Fitness Seller

Macrofitten naar droge 90KG

Misschien MP tijdje vervangen voor DB press, of MP als eerste oefening en reps lager. Wel goeie training verder:)

Prima begin voor een cut inderdaad :) ben benieuwd wat straks het resultaat is.

Al eens geprorbeerd een stapje terug te nemen bij je OHP? Wil het niet meteen een "deload" noemen, maar wie weet werkt het. En bij mij heeft het breder staan geholpen voor meer stabilisatie en het makkelijker kunnen pressen. Stond eerst bijna met m'n hakken tegen elkaar, nu 1,5xschouderbreedte.

• Topic Starter Topic Starter
Misschien MP tijdje vervangen voor DB press, of MP als eerste oefening en reps lager. Wel goeie training verder:)
Thanks!

Ja vervangen kan. Maar dat wil ik tijdens mijn cut liever even niet doen.
Moet dan nl weer gaan zoeken naar welke gewichten ik kan pakken etc.
MP als eerste oefening bedoel je echt voor borst helemaal?
Denk dat bench press dat niet leuk gaat vinden:p Maar kan het in ieder geval een keer proberen!

Prima begin voor een cut inderdaad :) ben benieuwd wat straks het resultaat is.

Al eens geprorbeerd een stapje terug te nemen bij je OHP? Wil het niet meteen een "deload" noemen, maar wie weet werkt het. En bij mij heeft het breder staan geholpen voor meer stabilisatie en het makkelijker kunnen pressen. Stond eerst bijna met m'n hakken tegen elkaar, nu 1,5xschouderbreedte.

Thank you!
Anders ik wel, eerste cut! Ik sta zelf ook altijd iets wijder dan schouderbreedte en grip ook iets wijder dat dat zal het probleem niet zijn denk ik.
Lichter pakken is niet eens zo'n heel gek idee.
Al zou ik het dan alleen bij MP gaan doen en niet bij bench, dus weet niet of dat dan veel effect gaat hebben. Zal het volgende week een keer proberen want dit heeft ook geen zin zo.

Sws 4 Juli turkije AYCE een goede week deloaden. Misschien doet dat wel wonderen :cool:

MP als eerste oefening bedoel je echt voor borst helemaal?
Denk dat bench press dat niet leuk gaat vinden:p Maar kan het in ieder geval een keer proberen!

ja dat bedoel ik, klopt gaat bp niet leuk vinden,maar even je ego aan de kant zetten en bp daarna wat lichter pakken:)

352jkva.jpg

Food van gisteren.
Gisteren rustdag en uit eten geweest, 2e date.
Gelukkig van tevoren rekening mee gehouden.
Schade is behoorlijk beperkt gebleven zo te zien!

Had carpaccio als voorgerecht. Goed veel beef zat alleen niet belachelijk veel smaak aan.
Was ook met balsamicodressing en heb liever altijd met "witte" romige dressing.
Toen lekker uurtje gewacht met hoofdgerecht bestellen.
Gekozen voor de kipsaté met friet, had ik het meeste zin in.
Jammer genoeg vond ik de friet echt niet lekker.
Was zo zoet, leek wel zoete aardappel en daar moest ik de laatste keer echt bijna van kotsen toen ik daar friet van probeerde te maken.:mad:
De saté was opzich prima maar niks bijzonders.
Besloten om daarna even naar een goede ijszaak te lopen en daar ijs te gaan eten.
Had een bol malaga ijsdrool: en aardbei op een hoorntje.
Was ook zeer goed te doen!
Zouden de kcals een beetje kloppen?
Vind de vetten ook echt bizar laag voor een dag met uit eten gaan maar bewust geen vet bij kip met rijst gedaan.

Prima gedaan voor zo een dag toch :D
Je satesaus macro's kloppen alleen niet, zal al wat vet schelen.

Prima gedaan voor zo een dag toch :D
Je satesaus macro's kloppen alleen niet, zal al wat vet schelen.
Ja dat dacht ik ook:cool:
Vond macros ijs ook meevallen daarom maar 2 bollen aardbei geteld.

Met die saté kom ik dus ook aan m'n vetdoelstelling.
Nice!

Binnenkort verliefde boy en dan is het gedaan met de gains...

Just kidding

Verdorie staat er toch al goed bij met je abs ik heb die krengen nog nooit gehad

Binnenkort verliefde boy en dan is het gedaan met de gains...

Just kidding

Verdorie staat er toch al goed bij met je abs ik heb die krengen nog nooit gehad

Haha ain't gonna happen. Zij doet werksets met 70kg squat en begint met 12 reps.
Heb haar al uitgedaagd door te zeggen dat ze nooit dichter bij mijn squat weight in de buurt gaat komen dus nu moet ik zelf nog aan de bak ook:roflol:

Zichtbare abs heb ik de laatste 4 jaar toch wel gehad eigenlijk.
Ook altijd wel tussen 11 en 15/16% gestaan en altijd abs meegepakt.
Misschien bij jou nog eigenwijs buikvet dat met cutten langsaam weg gaat?

14% denk ik

Thanks voor inschatten.
Nog best hoog..
Maar kan wel kloppen gezien je abs alleen ziet bij juiste lichtinval en taille nog 88,5cm is.
Terwijl ik met calliper echt maar max 12% eruit krijg als ik goed meet abs only en dan is het op chest en quads ook nog een stuk lager.

