Fitness Seller

LUCTOR ET EMERGO (log sergeant Mossad)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Verdomd sterk weer Sarge! :thumb:
 
Verdomme man! Alweer zo'n bikkel harde training!:D

Doorknallen makker!:wl:
 
dikke training XL. Mooie presses zet je neer. Smakelijk eten gap ;)
 
Hehe hardcore he zo'n UB/LB schema. Enne gooi er gewoon een brinta met water in ergens op de dag. Makkelijkst als je zo schoon wilt eten voor je carbs.
 
Bedankt mannen voor jullie reacties!

Hehe hardcore he zo'n UB/LB schema. Enne gooi er gewoon een brinta met water in ergens op de dag. Makkelijkst als je zo schoon wilt eten voor je carbs.

Yep Big-G, eerlijk gezegd is dit wel een heel heavy schema ondanks dat je niet tot failure traint. Je gaat echt helemaal leeg jij kan het weten;)! Ja ik zat te twijfelen tussen brinta of rijstenwafels. Brinta is net wat makkelijker thanks! Ik heb het idee dat mijn achterkant schouders eindelijk te voor schijn komen na 9 maanden trainen ik zie ze tenminste waar het vroeger eerst helemaal vlak was......of zit ik te trippen?:D

Ik weet niet hoe ik die foto groot krijg kan iemand dat even groot maken voor de narcist en in mijn log droppen svp...:o en dat poseren lukt nog steeds niet en er valt toch nog weinig te zien:o
1 maand training


9 maanden training


back 9 maanden 2.jpg


1%20maand%20training.jpg
 
Bedankt mannen voor jullie reacties!



Yep Big-G, eerlijk gezegd is dit wel een heel heavy schema ondanks dat je niet tot failure traint. Je gaat echt helemaal leeg jij kan het weten;)! Ja ik zat te twijfelen tussen brinta of rijstenwafels. Brinta is net wat makkelijker thanks! Ik heb het idee dat mijn achterkant schouders eindelijk te voor schijn komen na 9 maanden trainen ik zie ze tenminste waar het vroeger eerst helemaal vlak was......of zit ik te trippen?:D

Ik weet niet hoe ik die foto groot krijg kan iemand dat even groot maken voor de narcist en in mijn log droppen svp...:o en dat poseren lukt nog steeds niet en er valt toch nog weinig te zien:o
Bekijk bijlage 8446
Je foto is al groot bikkel als je hem aan klikt, er staat na 9 maanden sorry dat ik het niet weet hoor maar ben je 9 maanden bezig of heb je een stop gehad en nu weer 9 maanden aan het trainen?
 
Je hebt me ff een pm gestuurd en ik ben op de hoogte.
Ik vind dat je zeer veel progressie hebt gemaakt in 9 maanden helemaal met die beginfoto erbij zie je duidelijk dat de lats eigenlijk de hele rug vooruit is gegaan zelfs je traps komen hoger uit erg netjes voor 9 maanden, ik hoop dat je de benen ook meegepikt hebt dan gaat het helemaal goed komen. Je wilt meer massa hehe pm me eens voor wat tips;)
 
Erg netjes mos! Enorme progressie geboekt, no doubt! Dikke respect, je hebt het verdient ;)
 
Bedankt toppers voor jullie reacties ik ga vanavond even puzzelen om de laatste details van het nieuwe schema af te maken. Ik neem al jullie tips mee daarin!

Training
UB 1

Bench press
12x80
10x90
8x100
5x120


Oef 2 Close grip bench press
5x70
5x80
5x90
5x90
5x100


Oef 3 Side raise
12x12
10x14
2x8x16

Oef 4 Pull ups week b.w. 111kg
1x12
1x10
1x10
1x10

Oef 5 Barbell rows
10x80
10x90
8x100
8x100

Oef 6 Reverse pec deck
20x25
20x30
15x35

Oef 7 Barbell curl
10x40
10x45
8x50

Heavy shizzle was kapot...nu eten:D



Hoe vaak train je per week? Waarom zo veel spiergroepen in 1 training?
 
Thanks Yin en Kwark.

Dit schema is een upperbody/ lowerbody schema.
Dus niet onderverdeeld in spiergroepen maar in delen van het lichaam.
2x per week de bovenkant en 2 x per week de onderkant:D
 
Dikke rug gab! :bow:
Die middle traps liggen er ook lekker dik op, je beloning voor al die rows!
Zou schitterend zijn als je deze lijn van progressie vast kan houden.
Keep up the good work Herman.
 
Ziet er erg goed uit ;)
Heb je ook een foto van de voorkant.. ben ook wel benieuwd hoe je borst eruit ziet.
 
Thanks Loo en Lennart!
Foto`s staan ergens tussen pag 25-30 als ik mij niet vergis ook van de poten.

LB 1
Oef 1 Full Squat
12x60
10x80
10x100
8x120
8x130

Oef 2 Front squat
4x6 hh x 90

Oef 3 Romanian deadlift
10x100
10x120
10x120
8x130

Oef 4 Liggende leg curl superset leg extension
3x15-20 hh

Oef 5 Staande calf raise
4x15-20 hh

Oef 6 Reverse hyper supersetted met leg raises
3x12 hh

Helemaal stuk weer en misselijk zo vroeg trainen is niks voor mij!
 
Pff jij gaat hard man echt een dikke rug, je triceps is ook flink aan het groeien zo te zien.

Flinke squats man, 8x130 is heavy.
 
Jeez. Lekker man.

Dikke rug. Ik ben ervan overtuigd dat als jij zo doorgaat je een dikke kanshebber bent om in de top3 te eindigen volgen jaar op de contest.
 
Je eb wel een dikke kop gekregen mossel! Maar erg brutale progressie! Ik vind met name mooi hoe je lats zijn getekend, met die deuken aan beide kanten, erg mooi!
 
lekkere training, hoezo zo vroeg?
 
lekker sick die squats ;)
 
Je eb wel een dikke kop gekregen mossel!!

Teken van een goede bulk. :)
Afin, wat wil je. Een dikke kop en ziekelijke progressie ( ala onze mossel)

Of zeg je nee, ik wil een ectoface en 10jaar wachten tot er 10kilo bij is...

---------- Toegevoegd om 15:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:23 ----------

lekkere training, hoezo zo vroeg?

Haha, als ik vroeger dan 12u train, dan is het net een kippenhok in de gym. Allemaal Milfs die hun heupen en billen komen ''trainen'' onder het genot van een bak koffie... om half 12 zijn ze weg. De kids ophalen op school.


Mos heeft daar geen last van denk in zo'n hardcore gym.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven