in gewicht en zal het een tijd duren voordat hij voordeel uit zijn techniek zal halen.
 
220kg is nice, techiek kan beter maar kon ook veel slechter :D
aangezien je hem zo soepel naar boven trok denk ik dat 225/230kg er wel inzit ;) succes bro je gaat goed!
 
hier ben ik het niet mee eens.
als hij zijn techniek verbeterd zal hij waarschijnlijk terug vallen in gewicht en zal het een tijd duren voordat hij voordeel uit zijn techniek zal halen.
Zou idd kunnen omdat je de heupen dan lager moet houden.

Maar grotere schijven zal zeker helpen.
 
Zou idd kunnen omdat je de heupen dan lager moet houden.

Maar grotere schijven zal zeker helpen.

Ja, uiteraard. De rom word een stuk kleiner dus makkelijker.

Verder tilt hij nu veel uit zijn rug, zijn benen doen nauwelijks mee. Als hij verder gaat zakken zullen zijn quads veel meer moeten werken. De vraag is of zijn quads dat nu al aan kunnen.
 
Ja, uiteraard. De rom word een stuk kleiner dus makkelijker.

Verder tilt hij nu veel uit zijn rug, zijn benen doen nauwelijks mee. Als hij verder gaat zakken zullen zijn quads veel meer moeten werken. De vraag is of zijn quads dat nu al aan kunnen.
Eens
(wat anders dan +1) :D
 
Probeer eerst de stang vast te pakken op goede breedte zonder te rollen e.d, dan je heupen te laten zakken totdat de schenen de stang raken en de borst vooruit. Beter op je voeten gaan staan, duw jezelf de grond in. Denk aan explosiviteit.
Ik weet dat je van jezelf houdt, maar jezelf aankijken tijdens DL is fail, doe dat niet meer, volgend filmpje meer focus mossel. G-men gaf ook goede tips, zo heb je wellicht wat verbeterpunten.

Alhoewel gewicht niet jouw doel is ga je toch goed vooruit, met alles dat je ervoor doet.
Als je je czs gerichter zou trainen trek je binnen no time 250. Succes.
 
Probeer eerst de stang vast te pakken op goede breedte zonder te rollen e.d, dan je heupen te laten zakken totdat de schenen de stang raken en de borst vooruit. Beter op je voeten gaan staan, duw jezelf de grond in. Denk aan explosiviteit.
Ik weet dat je van jezelf houdt, maar jezelf aankijken tijdens DL is fail, doe dat niet meer, volgend filmpje meer focus mossel. G-men gaf ook goede tips, zo heb je wellicht wat verbeterpunten.

Alhoewel gewicht niet jouw doel is ga je toch goed vooruit, met alles dat je ervoor doet.
Als je je czs gerichter zou trainen trek je binnen no time 250. Succes.

hoor ik hier iemand doubles en triples promoten? :p
 
Hey man, lekkerrrr hoor.
Tof van je filmpje.

Maar deadlift... dit was dus gewoon een training tussendoor.? je hebt deadlift niet in je schema toch? :)
 
Damn je gaat hard sgt , je bent niet bij te houden man
 
Inderdaad je gaat echt goed man respect voor je groei en dedication!
Die deadlift van je zit zeker meer in maar daar liggen je doelstellingen niet.
Succes met je doelen!
 
Ziet er toch niet slecht uit? T ziet er wel iets anders uit dan het mij (gisteren toevallig) geleerd is... Iets meer door de benen bij het onderste dode punt, en iets meer de schouders naar achteren bij het bovenste dode punt ;) Mooi gewicht erop ook ;) Top kerel! (Kijk, zo kan feedback ook he? :D)
 
Maar deadlift... dit was dus gewoon een training tussendoor.? je hebt deadlift niet in je schema toch? :)

Thanks mannen, met jullie reacties zal het de volgende keer meenemen als ik ga deadliften!!!! Dit was gewoon een gekke training tussendoor had vorige week 1 x DL gedaan en daarvoor 2,5 maand niet meer:o.

Vrijdag
Schouders/Biceps/Traps/hams

Schouders

super set
Shoulder dumbbell press & gebogen staan vuisten met dumbbells pinken omhoog
15x28 15x10
10x32 15x12
10x34 12x14
8x36 10x14

Side raise machine
1x55x10hh + 10 hh 1 sec static hold
2x65x10 hh + 10 hh 1 sec static hold

Traps

Smithmachine barbell superset bovenhands& onderhands achterkant
10x80 onderhands + 10x80 bovenhands
2x10x100 onderhands + 2x10x100 onderhands

Biceps

Superset
incline dumbbell om en om 1 hh hammer grip en 1hh normale grip & barbell curl ellebogen goed naar achter
incline 1x10x14om 1x10x16 + barbell 1x10x40
incline 2x10x16 om 2x10x16 + barbell 2x10x50

Machine curl plate loaded arm voor arm
1)25 kg per arm links 10hh rechts 10hh links 8 hh rechts 8 hh links 6 hh rechts 6 hh
2) 30 kg per arm links 10hh rechts 10hh links 8 hh rechts 8 hh links 6 hh rechts 6 hh

Hams
niet goed gedaan was moe pispoten gedrag kan niet 1 oefening aankloten. Volgende keer hams stuk trainen voor straf
 
Laatst bewerkt:
Nette schoulder presses.. ook brutaal TRAP werk
 
sodeknetter XL, dikke training, en ja, straf heb je wel verdient jah :D
 
Joggen sinds zeer lange tijd;
40 minuten gelopen; waarvan 25 joggen en 15 wandelen.
De eerste 5 minuten waren een hel. Vooral de spanning op mijn kuiten en slecht ademhaling/conditie.

Om de 5 minuten even 1 minuut stoppen om de spanning van de kuiten af te halen. Ik ben geschrokken hoe slecht mijn conditie is geworden eerlijk gezegd. Ga donderdag proberen 30 minuten te joggen.

Groet,
M
 
waarom ben je weer beginnen te lopen? bodyfat laten droppen?
 
waarom ben je weer beginnen te lopen? bodyfat laten droppen?

2-ledig merkte dat ik weer ietsje buffer aan het worden ben vooral rondom mijn buik. Omdat ik al 8 maanden lang aan het bulken ben moet ik mijn BF in de gaten houden. Heb geen zin om maanden te moeten cutten volgend jaar. Daarnaast heeft cardio een beschermende functie van het cardio-vasculair systeem. Voel mij er ook fitter bij het is momenteel NIET noodzakelijk maar denk dat het positief effect zou gaan hebben. 3x per week is prima. Lage intensiteit op 60 a 70% van mijn max hartslag doen. minimaal 20min max 40 min per sessie.Daarnaast ga ik weer beginnen met 3x per week stretchen van vooral mijn beenspieren i.v.m. stijfheid.
 
Laatst bewerkt:
2-3 keer 30minuten per week moet zeker kunnen ja, ga het ook zo doen. Kan altijd van pas komen ;)
succes beest!
 
Netjes, ik weet toen ik met me vriend ging joggen, was de eerste keer sinds MAANDEN ging ik meteen 12km in totaal joggen. Duurde 1u en 20m ongeveer waarvan ik 50m jogde en 30m wandelde, vond wel knappe prestatie aangezien me conditie nog slechter was geworden. (heb nooit een goed conditie gehad)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven