- Waardering
- 964
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 85kg
Dat mensen niet denken dat ik lul of een excuus verzin om niet te squatten of zwaar te squatten.
Ik had altijd mooie slanke enkels, lijk wel een wijf nu ik dat zeg
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Weet ik moet me teennagels knippen en heb een Tan nodig.
En dat is de kant van de klap, het is heel lang geleden gebeurd, 20 jaar terug en mijn phone kan niet goed dat litteken pakken op 1 of andere manier, kleur klopt ook niks van, maar het litteken loopt helemaal tot beneden aan mijn voet, de grote plek daar ging de versnellingspook in en aan de andere kant ramde de auto mij.
De shit zit dus binnen in want het is een grote kluwe van botweefsel en splinterstukken die ook te voelen zijn als je erover wrijft dan voel je stukken uitsteken.
Het is altijd twee keer zo dik als me andere enkel en scheen en het is een paar cm korter.
Maar de beentjes worden getraind.
Dus mensen rij voorzichtig met je motor of scooter
O.T want ik zit hier nu veels teveel, sorry TS!!
Ik had altijd mooie slanke enkels, lijk wel een wijf nu ik dat zeg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Weet ik moet me teennagels knippen en heb een Tan nodig.
En dat is de kant van de klap, het is heel lang geleden gebeurd, 20 jaar terug en mijn phone kan niet goed dat litteken pakken op 1 of andere manier, kleur klopt ook niks van, maar het litteken loopt helemaal tot beneden aan mijn voet, de grote plek daar ging de versnellingspook in en aan de andere kant ramde de auto mij.
De shit zit dus binnen in want het is een grote kluwe van botweefsel en splinterstukken die ook te voelen zijn als je erover wrijft dan voel je stukken uitsteken.
Het is altijd twee keer zo dik als me andere enkel en scheen en het is een paar cm korter.
Maar de beentjes worden getraind.
Dus mensen rij voorzichtig met je motor of scooter

O.T want ik zit hier nu veels teveel, sorry TS!!

Over een maand of 2 wel weer, maar eerst rustig opbouwen.