Fitness Seller

LUCTOR ET EMERGO (log sergeant Mossad)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
  • Like
Waarderingen: Loo
Xtra is ook een glutey fan(billenman)....dit heb ik thuis rondlopen zelfde billen maar dan minder lang die lengte bij de volleyballers vind ik maar niks maar die billen mmmmmm


zalmgehakt%2520001.jpg


Wat je vaak ziet bij vrouwen met imitatieborsten dat ze geen glutey hebben dat is zo lelijk. Elke vrouw moet verplicht fullsquaten en lunges uitvoeren hehehehee. Even eten en staks naar de gym knallen heb er zin in...
 
Xtra is ook een glutey fan(billenman)....dit heb ik thuis rondlopen zelfde billen maar dan minder lang die lengte bij de volleyballers vind ik maar niks maar die billen mmmmmm

Sneaky pics Sarge. Hehehe
 
Sarge, die foto is niet uit te vergroten, en mijn leesbril ligt nog op mijn werk!!!
 
Graag foto in grotere formaat, danku. :)
 
Heb je al een foto met je rippe betonblokken al gepost?
 
Je zegt trouwens dat je jarenlange ervaring met vechtsport hebt, wat precies? Doe je dat nog steed? Niveau?
 
Ik geloof dat je het niet helemaal snapt mosselmans...
 
Ik leg het nog een keertje uit voor de zekerheid;

post die foto van die blauwe billetjes nog eens een keer in groter formaat XL!
:thumbs:

:roflol:
 
Je zegt trouwens dat je jarenlange ervaring met vechtsport hebt, wat precies? Doe je dat nog steed? Niveau?

kickboks.
maar inderdaad Sarge, ik wil er ook graag meer over weten.


en die foto mag inderdaad wat groter, ik ga je logje vanaf nu nog meer bezoeken;)
 
:roflol: thanks mannen. Ik heb het geprobeerd net in de keuken maar ze wilde niet....:(


Training maandag
Cijfer ; 8,0
Tijd 65 minuten

Borst/Biceps/Buik

Incline bench press
5x5x100

Flat bench press
5x5x100

Cable fly`s
3x12x35

Barbell curl
2x12x45
1x8x55

Incline prone curl
3x12x12

Hanging straigt leg raises
3x12

Weighted rope crunches
3x tot failure.......

Heel hoog tempo getraind erg lekker was er erg tevreden over. Nu elke week een beetje proberen progressief te laden vandaar rustig +- 75%1rm begonnen op de compounds. Ga het bijhouden in excel.

Nu goede voeding naar binnen werken over en sluiten beeste morgen benendag.
 
Netjes man.
 
Laatst bewerkt:
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven