AndroidHealthClinic

luie ecto's log

• Topic Starter Topic Starter
lekker man brinta met whey....alleen jammer dat er niet veel brinta meer in mag nu bij mij :(

lekkere trainingen rob, die rackpull ga ik ook is proberen:)

grt.

vandaag de brinta koud op gedronken, veeeeel beter:)

rackpull is ook leuk om te doen, ik zat juist weer bij die tbar row te kijken die jij deed. Die heb ik al heel lang niet meer gedaan. Ik heb thuis alleen geen mogelijkheid om de bar tegen aan te steunen.

---------- Toegevoegd om 09:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:31 ----------

nou niks te klagen d8 ik zo als ik je training zie..en ja die laatste reps die dan af en toe net niet gaan is idd k*t maar ach..betekend dat je alles geeft toch.. en ik doe eerste brinte in een kommetje dan 1 schepje whey er door heen en dan water er door roeren en dan pas opwarmen miss heel omslachtig..maar ik haat het als er iets van een korreltje brokken etc in zit..

Ja die laatste reps... ik kan er echt boos om worden haha. Ik heb wel enorrrrrrmmmm spierpijn van eht squatten. me benen voelen aan als pap.

Damn, deze log ga ik ook volgen! Goe bezig EctoRob! Leuk om te lezen dat onze Evy ook bij jullie de mood in het lopen houdt!

*zucht* jij bent geen ecto

• Topic Starter Topic Starter
zo, weer terug van hardlopen. Gaat me steeds beter af. Alleen wat raars mee gemaakt. Me vriendin was mee op dr skeelers en reed voor me uit. Me buurjongen (paar deuren verder) kwam er aan rijden met de auto, parkeert midden op straat en loopt op haar af. Intussen kwam ik aanlopen en zegt ie: nee ik moet die vrouw daar hebben. Dus ik zeg wat dan?? zegt ie nee ik moet die vrouw hebben. dus hij loopt op me vriendin af: hey, heb jij laatst met de auto met mij een ongeluk gehad. Dus ik voeg me bij het gesprek. wij zeggen allebei, nee want...ze heeft a geen rijbewijs en b kan niet rijden. Keek ie mij vaag aan van...jaaa geen rijbewijs. ik zeg jongen, ze heb geen ongeluk gehad. ow oww nou ja. stapt in sprint weg met de auto. Komt ie weer anrijden..toet toet, sorry je bent gewoon me buurman.:S

vraag me dus af wat ie had gedaan als me meissie alleen was. hij zag eruit alsof ie wou slaan. en dat gaat mooi niet door

Maf zeg...

Wel lekker dat het hardlopen steeds lekkerder gaat! :thumb:

Goed bezig Rob. Hardlopen en trainen=Top.:)

zo, weer terug van hardlopen. Gaat me steeds beter af. Alleen wat raars mee gemaakt. Me vriendin was mee op dr skeelers en reed voor me uit. Me buurjongen (paar deuren verder) kwam er aan rijden met de auto, parkeert midden op straat en loopt op haar af. Intussen kwam ik aanlopen en zegt ie: nee ik moet die vrouw daar hebben. Dus ik zeg wat dan?? zegt ie nee ik moet die vrouw hebben. dus hij loopt op me vriendin af: hey, heb jij laatst met de auto met mij een ongeluk gehad. Dus ik voeg me bij het gesprek. wij zeggen allebei, nee want...ze heeft a geen rijbewijs en b kan niet rijden. Keek ie mij vaag aan van...jaaa geen rijbewijs. ik zeg jongen, ze heb geen ongeluk gehad. ow oww nou ja. stapt in sprint weg met de auto. Komt ie weer anrijden..toet toet, sorry je bent gewoon me buurman.:S

vraag me dus af wat ie had gedaan als me meissie alleen was. hij zag eruit alsof ie wou slaan. en dat gaat mooi niet door
Gewoon ff met de hondjes langs lopen volgende keer gnagna.

Wat een vaag verhaal..kneus zeg..

Volgende keer fietsketting in je broek als je op pad gaat.

Wel vet om zo je cardio te doen trouwens, skatende vriendinkont voor je neus :D

Terug
Naar boven