- Waardering
- 761
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bedankt voor jullie reacties. @Trvavis dit dieet zal mijn BF langzaam naar beneden brengen en mijn spiermassa zal gaan toenemen. De complexe koolhydraten zijn behoorlijk verlaagd. Ik mag periodisatie invoeren in mijn training als ik het zwaar heb dit naar gevoel.
@Sjekoog ik heb pics van +- 30 dagen geleden zal ik op de beginpagina posten
De reden waarom er veel machine werk inzit is omdat dit makkelijker werken is met dropsets. Voor de hacksquat geldt ipv een reguliere squat dat dit veel beter en minder gevaarlijk is om tot failure te gaan. Dit schema heeft te maken met het volgende schema wat zich meer zal gaan focussen op massa en compounds ipv spierconditie.
Voeding vandaag is k*t tot nu toe. Maar morgen is wordt het weer perfectie alle boodschappen zijn in huis gehaald.
Het meeste werk zit in het koken van het voedsel. Hiervoer ben ik vandaag begonnen ben nu bezig 5kg gehakt aan het bakken voor de hele week.
Dit ga ik wegen en invriezen en voor kipifilet heb ik ook een lekkere oplossing gevonden. Bij de kiloknaller kan je van die heerlijk gerookte stukken kipfilet kopen ipv die saaie plakjes.
![]()

Hij gaat even droogtrainen naar 12% om dan volop massa te pakken.Zware training.. Van die verzuring begrijp ik wel! Dit is een intensief schema.. Wel een rare combo.. Borst/Benen![]()
Wat is het doel van deze manier van trainen? Definitie? Of toch Massa? Zeker is dat het geen kracht is!