XXL Nutrition

luie ecto's log

Shiiiit, klinkt echt niet cool! Respect voor de kouwe kalkoen. Hoop zelf nooit aan de drugs te raken. Alcohol ben ik al flink in gaan minderen sinds ik structureel zware shit optil.

Jeezz nou respect dat je vandaar uit nu bent waar je bent!

:bow:
Respect idd voor het stoppen met de koude kalkoen!
Zelf wel een tijd gerookt, maar ben eigenlijk 'per ongeluk' gestopt (rookte steeds minder totdat ik niet meer kon herinneren wanneer de laatste sigaret was).

• Topic Starter Topic Starter
Rackpull
8x 60 kg
3 x 100 kg
3x 100 kg
3x 100 kg grip kwijt, zweet me de pokke hier

seatend shoulderpress dumbblles
3x25 kg
3x25 kg
3x 25kg

bentover row
3x60 kg
3x60 kg
3x60 kg

WAT IS HET HIER WARM!! pfffff

upright row high speed row
3x20 kg
3x20
3x20

incline bench press
3x60 kg
3x60 kg
3x60kg

dips slow
3x bw
3xbw
3xbw

zow, zweet van me harses!!

temp estimated 25 degrees celsius
trainings speed 40 minuten

Is er een reden waarom je de gewichten niet verhoogt met de setjes?

Verder ziet het er weer netjes uit voor een high-temperature-training! :thumb:

Is er een reden waarom je de gewichten niet verhoogt met de setjes?

Verder ziet het er weer netjes uit voor een high-temperature-training! :thumb:

Ja die is er: high temp, vermoeidheid en moedwillig spelen met repranges. Met name dat laatste wil ik gebruiken om de spieren te prikkelen. 100 kg deed ik paar trainingen terug nog maar 1x nu al 3x3. Wil wel wat meer liften voor ik de "de-load" fase van dit in ga, die ga ik houden als ik binnenkort weer niet in kilo's workload vooruit ga.

Ja die is er: high temp, vermoeidheid en moedwillig spelen met repranges. Met name dat laatste wil ik gebruiken om de spieren te prikkelen. 100 kg deed ik paar trainingen terug nog maar 1x nu al 3x3. Wil wel wat meer liften voor ik de "de-load" fase van dit in ga, die ga ik houden als ik binnenkort weer niet in kilo's workload vooruit ga.

Goede reden! (afgezien van de vermoeidheid :P)
Zolang er over nagedacht is dan is het goed om een bepaalde manier van aanpakken te hanteren.

hey! gisteren rond half twee naar bed gegaan...terras was fijn

Lekker luieren in me bedje en rustig wakker geworden....NOT

START...TO....RUN!!!!!!

hop hop ,gezicht wassen tanden poetsen aankleden.

een twee een twee...hup hup hup...kreukels in me arm van het slapen, letterlijk...les 4 van geile Evy van start to run..batterij leeg:(

Uit me hoofd gelopen wat ik de laatste keer met les 4 heb gedaan, maar tikkie harder.

Temp buiten: 23 graden en zonnig, schaduw op mijn route: geen (industrie gebied)

nu rijst ontbijt met vis

morge rob

eet smakelijk!

brrrr koolvis en rijst..bring back memories..blehgggg maar hoop voor jou dat het gesmaakt heeft..hahaha

Zowel warm als koud geen enkel bezwaar... ;)

Boxsquat

8x90
8x100
8x110
4x120 /!\

Benchpress flatbench
4x70
4x70
4x70
4x70
4x60 <<ik begin nu een beetje pissig te worden, als ik ergens niet tegen kan....

Dumblle fly fletbench
8x 15
8x 20
7x 20 godverd...die laatste (nummer 8) die zakte dus bijna boven in heel rustig weer naar beneden. Maar wel progressie tov vorige training.

side raise
8x10
8x10
8x12,5 ah kijk..das al weer beter

pull up wide grip
4xbw :(
4xbw
4xbw :)
4xbw

barbelcurl (in squatrek anders ben je niet superdude)
8x25
8x25

temp 22-24 gr celcius
mood had er zin in, alleen dan is het teleurstellend als je sommige reps net niet haalt.

lichte progressie, dus eigenlijk mag ik niet klagen.

Netjes! Doe het je niet na vandaag...

nou niks te klagen d8 ik zo als ik je training zie..en ja die laatste reps die dan af en toe net niet gaan is idd k*t maar ach..betekend dat je alles geeft toch.. en ik doe eerste brinte in een kommetje dan 1 schepje whey er door heen en dan water er door roeren en dan pas opwarmen miss heel omslachtig..maar ik haat het als er iets van een korreltje brokken etc in zit..

eet nu weer voor het eerst brinta met whey...de koolvis vond ik een stuk aangenamer dan dit

lekker man brinta met whey....alleen jammer dat er niet veel brinta meer in mag nu bij mij :(

lekkere trainingen rob, die rackpull ga ik ook is proberen:)

grt.

Terug
Naar boven