AndroidHealthClinic

Macrofitten naar droge 90KG

• Topic Starter Topic Starter
Vanochtend gewogen op 88,6 dus tevreden!
Tot nu toe gemiddeld 500 gram per week erbij.
Gisteren zat ik uiteindelijk 2400kcal en 250kcal verbrand dus was rond onderhoud.

Ben tot best laat in de avond bezig geweest met mijn scriptie dus weer slaap tekort.
Vandaag maar ff inhalen. Had ook totaal geen zin in meals preppen dus vandaag heel de dag shakes met oats en boterham pindakaas.
Ook wel eens lekker om een dag niet heel de tijd eten te hoeven weglepelen.
Heb trouwens sinds kort heb ik de Pindakaas van Myprotein,smaakt prima:D
Toch wel fijn idee dat dat puur pinda is.

Gisteren zat ik uiteindelijk 2400kcal en 250kcal verbrand dus was rond onderhoud.

Ben tot best laat in de avond bezig geweest met mijn scriptie dus weer slaap tekort.
Vandaag maar ff inhalen. Had ook totaal geen zin in meals preppen dus vandaag heel de dag shakes met oats en boterham pindakaas.
Netjes, ben van plan om in de bulk ook de pindakaas van MyProtein aan te schaffen :D

Bijna klaar met je scriptie? Ben zelf ook bezig met mijn scriptie en studeer ook CE :D

Das inderdaad goeie shit :rolleyes:
Ander vraagje... waar jij zo half mei gaat stoppen met je bulk , ga ik zo ongeveer starten met de bulk.
Je komt ongeveer 500 gram aan in de week , maar je hebt het idee dat je nauwelijks vet bent aangekomen.
Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor , maar is 500 gram niet erg veel? ( ik wil mijzelf straks ergens aan kunnen spiegelen of ik goed bezig ben )
Ik lees ook wel op het forum dat mensen 500 gram in de maand aankomen.

Just curious :cool:

Netjes, ben van plan om in de bulk ook de pindakaas van MyProtein aan te schaffen :D

Bijna klaar met je scriptie? Ben zelf ook bezig met mijn scriptie en studeer ook CE :D
Toch fijn idee geen transvet en stabilisator shit!

Ja over twee weken moet conceptrapport ingeleverd zijn en zit nog vol in de analyse.
Moet ook nog veel typen dus werk aan de winkel..
Laat het niet ten kosten gaan van mijn trainingen though:cool:
Hoe gaat het bij jou?

Das inderdaad goeie shit :rolleyes:
Ander vraagje... waar jij zo half mei gaat stoppen met je bulk , ga ik zo ongeveer starten met de bulk.
Je komt ongeveer 500 gram aan in de week , maar je hebt het idee dat je nauwelijks vet bent aangekomen.
Gewoon uit nieuwsgierigheid hoor , maar is 500 gram niet erg veel? ( ik wil mijzelf straks ergens aan kunnen spiegelen of ik goed bezig ben )
Ik lees ook wel op het forum dat mensen 500 gram in de maand aankomen.

Just curious :cool:
Ja dat is een hele lastige..
Zonder DEXA scan is het gewoon niet te zeggen hoeveel spiermassa je bent aangekomen.
Realistisch per jaar voor gevorderden is geloof ik maar 3 kg.
Ik hoop daar toch overheen te zitten, maar mijn uiteindelijke doel is straks einde cut met een lager vetpercentage, hetzelfde of meer gewicht te hebben.
Dat lijkt me een mooi realistisch doel.

Reden waarom ik zeg niet veel vet bijgekomen is simpelweg spiegel.
Zie nog steeds lijnen in abs maar worden iets vager.
Of dit door 500gram vet of door 3 kg vet komt zou ik weer niet weten :D
Blijft gissen maar 10%bulk wekelijks weet ik wel dat het gedeelte vet beperkt zal blijven.

Toch fijn idee geen transvet en stabilisator shit!

Ja over twee weken moet conceptrapport ingeleverd zijn en zit nog vol in de analyse.
Moet ook nog veel typen dus werk aan de winkel..
Laat het niet ten kosten gaan van mijn trainingen though:cool:
Hoe gaat het bij jou?
Externe analyse en onderzoeksrapport ligt bij de begeleider voor feedback. Gelukkig weet ik al welke strategie ik ga uitwerken, dus ben daar mee bezig alvast. Moet het de laatste vrijdag van mei definitief inleveren, dus even hard doorwerken zodat ik nog wat feedback op de strategie kan krijgen.

Vooralsnog kan ik nog steeds mijn trainingen volhouden en heb ik nog niets geskipt, dus dat is een dikke prima haha

Net terug van de gym.
Goddamn wat een training.. Positief en negatief.
Was laat en weinig geslapen dus dacht ff pwo te pakken.
Had banaan erbij om geen lege maag te hebben en na 20 mins stond ik al in de sportschool.
Ging in het begin goed, lekker veel power:wl:

Nadat ik tot de bodem ging bij leg press though was het klaar..
Kotsmisselijk en lang moeten wachten tussen sets. Nu uurtje na de training gaat het weer wel.

Lower MA:
Squat
15x 20kg 12x40kg 110x6 90x 8 90x8 extra veel sets light weight want niet op xtrainer geweest. Setje 110 was foutje, maar toen zat het gewicht er al op. Besloot toch maar vol te maken en ging best aardig ook met rug.

SLDL
60x8 75x8 80x8

Leg press
190x12 190x12 190x12 laatste set moeten pushen maar kreeg ze er wel clean uit. Tevreden!

Leg curl
70x12 70x12 70x12 bijna tot aan kotsen..
Verzamelde moed voor kuiten maar was wss net te veel geweest en had ik er niet voor over. Geen kuiten en abs vandaag dus.

Na afloop even buiten gezeten en thuis valeriaan gepakt + beetje isostar. Zouten mineralen en suikers en valeriaan voor slapen en rust. Deed me goed! Preppen doe ik weer niet verzamel morgen wel wat bij elkaar. Macros maak ik wel kloppen.

Lekkere legtraining hoor, kuiten als eerste voor de rest pakken, dan heb je geen excuus meer om kuiten te skippen:P

Lekkere legtraining hoor, kuiten als eerste voor de rest pakken, dan heb je geen excuus meer om kuiten te skippen:P

Haha ik heb er geen hekel aan hoor, integendeel. Favo op leg day.
Alleen voelde me echt te slecht ervoor.
Voortaan miss ietsje minder Alpha Drive:roflol:
Pupillen waren ook verwijd..

De crash begon al tijdens de training?:p

Na twijfelen toch besloten gewoon 10% te bulken.
Voel me al weer vettig worden en wil gewoon droog staan in juli.
Vind ik eigen belangrijker dan maximale massa pakken.
Doe ik in de winter dan wel weer.
Dus deze week gemiddeld iedere dag +10%.

Gisteren en eergisteren bewust nog geen 5 % boven onderhoud gegeten.
Dit om uit eten en vrijdag taart te compenseren.

14t0tah.jpg

Kijk, heeft die review van mij toch nut gehad. Ik heb inmiddels pot nummer 2 besteld! Goeie pindakaas, blijft tot nu toe (1e pot bijna leeg) nog steeds goed smeerbaar en totaal niet droog.

Kijk, heeft die review van mij toch nut gehad. Ik heb inmiddels pot nummer 2 besteld! Goeie pindakaas, blijft tot nu toe (1e pot bijna leeg) nog steeds goed smeerbaar en totaal niet droog.
Jazeker:D
Al wissel ik nog steeds af met Calvé.
Smaak blijft onovertroffen imo.
Myprotein's pindakaas blijft nogal wat meer hangen in de keel..

Ben jij niet de hele dag bezig met het calculeren van je voedsel inname? :P

Ben jij niet de hele dag bezig met het calculeren van je voedsel inname? :P
Valt mee. Staan standaard maaltijden in mijn My Fitness Pal, soms kwartiertje per dag soms uurtje.
Maar wil jouw spontane kg's massaverlies uitsluiten:grinny:
Whatever it takes! Programmeer niet van tevoren in though, dus track wel gedurende de dag maar pas laatste meal aan o.b.v. macros
Dus soms 500gr kwark met noten, soms alleen bcaa.

Moet jij niet in de sportschool zitten @lennart666 ?

In

Terug
Naar boven