critmonster
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 449
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Naar voren KIJKEN - ik maakte een typo en heb dat later ook neergezet dat ik het verkeerd had getypt.

waar DW op doelt is het Mark Rippetoe filmpje waarin hij zegt dat je met een squat je borst vooruit moet hebben en naar beneden moet kijken.Ik kijk altijd naar achter. Maar goeie tip verder.
Oja Xtra : respect voor je monsterlijk saaie deload, ik zou het niet kunnen.![]()

zwemmen is wel een goede workout hoor...hoewel schoolslag wat minder is
ik moet zeggen dat zwemmen een heerlijke manier van deload-training is
lekkere UB training man! ik zit ook stiekem aan ub/lb te denken voor over een maandje of twee...ga zo door bro
. Het is leuk om te varieren zo`n schema. Wat mij erg goed is bevallen is dat je benen goed vooruit gaan doordat je ze 2x per week goed traint. Merk dat het niet erg effectief is voor je biceps/triceps.toch serieuze gewichten 100 op bench en bor's en 16kg side raises. op welke schema zit je nu? ub/lb? voor hoeveel weken?
Gewoon een beetje creatief zijn met je voeding, je komt heus wel aardig aan je eiwitten ondanks weinig faciliteiten.
Maar belangrijker nog; zet ff de handrem erop bro, het is vakantie doe ff relaxed man.
Je hoeft niet monster katabool te leven, maar ff totaal ontspannen en wat minder op je voeding en trainen letten zal je juist goed doen...
hardcore beest!