AndroidHealthClinic

LUCTOR ET EMERGO (log sergeant Mossad)

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Zelfs als je stil ligt in je bed?! :eek:
Sommige dingen helpen wel een beetje, maar het is meer een geval van:
SUCK IT UP, AND STOP WHINING!:D

:jk: Bro. ;)
Beterschap...
 
Pijnstillers tegen de spierpijn, man spierpijn is het beste gevoel wat er is na klaarkomen.
 
Ik heb ook dikke pijn in me glute's hams en kuiten.
Thanks god for this gift!
 
Pijnstillers tegen de spierpijn, man spierpijn is het beste gevoel wat er is na klaarkomen.

Ben jaloers, geniet ervan.

+10
zalig niet meer kunnen lopen van de pijn, give it too me!

Ik heb ook dikke pijn in me glute's hams en kuiten.
Thanks god for this gift!
Misschien ervaart iedreen het anders, of hebben jullie nog nooit echt hard getraind:D, en daar spierpijn aan overgehouden, maar ik vind héél veel gevoelens véél lekkerder dan spierpijn!!! :eek:
Vroeger, in m'n jeugd... heb ik er zelfs wel eens koorts van gehad... :(
Maar sinds het fitness tijdperk is aangebroken, is de spierpijn inderdaad wel lekker. ;)
Ik denk dat Sarge eindelijk eens flink heeft doorgepakt! :D
 
Spierpijn is verschrikkelijk.
 
'Come on bring it, i'll eat it!!!'
 
lol gasten ik kon niet pitten.... i also love the pain maar dit is heavy shit.:eek:
Iedereen die nooit adductie doet wil ik adviseren dat apparaat te pakken
Full stack van 70/80 kg te pakken 4 sets x20 hh met static holds.


:)
 
lol gasten ik kon niet pitten.... i also love the pain maar dit is heavy shit.:eek:
Iedereen die nooit adductie doet wil ik adviseren dat apparaat te pakken
Full stack van 70/80 kg te pakken 4 sets x20 hh met static holds.


:)

Zal best, maar major boring shit.
 
+ 1 het staat in dat westside schema volgens mij is het ondersteunende oefening voor de squat of DL?
Het is een damesoefeningetje om slappe kwabbetjes van de benen weg te werken! :D
 
Het is een damesoefeningetje om slappe kwabbetjes van de benen weg te werken! :D

Dat is wat al die suffe huisvrouwen in een healthcentre denken ja - stiekem krijg je er dikke poten van! :D
 
+ 1 het staat in dat westside schema volgens mij is het ondersteunende oefening voor de squat of DL?

Prima oefening om liesproblemen te voorkomen, behalve als je overdrijft natuurlijk.
 
Dat is wat al die suffe huisvrouwen in een healthcentre denken ja - stiekem krijg je er dikke poten van! :D
Je ziet mij toch niet voor een suffe huisvrouw aan éh..? :D
 
Prima oefening om liesproblemen te voorkomen, behalve als je overdrijft natuurlijk.

Thanks, ja next time less weight ,minder HH en zeker geen static holds:o
Ik vind het ook een goede oefening blijkbaar train je die spieren weinig met de huidige oefeningen. Volgende schema komt die er weer in.......
 
Ik dacht jij bent wel lekker masochistisch :D Misschien ook eens proberen ...
 
Spierpijn in lichte mate is zalig.
Spierpijn in zware mate is klote.
Sterkte! :D
 
Zo'n adductie machine ding in een westside schema? Ik zie Jim Wendler al op zo'n ding zitten. :roflol:
Geloof er niks van. ;)
 
Zo'n adductie machine ding in een westside schema? Ik zie Jim Wendler al op zo'n ding zitten. :roflol:
Geloof er niks van. ;)
:roflol: Ik heb ook niet het idee dat Jim in dat soort oefeningen gelooft! :D
Jim houd meer van bewegingen die "carry over" hebben op bewegingen die er wel toe doen! ;)
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven