AndroidHealthClinic

LUCTOR ET EMERGO (log sergeant Mossad)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
aw...deloads zuigen echt zwaar lijkt me :D
zwemmen is wel een goede workout hoor...hoewel schoolslag wat minder is
 
Naar voren KIJKEN - ik maakte een typo en heb dat later ook neergezet dat ik het verkeerd had getypt.

Ik kijk altijd naar achter. Maar goeie tip verder.




Oja Xtra : respect voor je monsterlijk saaie deload, ik zou het niet kunnen. :o
 
Ik kijk altijd naar achter. Maar goeie tip verder.




Oja Xtra : respect voor je monsterlijk saaie deload, ik zou het niet kunnen. :o
waar DW op doelt is het Mark Rippetoe filmpje waarin hij zegt dat je met een squat je borst vooruit moet hebben en naar beneden moet kijken.
 
Thanks mannen:thumbs:

wat een k*ttraining :D Deload zuigt hahahaha

Eerlijk gezegd vind ik het eigenlijk wel prettig om even het lichaam rust te geven. Merk dat het goed is en kan je eens een praatje maken tijdens je training met wat andere trainees. Zie het maar als trainingsvakantie:o

zwemmen is wel een goede workout hoor...hoewel schoolslag wat minder is

Daarom deed ik ook schoolslag slimmerd (deload)en met een goede intensiteit kan schoolslag ook perfect zijn.
 
ik moet zeggen dat zwemmen een heerlijke manier van deload-training is
 
Zwemmen is heerlijk inderdaad!


Back on track na een weekje deload--> UB1;

Bench press
12x60
10x80
8x100
8x100

Lat pull down
10x70
10x80
10x80
10x80

Bor
12x60
10x80
8x100
8x100

Chest dips (B.W 112KG)
4 sets van 10 hh

Side raises
12x12
10x14
10x15
8x16

achterkant schouder met dumbbells
3x15hhx13kg

Barbell curl
2x10x40
8x50

Commentaar; Het voelde ontzettend zwaar aan na een week deload. Leek net of ik er opnieuw in moest komen en heel lang niet had getraind. Morgen staat lowerbody op het programma.

Fijne avond toppers
 
lekkere UB training man! ik zit ook stiekem aan ub/lb te denken voor over een maandje of twee...

ga zo door bro
 
toch serieuze gewichten 100 op bench en bor's en 16kg side raises.

op welke schema zit je nu? ub/lb? voor hoeveel weken?
 
lekkere UB training man! ik zit ook stiekem aan ub/lb te denken voor over een maandje of twee...ga zo door bro

Thanks:cool:. Het is leuk om te varieren zo`n schema. Wat mij erg goed is bevallen is dat je benen goed vooruit gaan doordat je ze 2x per week goed traint. Merk dat het niet erg effectief is voor je biceps/triceps.

toch serieuze gewichten 100 op bench en bor's en 16kg side raises. op welke schema zit je nu? ub/lb? voor hoeveel weken?

Thanks Loo, ging allemaal behoorlijk pittig. Ik zit nu op UB/LB in de 5 e week. Ga dit nog 3 weken volgen dan heb ik het precies 8 weken gedaan.Over andehalve week ga ik op vakantie maar op mijn vakantieadres kan ik gewoon lekker doortrainen. Moet alleen ff kijken hoe ik dat met voeding ga doen. Het appartement ligt aan het strand en ik heb een koelkast en vriezer daar. Alleen nog geen magnetron ik overweeg om die ff te kopen. Dus kan zo even naar boven lopen om te gaan eten als ik op het strand lig. Dat gaat toch wat makkelijker met diepvriesgroenten te ontdooien en dingen op te warmen. Dat scheelt een hoop kookwerk. Ik hoop eigenlijk dat ze in Spanje ook magere kwark verkopen en dat soort shit weet iemand dat? Ik wil toch proberen om minimaal 5 maaltijden dan maar iets groter naar binnen te gooien als ik daar ben. S`avonds ga ik altijd uit eten --> meestal eet ik vis. Ik heb ook nog geen blender daar die ga ik ook meenemen zodat ik shakes kan maken na de training en eventueel havermout,banaan,whey shakes. Sommige mensen vinden het misschien vreemd dat als je op vakantie bent dat je er mee bezig bent. Maar voor mij is trainen en goed op je eten letten als trainee(BB-er)ontspanning en inmiddels een uit de hand gelopen hobby.
 
Gewoon een beetje creatief zijn met je voeding, je komt heus wel aardig aan je eiwitten ondanks weinig faciliteiten.
Maar belangrijker nog; zet ff de handrem erop bro, het is vakantie doe ff relaxed man.
Je hoeft niet monster katabool te leven, maar ff totaal ontspannen en wat minder op je voeding en trainen letten zal je juist goed doen...

hardcore beest!
 
Gewoon een beetje creatief zijn met je voeding, je komt heus wel aardig aan je eiwitten ondanks weinig faciliteiten.
Maar belangrijker nog; zet ff de handrem erop bro, het is vakantie doe ff relaxed man.
Je hoeft niet monster katabool te leven, maar ff totaal ontspannen en wat minder op je voeding en trainen letten zal je juist goed doen...

hardcore beest!


Je hebt eigenlijk wel gelijk. Ik ben alleen bang om massa te verliezen om dat ik nu natuurlijk enige tijd pas naturel ben en het belangrijk is om goed te blijven eten wil je de gegainde massa echt houden?
 
dude, ga lekker genieten op vakantie man! Ff helemaal niks zal je goed doen!

Gewoon ontspannen, er is meer dan trainen en eten.
 
Geniet van je vakantie beest..ghehe..ik zie het al voor me.. The xtralarge naar het strand.. allemaal spaanse supahdudes..oooh hoe krijg ik van die grote armen en zo'n borst oooh ik wil dat ook.

Eet gewoon lekker..train lekker..maar geniet van vooral van het lekkere weer .. de drankjes en de vrouwtjes
 
hard gewerkt Moz, vergeet je niet te genoeten op je vakantie?

Je bent één van de meest dedicated bb-ers hier, en dat is een goeie zaak, maar er is ook tijd voor ontspanning en rust heh? ;)
 
De vorige deload (voor die van vorige week), ging je ook naar de Mac etc. Waarom dan ook niet zo'n zelfde deload houden op vakantie?
Je kunt natuurlijk altijd een pot amino's in je bagage stoppen, voor het behoud van je spiermassa / spierafbraak tegen te gaan...
 
Brute training gisteren, flinke gewichten op die bench & bor!

Prettige vakantie XL!
 
Ik denk dat het juist goed is om af en toe je voeding ff helemaal om te gooien, junkfood en shit + op andere tijden eten.
Zo "shock" je je stofwisseling weer en geef je een nieuwe impuls.

(deze uitspraak is overigens nergens op gebaseerd, maar zo praat je een vakantie goed ;) )
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven