- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ben benieuwd wat straks het resultaat is.Thanks!Misschien MP tijdje vervangen voor DB press, of MP als eerste oefening en reps lager. Wel goeie training verder![]()
Maar kan het in ieder geval een keer proberen!Prima begin voor een cut inderdaadben benieuwd wat straks het resultaat is.
Al eens geprorbeerd een stapje terug te nemen bij je OHP? Wil het niet meteen een "deload" noemen, maar wie weet werkt het. En bij mij heeft het breder staan geholpen voor meer stabilisatie en het makkelijker kunnen pressen. Stond eerst bijna met m'n hakken tegen elkaar, nu 1,5xschouderbreedte.

MP als eerste oefening bedoel je echt voor borst helemaal?
Denk dat bench press dat niet leuk gaat vindenMaar kan het in ieder geval een keer proberen!

maar even je ego aan de kant zetten en bp daarna wat lichter pakken![]()

en aardbei op een hoorntje. Ja dat dacht ik ookPrima gedaan voor zo een dag toch
Je satesaus macro's kloppen alleen niet, zal al wat vet schelen.

Binnenkort verliefde boy en dan is het gedaan met de gains...
Just kidding
Verdorie staat er toch al goed bij met je abs ik heb die krengen nog nooit gehad

Thanks voor inschatten.

Top ga ik dat proberen!Leg extension kan prima met 1 been.. Bij ons gaat de machine ook maar tot "97,5".
Goeie training man, gewoon kneesleeves gebruiken als je wel last van knie krijgt.

.... Maargoed geen bier op.
Ook niet zo'n ketting?@Kurzel wilde eig nog die weighed pullups doen maar we hebben in onze gym alleen kettleballs en een soort "ballen" die bijna net zo klein zijn als kettleballs.. Donderde de hele tijd uit mn voeten, was het zat toen dus maar gewone bodyweight pullups gedaan.
Geen belt hier voor gewicht aan te hangen helaas..
Nee.. Skirre Basic Fit snapt niet wat BB'ers nodig hebben

Balen..@Kurzel wilde eig nog die weighed pullups doen maar we hebben in onze gym alleen kettleballs en een soort "ballen" die bijna net zo klein zijn als kettleballs.. Donderde de hele tijd uit mn voeten, was het zat toen dus maar gewone bodyweight pullups gedaan.
Geen belt hier voor gewicht aan te hangen helaas..