Training gisteren ging lekker voor derde dag 4e dag cut!
Flink hard en snel getraind want had maar 50 minuten tot de gym sloot.
Toch alles kunnen doen en met zwaardere gewichten.

Hack squat
35x12 40x11 40x11 Damn voelde hem zo goed branden in heel mijn benen, stond gewoon te trillen.

Deadlift
100x8 100x8 100x8 Redelijk... Voelde nog licht aan maar barbell gleed uit mijn handen.
Volgende keer met straps.

leg extension
97,5x12 97,5x12 97,5x12 Bam zit op de max van het toestel!
Wil ook niet echt hoger gaan dan 12x. Wat denken jullie van 1 legged leg extension?
Slechter voor je knie ofzo?

Leg curl
75x12 72,5x12 70x12 Flink geknald slight increase:cool:

Calf raise
40x20 100x15 hoog uitduwen 100x11 90x12 80x12 40x13 erachteraan
Deze keer gefocust op perfecte uitvoering. Jammer dat ik daar pas deze week in de cut aan begonnen ben...
Duwde hem nooit hoog uit maar nu wel. Wel stap terug in gewicht maar maakt niet uit.
Brandde heel goed!

Geen tijd voor seated calf.

Barbell ab Rollout
12 12 15
Zelfs hier kracht voor over.
Onderrug deed ook niet moeilijk en is echt een wereld van verschil.
Volgende keer doe ik misschien wel 4 setjes. Echte goede burn ook weer.

Geef deze training een 9 omdat ik in de cut zit en gewoon nog steeds gewichten heb kunnen raisen met goede uitvoering!
Ook flink gezweten ondanks airco. Lekker!
Misschien post ik later nog voeding if interesse.

Leg extension kan prima met 1 been.. Bij ons gaat de machine ook maar tot "97,5".

Goeie training man, gewoon kneesleeves gebruiken als je wel last van knie krijgt.

Leg extension kan prima met 1 been.. Bij ons gaat de machine ook maar tot "97,5".
Top ga ik dat proberen!

Goeie training man, gewoon kneesleeves gebruiken als je wel last van knie krijgt.

Thanks! Ja zal dat overwegen maar vind mezelf dan zo op een powerlifter lijken :roflol:
Heb al een belt gekocht maar nog nooit gebruikt.
Blijf altijd de gedachte houden dat core en spieren rondom knie ook getraind moeten worden..

Druk met schrijven scriptie, moet af voor maandag 9.00 dus even snelle log! Vrijdag weer top training gehad. Ondanks cut toch overal gewichten geüpt bijna. Deze keer incline bench press na dumbell press gedaan. Dumbell press kon ik een stuk meer volume aan en incline ging ook prima. Ga deze volgorde aanhouden.

Upper VR:
DB Bench
34x12 34x10 30x12

Pull-up
10 10 7 best lekker

Incline bench press
70x8 70x7 65x7 prima volume

Cable Row
80x12 80x9 70x12 lekker zwaar:cool:

Tricep dips
15 12 9 flink meer dips. Laatste set was het ineens klaar. Zou lichtere gewicht door cut nu al vruchten afwerpen? :D

Barbell Curl
30x15 30x12 30x10
Toch iedere set net wat meer reps erbij. Zit te schommelen tussen 10/15. Denk dat ik voortaan 10/12 aanhou

Bench incline Side raise
7x10 7x10 6x12

Vind het volume voor schouders toch wel weinig nog evenals triceps voor mij gevoel. Ga hier de volgende bulk weer meer sets/ oefeningen aan toevoegen. Denk dat ik daar nog beter op ga:flexbiceps:

Verder gisteren lunch afgeslagen (kibbeling, hamburgers, fruitsalade etc) voor rijst met gekookte kip en olijfolie om vervolgens een stuk slagroomtaart af te slaan... Wist dat er savonds een BBQ aan kwam. Schade enigszins weten te beperken. Bleef in eerste instantie bij 2 stukken vlees totdat :joint:.... Maargoed geen bier op.

Uiteindelijk zat ik over de hele dag rond de 31/3200 kcals wat maar net boven mijn onderhoud is.
Vandaag doe ik wel even strict qua kcals. Training van maandag ga ik skippen, zondag en maandag ook werken. Als die scriptie weer ingeleverd is weer superhard knallen!

Gewoon proberen spiermassa op te bouwen in een kcal tekort. Wie weet lukt mij het wel :D

@Kurzel wilde eig nog die weighed pullups doen maar we hebben in onze gym alleen kettleballs en een soort "ballen" die bijna net zo klein zijn als kettleballs.. Donderde de hele tijd uit mn voeten, was het zat toen dus maar gewone bodyweight pullups gedaan.

Geen belt hier voor gewicht aan te hangen helaas..

@Kurzel wilde eig nog die weighed pullups doen maar we hebben in onze gym alleen kettleballs en een soort "ballen" die bijna net zo klein zijn als kettleballs.. Donderde de hele tijd uit mn voeten, was het zat toen dus maar gewone bodyweight pullups gedaan.

Ook niet zo'n ketting?

Balen..

Terug
Naar boven