XXL Nutrition

LUCTOR ET EMERGO (log sergeant Mossad)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
grappige training man....heeeeel wat anders dan ik van je gewend ben, maar hee, als t werkt hoor je mij niet zeiken :P

lekkere training , opmerkelijk ook door het vele machine-werk - als je maar lekker bezig bent - wisselen van schema's ? komt mij bekend voor;)

• Topic Starter Topic Starter
Dank voor jullie reacties.

Het doel van het schema is volgens mij om spierconditie te verhogen.
Ik ga dit nog eens vragen aan mijn begeleider.
Voeding is gepost in de opening ik ga ook zometeen het schema posten.

Vriendelijk groetend,

Laatst bewerkt:
Even een kritische noot... :D

Ik geloof er niets van dat je steeds tot spierfalen hebt getraind.
Iedere set 8 reps! :eek:
Zo goed kun jij nog niet inschatten hoeveel gewicht je moet pakken... :rolleyes:

Je hebt er dus een beetje "met de pet naar gegooid" als je het mij vraagt. :jk:

Is wel een lekkere manier van trainen denk ik.
Heerlijk intensief! :thumb:
Zoeper voor de massa éh?!
Wel weer gevaarlijk i.v.m. overtraining maat.
Val niet weer in die kuil! :(

Een hoop machine werk voor een beginner vind ik, maar misschien heeft Ed daar wel een héél goede reden voor. ;)
Hoe denkt ie over de "Big 5" en de rest van de gebruikelijke "basisoefeningen" ?
Ga je daar in een later stadium nog mee aan de slag..?

Ik ben benieuwd man!
Go for it!
Mr. Hollywood!
Met je "personal trainers" :jk:

apart maar leuk.. ben benieuwd naar je gains ;)

Ed is niet mijn begeleider dat is rinus van [Link niet meer beschikbaar] dat is dezelfde begeleider die Ed heeft en nog veel andere pro-builders.
Ik ga samen met Ed trainen.

Klopt idd dat ik niet elke keer tot falen heb getraind omdat ik niet goed kon inschatten hoe hoeg de gewichten moesten zijn. Volgende keer kan ik dat beter bepalen.

Waarschijnlijk begrijp je wel dat machinewerk juist goed als je tot failure traint met 3 setjes zonder rust:D
Comprende.....

Even een kritische noot... :D

Ik geloof er niets van dat je steeds tot spierfalen hebt getraind.
Iedere set 8 reps! :eek:
Zo goed kun jij nog niet inschatten hoeveel gewicht je moet pakken... :rolleyes:

Je hebt er dus een beetje "met de pet naar gegooid" als je het mij vraagt. :jk:

Is wel een lekkere manier van trainen denk ik.
Heerlijk intensief! :thumb:
Zoeper voor de massa éh?!
Wel weer gevaarlijk i.v.m. overtraining maat.
Val niet weer in die kuil! :(

Een hoop machine werk voor een beginner vind ik, maar misschien heeft Ed daar wel een héél goede reden voor. ;)
Hoe denkt ie over de "Big 5" en de rest van de gebruikelijke "basisoefeningen" ?
Ga je daar in een later stadium nog mee aan de slag..?

Ik ben benieuwd man!
Go for it!
Mr. Hollywood!
Met je "personal trainers" :jk:

De enter-knop heeft gebeld, hij wil zijn vrijheid terug.

waarom zoveel eiwit mossad ?

1,5 tot 2 keer je lichaamsgewicht in eiwit zou bij jou 169,5-226 gram eiwit per dag moeten zijn. je eet meer dan het dubbele!

ik las ook trouwens in dat boek voedingssupplementen van frédéric delavier dat teveel eiwit de prestaties kan verminderen!

ik ben benieuwd naar je argumentatie;)

Whoow respect voor hummer! Lekker antwoord!!

geen deadlift indd valt me op ,voorderest zware training gericht op spierconditie en uiteraard op spiergroei zoveel pijn als jij gaat krijgen
suc6 kerel VLAMMEN ;)

Ha XL, heb je ook ergens pics staan?

Grüsse

Der Sjekoog

En belt hij dan naar jou..?
Lijkt me een beetje kansloos... ;)

:roflol:

OT:
Inderdaad, niet de standaard training die hier op het forum als heilig wordt verklaard.
Kan misschien nog wel iets worden, ik kijk al uit naar je progressie.

Thinking outside the box ;)

Damn Mosselmans, aan je eten zal het net liggen! :thumb:
Ik heb ook eens rondgekeken op de site van Rinus...
Je bent in goed gezelschap! :cool:

lijkt me een heel interessant log. Ik ga hem ook volgen.
Ik hoop dat je nu wel beter naar je lichaam luistert. Maar een ezel stoot zich niet 2x aan de zelfde steen zullen we maar zeggen.

Succes er mee mossel!

bedankt voor jullie reacties. @Trvavis dit dieet zal mijn BF langzaam naar beneden brengen en mijn spiermassa zal gaan toenemen. De complexe koolhydraten zijn behoorlijk verlaagd. Ik mag periodisatie invoeren in mijn training als ik het zwaar heb dit naar gevoel.
@sjekoog ik heb pics van +- 30 dagen geleden zal ik op de beginpagina posten

De reden waarom er veel machine werk inzit is omdat dit makkelijker werken is met dropsets. Voor de hacksquat geldt ipv een reguliere squat dat dit veel beter en minder gevaarlijk is om tot failure te gaan. Dit schema heeft te maken met het volgende schema wat zich meer zal gaan focussen op massa en compounds ipv spierconditie.

Voeding vandaag is k*t tot nu toe. Maar morgen wordt het weer perfectie alle boodschappen zijn in huis gehaald. Het meeste werk zit in het koken van het voedsel. Hiervoor ben ik vandaag begonnen ben nu bezig 5kg gehakt aan het bakken voor de hele week. Dit ga ik wegen en invriezen en voor kipifilet heb ik ook een lekkere oplossing gevonden. Bij de kiloknaller kan je van die heerlijk gerookte stukken kipfilet kopen ipv die saaie plakjes.

voeding 005.jpg

voeding 004.jpg

voeding 003.jpg

Ben benieuwd wat het je gaat opleveren om met de grootste kerel van de Benelux te trainen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven